היום נפתח בסערה: פרשת "ישראל ביתנו", עוכבו לחקירה בכירים בעיריית עפולה, כמו כן עוכב ראש מטה של שר בכיר בליכוד (כבר היו פרסומים שמדובר בראש המטה של השר שטייניץ). אני מקווה שבמהלך השעות הקרובות יתבהרו העניינים כי כל הפרשיות האלו מתחילות להתגלגל לכל כך הרבה כיוונים ואף אחד לא יודע איפה זה יסתיים. 



"קירשנבאום פורשת מהכנסת ובוחרת בזכות השתיקה", כך ב"גלובס". בימים כתיקונם הייתי אומר לכם מה אני חושב על פוליטיקאים ששומרים על זכות השתיקה אבל אני לא אומר לכם כעת מה דעתי על פוליטיקאים ששומרים על זכות השתיקה. היא טוענת "שהכספים שתפסה המשטרה אצלה הם ירושה". יפה, שני מיליון זו ירושה יפה. 
 
פאינה הצהירה כאמור שהיא בוחרת בזכות השתיקה ואמרה: "ביום 24 בדצמבר 2014 נקראתי ליחידת להב 443. התייצבתי כנדרש, נחקרתי במשך מספר שעות תוך שיתוף פעולה עם החוקרים ומתן מענה לשאלותיהם. בסיום החקירה נמסר לי כי עליי להתייצב להמשך החקירה למחרת היום בשעות אחר הצהריים אולם זימוני בוטל ובמשך השבועיים שחלפו לא נקראתי לחקירה נוספת. באותה תקופה מתקיימים נגדי מלחמת התשה ורצח אופי תוך פגיעה גסה בי, בבני משפחתי ובכל מי שסובב אותי. חשבונותיי בבנק נתפסו מבלי לאפשר לי להמשיך לשלם את התחייבויותיי ואפילו לקנות מצרכים בסופרמרקט". 


 

אני מוכרח לומר לך גברת קירשנבאום שאם אני הייתי בעל המכולת או הסופרמרקט שאת קונה אצלו, אני מבטיח לך שהייתי נותן לך אשראי כי באמת לא היה לי ספק, לו הייתי בעל המכולת, הסופר או חנות הירקות, שאת תחזירי כל שקל בריבית, נשבע לך. זה באמת לא בסדר שלא השאירו לך מתוך שני המיליון שהיו לך בבנק איזה 600-700 שקלים לקניות לשבת. זה לא הגון, חרא של משטרה (אני יכול להגיד את זה כי המשטרה לא הולכת לבחירות).
 
מר אביגדור ליברמן הודיע לקירשנבאום שהוא מקבל את פרישתה בצער. חבל שלא הייתי שם. אני מת לראות אם היו לו דמעות בעיניים מתוך הבנה שזוהי החלטתה הסופית שהתקבלה לאחר ששקלה זאת בכובד ראש, ויש לה ראש כבד ועוד כהנה וכהנה. 

"אף אחד לא חשב לרגע"
 
מי שמאזין לתוכניתי ודאי זוכר שכשסיפרתי לכם שמר אריה דרעי, ראש מפלגת ש"ס, פורש זה היה מלווה בחיוך מקצה לקצה ומאוזן לאוזן. כפי שאתם שמעתם או לא שמעתם היום אריה דרעי חוזר ובגדול (כולה כמה ימים, "חוזר ובגדול"...) אחרי שהוא אמר שהוא לא יכול יותר. כבוד הרב שלום כהן (שהוא היום ראש מועצת) דרש ממנו לחזור ובתקיפות רבה. הוא נזף בדרעי ואמר לו שאין לו רשות ללכת אבל הוא הלך כבר. היה איזה קטע לא נעים שם - חבר הכנסת זאב מש"ס הרס קצת את ההצגה כי הוא מצוטט היום בעיתון כאומר "אף אחד לא חשב לרגע שדרעי יתפטר", יעני הכל היה הצגה.