מדי כמה שנים עולה בי מחשבה שאולי היה כדאי שמדינת ישראל תיצור תקדים עולמי שעשוי להביא מהפך בפוליטיקה העולמית. יהיו מי שיגידו שאני מסטול, הוזה, פרימיטיבי, דפוק בראש. זהו שאני לא. לא פעם ולא פעמיים, ואני לא משתחצן, ראיתי תופעות חברתיות שנים לפני שפרצו לתודעה, היו לי הצעות לפתרונות לבעיות בוערות שחלקם מומשו לאחר הרבה שנים (קצת מאוחר מדי). ההצעה הנוכחית תחולל מהפכה בישראל, השמות שבהם השתמשתי לצורך ההצעה הם חלק ממבחר גדול שאפשר יהיה להשתמש בו לצורך מימושה.



ההצעה שלי היא ממשלה על טהרת הנשים ללא אף גבר. אל תפלו מהכיסא, לצורך המחשה אני משתמש בשמותיהם של שרות וחברות כנסת וכאלה שבדרך לשם, כמובן שיש במדינה נשים שלא הלכו לפוליטיקה עם יכולות מוכחות והן יכולות להוות שרות מצוינות, הרבה יותר טובות ומוכשרות מגברים.

לא אכנס כאן בהרחבה לכוח הטמון בממשלת נשים בעלי מחשבה מקורית ומעוף, כולם יבינו שזו יכולה להיות מהפכה עולמית שתתחיל בישראל שעיקרה היא שנשים תוכלנה לעשות שלום יותר מהר, תוכלנה לפתור בעיות חברתיות, כלכליות ובעיות הקשורות בבעיה הבוערת ששמה חינוך, הרבה יותר טוב מגברים.
 
זה חומר למחשבה לאנשים חושבים אחרת, שמספרם הולך ומתמעט ולכן העולם הולך ומתחרבן ועומד בפני קטסטרופה טוטלית. כאמור לצורך המחשה אני משתמש רק בשמות של חברות כנסת מכהנות.
 

1. ראש ממשלה ושרת בטחון ציפי לבני
2. שרה להגנת העורף שולי מועלם
3. שרה לענייני התפוצות עו"ד פנינה תמנו שאטה
4. שרת הבריאות יעל גרמן
5. שרת רווחה אורלי אבקסיס לוי
6. שרת השכונות והפריפריה מירי רגב
7. שרת הדתות אורית סטרוק
8. שרת התיירות והמקומות הקדושים ציפי חוטובלי
9. שרת האוצר שלי יחימוביץ'
10. שרת הכלכלה סתיו שפיר
11. שרת החינוך גילה גמליאל
12. שרת העלייה והקליטה סופה לנדבר
13. שרת התרבות והתקשורת מרב מיכאלי
14. שרת המשפטים זהבה גלאון
15. שרת ההסברה איילת שקד
16. שרה לאיכות הסביבה תמר זנדברג
17. שרת המדע והטכנולוגיה רות קלדרון
18. שרה לביטחון פנים עו"ד רויטל סוויד
מדינה לא צריכה יותר מ-18 שרים והמספר הזה היה חוק עד שאהוד ברק בשל שיקולים קואליציוניים ביטל אותו. אני יכול לראות חיוך של זלזול מתמרח על פרצופם של חלק מהקוראים, אל תתייחסו בכובד ראש לשמות שמופיעים ברשימה – אין לי ספק שאפשר להוציא מהרשימה הזו כמה נשים שהן גסות רוח או לא חדות במיוחד אבל מה לעשות זו הבחירה של העם. 
 
תחשבו, תפנימו, ואם תתמכו אולי תהיו שותפים למהפך עולמי בענייני משילות. אני מוכן להמר שבטווח של 10-15 שנים תהיה מדינה שתלך על זה ותצליח בגדול.
 
ארכיון לדורות הבאים
בתקופה האחרונה הולך ומתדלדל ארכיון התמונות שצילמתי, ולמען הדורות הבאים אני יוצא מדי פעם עם מצלמה בכדי לחדש את מלאי התמונות. הקור, הרוחות, הגשם של השבוע שעבר הוציאו אותי לרחוב בכדי לצלם ציפורים, חיות, בני אדם. בחרתי כמה תמונות מאפיינות, נמנעתי מהצילומים השגרתיים של אנשים קופצים מעל שלוליות, גלי הים מתנפצים ושמיים מעוננים. אני לא יודע איך אתם אבל צילום זהו מקצוע-תחביב של הנצחת השנייה המסוימת שתשמר לאורך שנים. כדאי לכם להתחיל לצלם. 

 
 יונים בשלולית בכיכר המדינה


קור כלבים בשנקין


כיפת ברזל נגד גשם