שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב


מגיעות מחמאות למפלגות הערביות שהצליחו להתגבר על חילוקי דעות עמוקים ביניהן כדי ליצור בלוק טכני ולהתגבר על החוק המטומטם של ליברמן להעלאת אחוז החסימה. הם הצליחו ליצור את המפלגה הערבית הכי גדולה בהיסטוריה של ישראל, ואל יקל הדבר בעיניכם. המרחק בין חאג' יחיא מהתנועה האיסלאמית ואיימן עודה מחדש הקומוניסטית הוא להבדיל כמו ההבדל בין ליצמן לזהבה גלאון.



אתם מתארים לעצמכם גוש משותף לחרדים ולמרצ? המכנה המשותף שלהם – שנאת ישראל, ישראל העם ישראל המדינה – הצליח להתגבר על ההבדלים. אצלנו ש"ס של אלי ישי לחוד, ש"ס של אריה דרעי לחוד, והחרדים האשכנזים לחוד. חנין וזועבי מצליחים לשבת יחד במקום שזה אנחנו או הוא לעומת זה אנחנו או הם – לא מצליחים. אהבת ישראל לא חזקה כמו השנאה ככוח מלכד.



שלום, אני הילה קורח והערב אני השוטרת הרעה

חמישה ניצבים עזבו את שורות המשטרה בחמש השנים האחרונות. האחרון, ניצב קובי כהן, הלך לנו אתמול. ואיך הלך? מה בסך הכל רצה? להציע למישהי נחמדה לחמם אותו באתר הנופש הרומנטי אושוויץ?

אני האחרונה שאדבר נגד יחסים רומנטיים בעבודה. אני לא מצליחה להבין איך אפשר לאסור על שני אנשים שמבלים כל כך הרבה שעות ביחד להתאהב ולהקים בית בישראל. אני כן מצליחה להבין למה מנסים למנוע מבכירים לפלרטט עם הכפופים להם (שימו לב ללשון הנקייה). מה לא ברור במושג "יחסי מרות"? למה בשנת 2015 אנשים עדיין שומעים סיפורים כאלה ואומרים- "נו, אבל גם לה יצא משהו מהסיפור הזה"?

ועוד עניין: איך יכול להיות שמפקדים, מנהיגים, לא מסוגלים להניח לאיבר המין שלהם בזמן העבודה ואז עוד קוראים לנו הורמונאליות?

חמש בערב, ראשון עד חמישי ב-17:00, רדיו ללא הפסקה