בוקר טוב. עוד תכנית מיוחדת לסיכום השבוע וגם היום מצעד המושחתים מעלימי המיסים גונבי הכסף והדעת השקרנים התחמנים וכל העפרונות הכי לא מחודדים בקלמר הלאומי. חמישה ימים בחמש דקות



ביום ראשון שוב טעיתי בגדול, כי אני לא לומד לקח כי אני כל הזמן חושב שיום אחד התרבות תנצח את הערסיזם והחוק ישתלט על הפרימיטיבים.



ביום ראשון חשבתי שאם הייתי ראש ממשלה אחרי פרשת בית"ר הייתי מכנס את כל היועצים המשפטיים שמקבלים משכורת מהמדינה וגם כאלה שלא – כל מי שמבין משהו, מכניס אותם חדר עם מיץ ובורקסים ואומר להם: "אתם לא יוצאים מכאן עד שתמצאו סעיף, תת סעיף, זנב סעיף, שביב משהו שיאפשר לסגור מהרגע להירגע את המפגע הזה הקרוי בית"ר ירושלים".



האמת שאת זה היה צריך לעשות מזמן אבל משלא עשו עכשיו נקרתה ההזדמנות. לסגור, למחוק, לדרוך על הזיהום האקולוגי הזה. אולי לא לעולם אבל לשבוע-שבועיים, חודש-חודשיים, עשור או שניים 40-30 שנה. לבטל את המותג הגזעני הזה ולהמשיך בלעדיו.



אבל אף אחד לא עשה את זה וראש הממשלה רק המשיך להתבכיין על הגרעין האיראני. כי ביבי עדיין לא הפנים: מה שיהרוג אותנו זו לא פצצת אטום איראנית אלא פצצת סירחון בית"רית.



יום שני לא ממש היה היום של תנובה. אורן יצחקיאן, צרכן נבון, ארב לחברה מתחת למדף הגבינות ובקלילות רבה גילה שתנובה מרמה אתכם וה-125 גרם של הקוטג' הוא לא ממש 125 אלא לפעמים 110 ולפעמים אפילו רק 85 גרם.



כרגיל אצלנו, לעולם לא יבוא האחראי ויאמר "סליחה טעיתי" או לחילופין נכון "ניסיתי לעבוד עליכם אבל לא הלך לי". במקום זה תנובה, כמו האחרים, משחררת הודעה קשקשנית עטופה במילים מכובסות ומכוסה בקצף עכור של קוטג' שפג זמנו.



וכך אומרת תנובה מילה במילה: "לאחר בדיקות רבות בתנובה, קיימת שונות רנדומלית במשקל של מוצרים בקו שמייצר גם קוטג' וגבינה לבנה באריזות 125 גרם. חלק יצאו תקינים, וחלק עם תכולה חסרה".




הקוטג' של יצחקיאן. צילום מסך


כמה נחמד. אליעזר בן יהודה מתהפך בקברו לנוכח הלהטוטים בשפה העברית. במקום "זיינו אתכם במשקל" אמרו מעתה "קיימת שונות רנדומלית במשקל". במקום "שמנו פחות גבינה במיכל כי חשבנו שלא תרגישו ולא תשקלו" יש "חלק עם תכולה חסרה".



אני מחכה ליום שתנובה תטעה ותשים במקום 125 גרם נגיד 140 ותטעה לטובתכם. אז אני מחכה ...



יום שלישי. מנפלאות בתי המשפט, שאם חשבתם ששמעתם כבר הכל תמיד יראו לכם להטוטים חדשים. סמל במשמר הגבול, אחד רון ליבוביץ', הורשע והודה בגניבה מטירונים שהיו תחת פיקודו. הוא התגנב בלילה למעונם, גנב מהם כסף וטלפונים סלולריים, כשאחד מהם מכר לשוטר ביחידה. להוסיף חטא על פשע, הוא קיים מסדר בושה כדי לאתר את הגנב מביניהם.

רשמתם לפניכם? מפקד גונב מחייליו ומטיל עליהם את האחריות. 

ועכשיו דבר השופט: "הנאשם מתחרט על מעשיו, ועל כך אין חולק. הוא נורמטיבי בהתנהלותו, ויש לגזור עליו עונש אשר לא יפילו אלא ירתיעו, לא ישברהו אלא יבהיר לו את חומרת מעשיו, לא יהרוס את דימויו העצמי אלא יבהיר לו כי 'שבע ייפול צדיק וקם'... בלה בלה בלה". 

