ביום ראשון נכנסנו ל-100 ימים שבהם אזרחים אמריקאים מוחזקים כבני ערובה על ידי חמאס ללא זעקה או דרישה לשחרורם על ידי הממשלה שלנו, וזה באמת מזעזע. כאומה, ראינו את המאמצים שאליהם הממשלה שלנו מוכנה ללכת כדי להבטיח את שחרור העצורים, כמו כופר של 6 מיליארד דולר ששולם לאיראן באוגוסט עבור שחרור חמישה אמריקאים כלואים.  זה לא מובן שאזרחים חפים מפשע המוחזקים על ידי טרוריסטים ברברים, כולל גברים, נשים וילדים מבוגרים, לא זוכים לאותה דחיפות ותשומת לב מצד ממשלת ארה"ב להחזיר אותם הביתה.

במשך 100 הימים האחרונים, גברים, נשים וילדים חפים מפשע היו נתונים לזוועות השבי בידי חמאס, קבוצה הידועה באכזריותה ובהתעלמותה מזכויות האדם.

 חשוב להדגיש את העובדה שלא מדובר בסתם בני ערובה - הם אזרחים אמריקאים, אנשים שיש להם את הזכות להגנה ותמיכה מהממשלה שלהם.  לארצות הברית יש היסטוריה ארוכה של נקיטת צעדים נחרצים כדי להבטיח את שחרור אזרחיה הכלואים בחו"ל.  במקרה של בני ערובה אמריקאים אלה, אין זה מתקבל על הדעת שהממשלה לא הפגינה את אותה רמת מחויבות להחזרתם הביתה.

יתר על כן, אי אפשר להתעלם מחוסר הלחץ שארה"ב צריכה לדרוש מארגונים הומניטריים כמו הצלב האדום במתן סיוע ותמיכה לחטופים.  על הצלב האדום, הממומן בחלקו על ידי משלמי מסים אמריקאים, מוטלת החובה לספק סיוע לאנשים נזקקים, ללא קשר ללאום שלהם או לנסיבות השבי שלהם.  העובדה שהם לא הצליחו לבקר את בני הערובה ולספק טיפול רפואי חיוני שלא מדברים עליו היא מדאיגה מאוד ומעוררת שאלות הן לגבי המחויבות של ממשלתנו להחזיר אותם הביתה והן לגבי אחריותו של הצלב האדום למשימתם ההומניטרית.

 חוסר תשומת הלב והדחיפות סביב מצבם של בני הערובה האמריקאים באמת מביך.  אפשר היה לצפות שהדרגים הגבוהים ביותר של הממשל האמריקאי, כמו גם ארגונים הומניטריים בולטים, יובילו את המשימה להבטיח את שחרורם.  במקום זאת, השתררה שתיקה מדאיגה וחוסר עשייה שאי אפשר להסביר לנו מול עוול כה חמור.

 כאזרחים מודאגים, איננו יכולים לשתוק לנוכח העוול הזה.  עלינו לדרוש מהממשל האמריקאי ומארגונים הומניטריים לנקוט בפעולה מיידית ונחרצת כדי להבטיח את שחרור החטופים.  מחובתנו להעלות את המודעות למצבם ולהשתמש בקולותינו כדי לתמוך בזכויותיהם ובחירותם.

 עלינו גם לחייב את הצלב האדום על כישלונם לבקר או לספק סיוע חיוני לחטופים.  הארגון הזה, שנועד להוות מגדלור של תקווה ותמיכה לאנשים במצוקה, איכזב את האזרחים האמריקנים הללו בעת הצורך הקשה שלהם.  אנו כאזרחי ארה"ב חייבים להתאחד ולדרוש שקיפות ואחריות מהממשלה שלנו כדי להעמיד את הצלב האדום באחריות ולהבטיח שהם ימלאו את חובותיהם לספק סיוע לכל האנשים הנזקקים, ללא קשר ללאום שלהם.

נכון להיום שני אזרחים אמריקאים קשישים איבדו את חייהם בשבי חמאס וזה 100 ימים שלא נשלח סיוע או סיוע רפואי לשאר בני הערובה האמריקאים.

אנחנו לא יכולים להעלים עין מאחינו האזרחים האמריקאים, הגברים, הנשים והילדים התמימים האלה. זה הכרחי שנרים את קולנו, נדרוש מהממשלה שלנו פעולה ונטיל אחריות על ארגונים הומניטריים על חוסר המעש שלהם.  הזמן לפעול הוא עכשיו, ועלינו לעמוד יחד בסולידריות כדי להחזיר את בני הערובה האמריקאים הביתה.

בואו נתאחד ונדבר ביחד.

הכותב הוא מנכ"ל orthodox Jewish chamber of commerce