בשבוע שעבר סיפרתי בתכנית על מקרה אונס קשה שאירע בל"ג בעומר האחרון בגן סאקר בירושלים שהמה מאדם.



אנשים השתתפו שם במדורות ל"ג בעומר ובין המשתתפים הייתה נערה בת 16.5 מהמגזר החרדי שהייתה עם חברותיה שם. אל אותה נערה ניגש בחור צעיר וביקש ממנה להתלוות אליו כי ברצונו לשוחח איתה. היא דחתה את הצעותיו כמה פעמים וביקשה שיעזוב אותה ובעורמה הוא הצליח להסית אותה מהמקום שבו היא הייתה לאזור קצת מבודד בגן ותוצאת המפגש הקשה הזה מתבטאת בכתב אישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד תושב העיר רפאל גולדברג שמו. משמו של האיש תבינו שהוא לא אריתראי או סודני הוא גולדברג, רפאל גולדברג.



על פי כתב האישום כשהוא פיתה אותה לבוא לאזור המבודד הוא תקף אותה וציין בפניה (וזה ציטוט מכתב האישום): "את אשתי לעתיד", וזאת למרות שהוא נשוי לאישה אחרת. הוא אמר לה גם שהוא בן 18 למרות שהוא בן 27, והוא תקף אותה ועשה את אשר עשה. כתוצאה ממעשיו נקלעה המתלוננת למצוקה נפשית, הסתגרה בביתה סבלה מכאבים גופניים ופחדים. במעשיו אלו ביצע הנאשם מעשי אינוס במתלוננת שלא בהסכמתה החופשית, כך מופיע בכתב האישום.



המקרה הזה הוא עוד מקרה אחד מיני רבים של פיתוי וניצול תמימות במקום ציבורי (ואני רוצה לומר לכם שהחוצפה, ההעזה, האלימות והאכזריות של בני האדם חוצה כל פעם גבולות חדשים). הרי זה דבר מטורף לחלוטין בגן הומה אדם במקום ציבורי בו אנשים חוגגים, יש מישהו עם מוח מעוות חולני שהולך ומבצע דבר שכזה. ובכוונה אני מדגיש את שמו– רפאל גולדברג. בכל מצב אחר שהייתם שומעים את השם הזה הייתם אומרים שמדובר באיש הייטק צעיר ומצליח או סטודנט לרפואה או השד יודע מה. אבל לא, יש רפאלים גולדברגים שעל פי כתב האישום מחפשים לעשות מעשים מהסוג הזה שלא צריך לפרט לגביהם.


 

אם אנחנו כבר מדברים על נערים ונערות אז שני תלמידי יב' חשודים במכירת סמים בתוך שטח בית הספר לעשרות תלמידים בני נוער בתיכון במרכז הארץ. כן, סחר בסמים בבית ספר תיכון, אונס בגן ציבורי. והנה עוד סוג של בילוי – והפעם נדבר על נער בן 14, שנה אחרי בר מצווה. תנסו לדמיין את הגובה והחזות שלו ועכשיו תשכחו מהמראה התמים של נער בן 14. ובכן אותו נער נמצא שיכור ומדמם, שוכב מחוסר הכרה באמצע הלילה באמצע רחוב עם פציעת ראש, כך נגמר בילוי של חבורת נערים מכרמיאל. הנער נמצא במצב קשה למרבית המזל ע"י עובר אורח ואחרי שעבר את הטיפולים הניתנים למי שדפקו את הראש עם כמויות בלתי נלאות של אלכוהול הוא מתחיל לחזור לאיתנו. הוא מאושפז בבית חולים בנהרייה. כתוצאה משתיית היתר הוא נפל ונחבל בראשו, אף אחד לא פגע בו באלימות. כאמור כשהוא הובל לבית החולים הוא היה במצב קשה, מחוסר הכרה, מורדם מונשם וסובל מדופק נמוך. אביו אומר שהבן שלו הוא נער רגיל וטוב.

