"אללהו אכבר" היא מילת קוד מיסטית עבור טרוריסטים מוסלמים. סיסמה, שבשמה ולמענה ניתן לרצוח ולפגוע ביהודים ועמים שאינם מוסלמים ולעשות בהם שפטים. "אללהו אכבר" הוא צירוף אמוני שהפך עם השנים לצירוף כוחני והרה פורענות. משמעותו: האל גדול, וגם במובן: האל הוא הגדול ביותר. הוא משמש בתפילה המוסלמית כביטוי של אמונה, כאמירה של מוסלמים בשעת מצוקה או בחגיגות. השייח' עבדאללה נימֶר דרוו'יש, מייסד התנועה האסלאמית בארץ, עודד שימוש בצירוף זה בדרשות שלו, ולא פלא שהמואזינים במסגדים משתמשים בצירוף "אללהו אכבר" כדי לשלהב את ההמון המוסלמי בעת התפילות.

על רקע העימות עם התנועה הציונית ועם שיבת ציון בדורנו, הפך ביטוי זה לאמירה בעת עשיית מעשים אלימים למען מטרות פוליטיות של מוסלמים. עבורנו כיהודים הפך עם השנים צירוף זה לצירוף מאיים שנאמר על ידי מחבלים המבצעים פיגועים, מתוך תחושה שכך הם נותנים תוקֶף דתי לפעולותיהם. אלא שגם בעולם משתמשים טרוריסטים מוסלמים המבצעים פיגועים בצירוף זה.

דוברים מוסלמים מנסים מדי פעם להופיע בתקשורת ולהסביר שזו לא דרך האסלאם, והכוונה של הפורעים היא רק להתנגדות של הפלסטינים ל"כיבוש הישראלי", שאמירה זו מבטאת רק את רצונם בהקמת מדינת פלסטין. הם מנסים שוב ושוב לטהר את האסלאם, אך בפועל המעשים המזוויעים שנעשים בשם אללה הולכים ומתרבים.

הזוועות של ה־7 באוקטובר ממחישות זאת יותר מכל: טבח, עריפת ראשים, אונס נשים, שריפת בתים ואנשים חיים - הכל בשם "אללהו אכבר", ללא מצפון וללא רחמים. לא פלא שהיהודים העזו הפעם כמעט בלשון אחידה להגדיר את הפורעים המוסלמים כ"חיות אדם", וההשוואה לנאצים הפעם מתקבלת כדבר מקובל.

פעמים רבות אמירה זאת מתחברת לקריאה לג'יהאד נגד המפעל הציוני ולשאיפה של מוסלמים לסלק את הישות הציונית ולהקים על חורבותיה את מדינת פלסטין "מהים עד הנהר". החינוך בבתי הספר, גם בקרב אש"ף וגם בקרב חמאס, משריש את הביטוי "אללהו אכבר" ומנחיל את השאיפה לחסל את היהודים בכל מקום. זה מתחבר למצוות הג'יהאד - חיסול כל הכופרים באסלאם ובאמונה במוחמד נביאם.

עלינו לעשות הכל כדי לחסל כל יכולת של חמאס לבצע בנו טרור בשם האל. האמונה היהודית קדמה לאמונת האסלאם, וגם על פי הקוראן העם היהודי הוא העם הנבחר. המוסלמים מתייחסים לאברהם אבינו כאל אב משותף לנו ולהם, אך יש מי שבשם אללה רוצים להשמידנו. ישראל נלחמת כיום את מלחמתו של המערב ושל העולם החופשי נגד הטרור המוסלמי ונגד הללו המבצעים פשעים בשם אללה.

בן שטרית הוא נשיא הפדרציה העולמית של יהדות מרוקו; חקק הוא משורר