שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב

מתברר שעם קצת יוזמה והרבה נחישות אפשר להילחם גם בתופעת החרם נגד ישראל באירופה, ואפילו בשבדיה שנחשבת לאחת המדינות העוינות ביותר, הסיפור הזה מתפרסם היום בידיעות ועל פיו אחרי שרשת סופרמרקטים שבדית החליטה להחרים את האבוקדו שלנו, החליטו השגריר שלנו בשבדיה, אנשיו ותומכי ישראל במדינה, להחזיר מלחמה, ניהלו קמפיין ציבורי, העלו פוסטים, סרטונים ומחאות, והפכו את ההחלטה, כי הקמפיין הזה תפס והרבה יותר קליינטים הודיעו לרשת שיחרימו אותה אם תחרים את ישראל, מאשר להיפך, אז בואו נפסיק להתבכיין ונתחיל להילחם, כי לפעמים זה מצליח.




שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הרעה.

כשמדובר בגרסה שלה מול הגרסה שלו אני אף פעם לא אוהבת לנקוט עמדה. אני לא חושבת שאף אחד יידע את האמת מלבד שניהם וגם הם ודאי מספרים לעצמם בראש את אותו הסיפור עם עלילה מעט שונה.

גם במקרה של סא"ל חג'בי אני לא רוצה להכריע. אני רק תוהה למה מכל הטיעונים בעולם האיש השתמש היום דווקא בצירוף המילים "גם אחרים חצו קו"? שאני אהיה מורתית ואשאל "ואם כולם יקפצו מהגג"? לפחות קפיצה מהגג פוגעת רק בך ולא בסביבה. אם חג'בי מבין שהוא "חצה קו" ויודע על אחרים, מחובתו לדווח גם על האחרים. וכך, במשפט אחד שאמור היה לגרום לרחמיו של בית המשפט או של הציבור או של אני לא יודעת מי, הוא שכנע אותי בדיוק באיזה צד הוא- בצד של הרעים.