והעונש? 140 שעות עבודות שירות ו1500- שקל קנס. זה העונש על מה שהשופט המנותק חושב שמגיע על חומרת המעשה כהגדרתו.

אז עכשיו אתם כבר יודעים, שכשתשלחו לצבא את ילדיכם ואחד המפקדים יגנוב מהם בלילה טלפון וכסף – אין עונש על כך.

אז עכשיו שהמטכ"ל יתבכיין על דוח לוקר והפגיעה בפנסיות השמנות של הקצינים. לחיילים ידאג אלהים. רק שגם הוא מזייף כבר מזמן.



ביום רביעי עדיין ניסה גבר אומלל אחד לשכנע את המערכת לפרסם את דבר העובדה שזוכה זיכוי מלא ומוחלט מעלילת אונס נוראה שאישה מתועבת אחת העלילה עליו. חייו נהרסו, עולמו התהפך עליו, שנים נדדה שנתו בניסיון להוכיח את חפותו, ומשהצליח באו בנות הפרקליטות והחליטו שלמעט העובדה שזוכה אין לפרסם את פרטי הזיכוי.

חשבתי שיש עילה טובה לאיסור הפרסום הזה ורק שהגיע הסיפור לבית המשפט העליון קראתי את הנימוק וחמתי בערה בי. אסור לפרסם את פרטי הזיכוי, אמרה נציגת הפרקליטות, כי יש סיבה טובה וזה הציטוט מפיה: "פרטים שונים בהכרעת הדין עלולים לזהות את המתלוננת, והוסיפה: "יש לנו אינטרס מאוד משמעותי להגן לא רק על המתלוננת דנן, אלא גם על מתלוננות אחרות וגם על עדים".

אולי זה חום יולי, אולי זו סתם טיפשות, אולי זה רוע לב ואולי זה פמיניזם אידיוטי מהסוג המזיק ביותר. כי הרי ההיפך הוא הנכון. כדי להרתיע נשים מלטפול אשמת אונס על גבר חף מפשע צריך שבעתיים לעשות כדי שזהות המעלילה תיחשף שקלונה יתפרסם ברבים, ולא רק שלא צריך להגן עליה אלא לפגוע בה להטיל בה קלון בה ובכל מי שתעז אי פעם להעליל אונס על גבר.

נשים כמו הגברת הזו מהפרקליטות מוציאות שם רע לפמיניזם והופכות אותו לאקדח שיורה לא רק כדורי סרק אלא כדי להרוג.

לא רק לפרסם את שם המתלוננת אלא גם לתבוע אותה על כל הנזק שגרמה לאיש שזוכה. הוא שילם על לא עוול בכפו. עכשיו תורה לשלם.

והבוקר (חמישי) שוב התעוררתם למדינה מטורללת שאפילו הודיני לא היה מסוגל לחלץ אותה מהטמטום והרפיסות. עוד לא החלו החקירות ברכבת בתל אביב, שחיכינו לה מאז יציאת מצרים וכבר נדחתה תחילת העבודה בגלל ריב בין שני שרים. הפרטים לא חשובים אבל זו רק ההתחלה. במקום לחפור באדמה חופרים באגו.

ותראו לי עוד מדינה אחת בעולם הזה שאין לה שר חוץ בעת משבר כמו עכשיו, עם ההסכם עם האיראנים או המכה שנחתה אתמול על הבנקים הישראלים שאירופה מאיימת לנתק קשר איתם - וצריך לעשות עבודה בשטח וכל מה שקורה עם דאעש בדיוק בימים האלה.

בגלל קומבינות ילדותיות, ראש הממשלה לא ממנה שר חוץ כי אולי, אולי יצליח להחזיר את ליברמן למשרד ולחילופין אולי הרצוג ברגע של חולשה יתרצה יצטרף וינחת במשרד החוץ.

אז ביבי, בדרכו המגושמת, במקום למנות שר חוץ זמני, מיישם את שיטת סגן השר גם שם וכל העולם הנאור המשתאה רואה מדינה תרבותית עלק מתנהלת - כמעט אמרתי כמו פיצוציה - אבל הפיצוציות שאני מכיר מסודרות ומתקתקות.

לא שאם היה שר חוץ המציאות שלנו היתה משתנה, כי כשאין מה ליחצן לא חשוב מי היחצ"ן, אבל לפחות מראית עין? תחושה שאנחנו מדינה רצינית?

עזבו. חבל על הזמן סעו לחו"ל צאו לחופשה תשכחו לרגע את המדינה ההזויה שאתם חיים בה.