מאז הכישלון הערבי במלחמת ששת הימים, פיתחו מנהיגי הפלסטינים תרבות של שנאה תהומית ושקרים מתועבים נגד היהודים בכלל והישראלים בפרט. הם מרססים את העולם ברעל. כוונתם היא להשמיד את ישראל ולפגוע באופן אנוש ביהודים בעולם. בגלל מלחמות היהודים הפנימיות נמנעה ישראל במשך שנים ארוכות מלעמוד בפרץ. בימים אלה אנו מגלים שהתעמולה המרושעת הפכה למפלצת עולמית ענקית. הפגנות ענק פלסטיניות ברחבי העולם כוללות פגיעות ביהודים.

כדי להרוס את תרבות אירופה אין צורך ב־120 מיליון מהגרים מוסלמים. 20 מיליון יספיקו, והם כבר שם. יבשת זו מצויה היום בתהליך מתקדם של איבוד עצמאותה. בבריטניה יש חשש לביטול תוכניות לימוד על השואה תחת לחץ תושבים מוסלמים הטוענים שבכלל לא הייתה שואה. סקוטלנד ואנגליה, שבעבר היוו חלק מאימפריה גלובלית, כבר הפכו למשהו המזכיר את אלבניה. אנחנו הישראלים נפסיד הכל יחד עם הנוצרים. מדוע? כי ישראל התעלמה במשך יותר מדי שנים מכיבושה של אירופה ומהסכנה הדולפת אליה.

היא הפכה למדינה עצלה שהתרכזה במשוגותיה. אבל לא אלמן ישראל. תהיה כאן התעוררות אדירה וכל אזרח ישראלי ישקיע ממיטב עוצמתו (וכספו) וישתתף עד לניצחון במלחמה התודעתית שכופים עלינו פלסטינים ברחבי העולם. זאת עומדת להיות מלחמה גורלית. חשוב שכולנו נבין שאומנם ארצות הברית עדיין איננה שם, אבל היא מתקרבת במהירות גדולה.

למרות הצלחתן הנוכחית של הפגנות המוסלמים בערים גדולות באירופה ובארצות הברית וכן בהרבה קמפוסים, אני אופטימי שהגלגל עוד יהפוך את כיוון גלגולו ויכה במקימיו. וזאת בתנאי שאנו היהודים נתאחד בהמונינו.

מדוע? כי אין לנו ברירה אלא להילחם בחירוף נפש נגד פלסטינים אשר הדליקו את העולם המוסלמי נגד היהודים. הם עשו זאת ברחבי תבל, ובעוצמה חריפה, כולל שקרים שהגיעו לשיאי הרוע. שטנת היהודים באוניברסיטאות, אשר עד כה הבליטו את תרומתם הייחודית לתרבות האנושית, מהווה את שיא יצירתם. אם לא נעצור את זה, הם יגיעו למעשים קיצוניים כמו בשבת ה־7 באוקטובר. יש צד אפל נוסף להפגנות המוסלמים הענקיות במרכזים עירוניים ובקמפוסים. עוד לא נחשפו הקשרים של הפגנות אלה למשחקים הפוליטיים־צבאיים של איראן ולמטרותיה.

אומנם בהשפעת הפוליטיקה הדמוקרטית המקולקלת, לאירופה נטייה לקנות השפעה ערבית זולה במחיר זול. לא רחוק היום שפשיטת רגל זו תעיר נוצרים חכמים מחלומם, והם יבינו שהיום זה אצלנו ומחר זה אצלם. זאת בתנאי שאנחנו היהודים נתאחד ונפעיל את כוחותינו ונעזור להם לפקוח את עיניהם. בראשותו של השר המוכשר ביותר בינינו עלינו להתגייס למלחמה על התודעה.