אתם מבינים? הוא לומד בכיתה ח' והוא יוצא לבלות עם החבר'ה והתוצאה היא שהילד הזה מכיתה ח', ששנה קודם לכן בטח הקריא את ההפטרה בבית הכנסת וזרקו עליו סוכריות, נמצא מסטול בלי הכרה עם פציעת ראש, זרוק ברחוב. אז היה לנו אונס של בת 16.5 בגן סאקר, היה לנו את הילד השיכור, היה לנו את הנערים שסוחרים בסמים בבית ספרם ואם לא די בכל זה אז הינה נעשה סקר ומחקר על בני נוער בישראל וזה מגלה שמחצית מבני הנוער בני 14-15 גולשים יותר מחמש שעות באינטרנט מידי יום, שני שליש מהם צפו בסרטים פורנוגרפים או סרטי אלימות קשים ולמחציתם יש סיסמא על הטלפון הנייד שרק הם יודעים, כלומר הם יכולים לעשות מה שהם רוצים בנייד.

אני לא אתן לכם את כל שאר הסקר כי הוא מוביל לכיוון לא טוב ואולי אם אתן את כל הסקר זה יהיה עוול לילדים נערים באמת "על הכיפאק" שעוסקים בפעילות אחרת ותנועת נוער בהתנדבות, אבל שתדעו שאחוז מאוד גבוה של בני נוער הולכים לכיוון לא נכון וזה ייגמר לא טוב. זה כבר מתחיל להיות לא טוב. הנערים האלה מתבגרים קצת ואז אנחנו מגיעים לכך ששני שוטרי מג"ב מואשמים בסחר נשק מהבסיס לגורמים עבריינים וכו' (הכסף מעוור עיני חכמים וטיפשים וכו').

סיפור נוסף שאני לא יכול להתעלם ממנו הוא על עוד גבר צעיר. אותו גבר נבחר על ידי מרכז הליכוד להות מועמד לכנסת ובבחירות האחרונות הוא נבחר להיות חבר כנסת. אני שמעתי אותו כמה פעמים בטלוויזיה וראיתי אותו בתשדיר הבחירות שהוא עשה לקראת הפריימריז שבו רצה שיבחרו בו, אז הוא הביא את אבא שלו ושניהם לצלילי מנגינת הסרט 'הסנדק' דיברו בפוזה כזאת של שני מאפיונרים על למה מגיע לו להיות חבר כנסת. הגבר הזה הצליח והוא נבחר, אמנם למקום 30, אבל הוא נבחר. שמו הוא אורן חזן, בן אדם שזכה להצלחה גדולה מאוד בבולגריה הרחוקה. יש כאלה שאומרים שהוא ניהל קזינו ויש כאלה שאומרים שהוא ניהל דברים אחרים, בוא נגדיר אותו כאיש עסקים שנון, מבריק, חד מחשבה, המעורה בענייני הקהילה, השאלה היא רק איזה קהילה. ולמה אני מעלה את שמו? כי בליכוד יש כעת הרבה דאגה. זוכרים שהיה סרט שנקרא 'כל ממזר מלך' אז היום באמת כל ממזר יכול להיות מלך. וכי למה? ישנם 61 חברי כנסת שתומכים בקואליציה ומספיק שלאחד מהם יהיה שלשול כתוצאה מאכילת יתר או שלאחר תידרס דודה ברכבת התחתית באמסטרדם והוא ייסע להלוויה שלה או ששלישי בואו ניקח את חזן לדוגמא, כועס וטוען שהוא מקופח בחלוקת התפקידים בקרב חברי הכנסת.

בידיעות אחרונות כותבים האדונים הנכבדים יובל קרני ועקיבא נוביק שאותו חזן מצוטט היום כמי שאמר למקורביו: "שנתניהו לא יבנה עליי, אם לא סופרים אותי בחלוקת התפקידים שלא יספרו אותי גם בהצבעות". אתם מבינים? אדון אורן חזן, אם הדברים שמופיעים היום בידיעות נכונים, אוחז את אדון נתניהו באשכיו, מביא לו לחיצות קטנות ורומז לו – אם אני לא אקבל תפקיד אני אקרא לך את הצורה בקואליציה.