ישראל לא צריכה לשלוח את המוחות המבריקים ביותר כדי להעיד נגד ההאשמות ברצח עם שמציגה דרום אפריקה בבית הדין הבינלאומי לצדק (ICJ).  למעשה, זה ישפיע יותר לשלוח ילד בן 12 להעיד, מכיוון שזה ידגים עד כמה פשוטה וברורה ההתקפה על יהודים באמת.

הדיון הזה הוא ללא ספק מעשה של אנטישמיות, כאשר דרום אפריקה פועלת כזרוע חוקית עבור חמאס, קבוצה האחראית לפגיעה פיזית ביהודים.  מביך שישראל בכלל צריכה להגן על עצמה בצורה כזו.  מורי אונר"א מהללים את מעשי חמאס, ועדויות של בני ערובה משוחררים חושפות את מציאות המצב. העובדה שדרום אפריקה משתפת פעולה עם חמאס, ארגון שעוין בגלוי לישראל ורצח יהודים חפים מפשע, מלמדת כי האשמה זו אינה אלא חלק ממלחמת התעמולה המתמשכת נגד מדינת היהודים.

העולם צריך לקיים שימוע נגד איראן, חמאס, חיזבאללה וסוריה על מעשיהם, במקום לתקוף את זכותה של המדינה היהודית להגנה עצמית. ברור שדם יהודי נחשב לזול לעולם, אבל אנחנו כיהודים יודעים שזה יקר מדי בשביל שהעם היהודי ייאלץ לצעוד שוב אל מותנו בלי לקום כדי להגן על עצמנו וילד יכול לאיית את כל זה.

העובדה שבית הדין הבינלאומי לצדק (ICJ) נותן במה לדרום אפריקה להאשים את ישראל ברצח עם היא הלם ולעג לבית המשפט, במיוחד בהתחשב בהקשר ההיסטורי, השואה ב-7 באוקטובר והקריאה המתמשכת לרצח.  כל היהודים על ידי חמאס.

שישראל תשלח ילד להגן על מדינת היהודים בבית הדין הבינלאומי לשפוך אור על המציאות והפשטות של המצב.  אנחנו לא צריכים מדען טילים שידבר על רצח המוני של יהודים והאדרת חגיגות מעשי הטבח של חמאס בבתי ספר פלסטינים והשימוש במגנים אנושיים על ידי חמאס.  ילד בן ערובה יכול לדבר על המלחמה הפיזית והפסיכולוגית שסבלו בני ערובה ישראלים המוחזקים על ידי אזרחים פלסטינים.  זה לא מדע טילים לשתף את ההקלטות והסרטונים של נקודת המבט של פלסטינים חפים מפשע שסבלו מידי חמאס ויודעים את האמת על פעולות הארגון וכוונותיו.

יתר על כן, אין צורך שאדם מבוגר יגיד זאת מכיוון שכל ילד יכול להביא לבתי המשפט את תשומת לבם של הכחשת הצלבים האדומים לשואה והשימוש ב-ICJ על ידי חמאס לקידום אג'נדות אנטישמיות.  ילד יכול לדבר ב-(ICJ) על הרדיפה של העם היהודי לאורך ההיסטוריה ועל הניסיונות המתמשכים לכבות את האומה היהודית במשך אלפי שנים ולזהות זאת כטקטיקה נוספת. ילד בן 9 יכול להפגין בפני (ICJ) את הצביעות של העולם בגנות המדינה היהודית על ההגנה על עצמה תוך העלמת עין מהזוועות שבוצעו על ידי איראן, חמאס, חיזבאללה וסוריה.

למען האמת, על ידי מינוי ילד להגן על ישראל בבית המשפט (ICJ) זה יכול לשמש תזכורת רבת עוצמה לחוסן ולחוזק של העם היהודי ולעזור ללעג את המקרה הפתטי הזה וכיצד העולם מטיל אחריות על יהודים על כך שהם לא צועדים  מותם שוב בשקט. ילד יכול להראות לבתי המשפט כיצד העם היהודי חוגג את חנכה ופורים מדי שנה למרות הרדיפות המתמשכות והמאמצים להשמיד אותנו במשך אלפי שנים פיזית או רוחנית, אנחנו כאן כדי להישאר.

ברצינות? האם העולם לא זוכר שהעם היהודי התמודד עם רדיפות וניסיונות השמדה לאורך ההיסטוריה שלו.  מגלות בבל ועד האינקוויזיציה הספרדית ועד השואה, יהודים היו ממוקדים ונרדפים במשך אלפי שנים פעם אחר פעם מגורשים מכל העמים שהם חלק מהאו"ם הטוענים שהם רוצים להגן עלינו במולדתנו אך למעשה מתאחדים  עדיין רוצה להרוס אותנו.  המצב ב-ICJ הוא רק עוד פרק בהיסטוריה הארוכה והכואבת הזו.
 ילד יכול להדגיש לעולם כיצד אנשים יהודים שרדו וימשיכו לעמוד איתן מכיוון שהשם (אלוקים) הוא המגן שלנו.

ילד יכול להשמיע את מפגן הצביעות המדהים של דרום אפריקה הטוענת שאכפת לה מאזרחים חפים מפשע, ובמקביל מברך ומארח רוצח המונים ידוע בעולם. נשיא דרום אפריקה, מטאמלה סיריל רמפוסה, שהובילה את התביעה נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג, אירחה את מנהיג ה-RSF בסודן, מוחמד חמדאן דגאלו, אדם שאחראי לרציחות המוניות ולהתחדשות מלחמת האזרחים בסודן.  לפני כמה חודשים. זה מדאיג מאוד שדרום אפריקה, מדינה עם היסטוריה משלה של דיכוי ואי צדק, תיישר קו עם מנהיג כמו דגאלו ובו זמנית תתמוך בזכויות הפלסטינים.

ההאשמות המצחיקות שלהם נגד ישראל ב-ICJ הן חסרות בסיס ומופרכות ויש להגיב עליהן בפשטות ובמובן מאליו.  בכך שישראל תשלח ילד בן 12 להיות המגן שלה ב-ICJ, היא תראה לעולם עד כמה המצב פשוט ותלעג לאויבינו החושפים את האג'נדה האנטישמית הפשוטה מאחורי ההאשמות הללו.  עדותו של הילד תדגיש את מציאות המצב ואת הרדיפה המתמשכת של העם היהודי.  הוא ישמש תזכורת רבת עוצמה לחוסן וחוזק של העם היהודי וקריאה לפעולה לעולם לעמוד נגד האנטישמיות.  ישראל חייבת להמשיך להגן על עצמה ועל אנשיה, ועל העולם לעמוד לצדם במאמץ הזה "לעולם לא לומר שוב!!".

הכותב הינו מנכ"ל Orthodox Jewish chamber of commerce