אין שום הצדקה לדה-לגיטימציה שמנסים לעשות לנו. אנו לא עוסקים בהצטדקות אלא באמירת האמת״. ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלשום.



מי אתם שתעזו להכריז דה-לגיטימציה על ממשלת ישראל, שואל בכעס שליחנו לענייני חרמות והדרות. מי אתם חושבים שאתם? אורן חזן?



בלשכתו מפנה ראש הממשלה את גבו לשריו, תת וסגני שריו וראשי ועדותיו, הנצים על סמכויות ורוטציות, וחוגג את ניצחונו האישי העצום (״האיש עשוי מפלדה. מגיע לו צל״ש״, קראה בהתרגשות גרופית כנה, שרת התירבות) על החרם הערבי, שהובס בקלון אחרי 67 שנה, על המנוצחים ג׳יבריל רג׳וב, פיפ״א והעולם העוין. באותה עת נערכת בחשאי שרת החוץ בפועל חוטובלי, ״הדיפלומטית מספר 1 של ישראל״ (כך כינה אותה אחד הפרשנים), חמושה באמת, רק האמת וכל האמת, להכות בחרמות ובהטרדות העתידיים. הקב״ה, כלומר רה״מ, פלוס חוטובלי והאמת, ילמדו אותם לקח, ב״ה, כי האמת היא שהשם ציווה רק לנו את הארץ הזאת ואת הכנעני והיבוסי העביר מעל פני האדמה והטוב שבגויים יכול לקפוץ לנו.



אך באותו זמן ממש מתפרץ שוב האויב הפנימי מספסלי הכנסת. שנאמר, ״מהרסייך ומחריבייך ממך יבואו״. מי שיער שח״כח״כים שרק נולדו יחציפו מאחורי גבו החסון של שר תחבורה מסוים וידרשו, עוד בטרם יבש חלב אדלשטיין מעל שפתותיהם, כיסאות, מעמד, כבוד ותקציבים של סגני שרים.



שהרי הממשלה הלגיטימית הזאת, הנשענת על ס״א ח״כים בסה״כ ובס״ד, היא בזאר של קח־תן או קזינו בלקני פעיל. מי שנאמן לאידיאולוגיה (?) ולנתניהו רק מפסיד ונדחק לשוליים, ומי שכועס על רה״מ ומסתחבק עם הזוממים לרשתו מקבל כל מה שידרוש, לא כולל מע״מ ובלי צורך בסחיטה (סיפרו על רובינא, שאמרה, ״למה כולם מחפשים פרוטקציה? אם צריך לסדר משהו, אני מתקשרת לבן-גוריון או לקפלן - ותיכף מסדרים לי את זה״).



אם זה המצב, אז למה שאורן חזן לא יעשה משהו? הח״כ שהכריז שהוא עומד מאחורי כל הדברים שעשה בחייו, לא ראוי לפחות לראשות ועדה? למה שז׳קי לוי יקבל? מפני שנתניהו דפק פעם את אביו? מקורבי נתניהו התייחסו לדרישות חזן ג׳וניור בזלזול? אז שלא יבנו עליו בהצבעות הבאות. כלומר, הלו, אתם רוצים לרדת לרוב של 60? מצדי, בבקשה.



לכן כדאי שרה״מ ישים לב איך ממשלתו הצרה-צרורה הופכת ללא-לגיטימית לא רק בעולם, אלא על ידי עצמה ובשרה. זה לא דגל התורה או ש״ס, כחלון או נפתלי-שקד, השמחים בחלקם. אלה הם התוקפנים (הכ״צים, לוין, אלקין) בתוקפנותם, והמושפלים בעליבותם. מילא הנגבי, שהכל קטן עליו - אבל מי האמין ששטייניץ ייבב שאינו מוכן לרוטציה? שאקוניס יעזוב את אחיזתו בעניבת ביבי ויסכים לברוח לבניין האו״ם בניו יורק? שבנימין זאב המתפטר, תשלובת כנה של הרצליזם ובגיניזם, ישמש כבובה לרה״מ? שארדן עשוי מפלסטלינה ולא מארד? ושאורן חזן הוא עתיד הליכוד?



הלו, די כבר, 61 פחדנים, מכחישנים וחנפנים, רודפי כבוד. תפסיקו להפריע במלחמות האגו הקטנות שלכם. תעשו בנשק האמת דה-לגיטימציה לעולם - ותנו לביבי לנצח.