האם אפשר לכתוב על 18 שעות ללא חשמל מבלי להיות בוטה? האם אפשר להעביר את תחושותיה של משפחה המוצאת את עצמה בעלטה כמעט יממה שלמה מבלי לנאץ, לגדף ולכתוב מילים שהנייר לא יסבול? מילים כמו מושחתים, מסואבים, תאבי ממון ובצע. שהרי בבסיס המחדל הזה עומדים ציניקנים חסרי מצפון המנהלים מלחמות אגו ויוקרה על גבם של אלפי קשישים, ילדים ואפילו תינוקות. כן, תינוקות חסרי ישע. 

דקות ספורות לפני שהתיישבתי לכתוב את המילים הללו, שוב כבה האור בבית. הפעם הוא חזר "כבר" אחרי שעה ולא אחרי 18 שעות. שיחקתם אותה שם, בחברת החשמל. כל הכבוד על היעילות. אבל עם כל הכבוד למהירות התגובה שלכם אתמול, תרשו לי להתייחס לסיוט שאילצתם אותי ואת בני משפחתי לחיות בו שלשום. 
 
אז איך באמת אפשר לתאר את מה שעובר על משפחה – אבא, אמא, ילדה בת שלוש וחצי ותינוקת בת 15 חודשים, שחיים בעלטה למשך 18 שעות רצופות - מבלי להיות בוטה? איך מתארים בכי של תינוקת, שנורא מפחדת מהחושך הנוראי הזה? איך מסבירים תסכול של ילדה בת שלוש וחצי, שעצובה כי אבא לא יכול להקריא לה סיפור מתוך הספר שהיא בחרה, כמדי לילה?


איך גורמים לאותם ציניקנים בחברת החשמל להרגיש, רק לכמה רגעים - לא למשך 18 שעות - את תחושות הכעס והתסכול הנוראיים של הורים המנסים להסביר לילדים שלהם וגם לעצמם איך זה ייתכן שבשנת 2015 חייהם של מאות אלפי בני אדם עומדים מלכת במשך יממה אחת תמימה, כי מישהו לא מבסוט מקצב ההתקדמות של הרפורמה בחברת החשמל? איך? התשובה היא שאי אפשר. ולכן, הדבר היחיד שבכל זאת אעשה הוא לבקש מחברת החשמל לשנות את הסלוגן שלה – "איתך בכל רגע", כי זה אפילו לא מצחיק.