קבלת תלונתה של דרום אפריקה לדון באשמות נגד ישראל תוך איזכור מאיים על בכירי הפוליטיקאים ועל נשיא המדינה תזכר כנקודת שפל נוספת בהיסטוריה של אירגון האו"ם שבית הדין הבנלאומי לצדק הוא המוסד המשפטי שלו. על ישראל לדחות את החלטות הקרקס הזה המתנהל בבית הדין הבנלאומי ועצם קבלת שני הצווים בתמיכתו את השופט ברק היא מצערת.

העובדה שבית המשפט לא קיבל את הטענה המגוחכת של רצח עם היא נחמת עניים ועל ישראל לדחות את הדרישה הכוללת דיווח חודשי על פעולותיה לבית הדין. הסכמת ישראל לקבל דרישה כלשהי מבית הדין היא הכרה בעצם הלגיטימיות לדון ולשפוט אותנו. יש לחזור ולהדגיש את הידוע  על מגישת התלונה והמניעים של דרום אפריקה,מדינה מושחתת, מעודדת טרור המגובה ע"י קטאר ואירן שסיפקו את הנשק והכסף לאירגון הנאצי החדש שטבח בנו בשבת השחורה.

בכירי הרשות הפלסטינית ממשיכים לתמוך ברצח הנורא שבוצע ע"י ברברים השבים ומאיימים בטבח נוסף. הם אותם בכירי רשות שהעולם מבקש למסור להם את השליטה בעזה. ברקע החלטת מדינות חשובות כאוסטרליה, אנגליה,ארה"ב,קנדה ובריטניה לעצור את התמיכה בארגון הפליטים של האו"ם אונר"א עומדת הוכחה שעובדיה היו שותפים לרצח ישראלים בשבעה לאוקטובר.בית הדין הבינלאומי  צריך להסביר את הסתירה שהוא מתבסס בהליך המשפטי על תלונה של אירגון שחברים בו רוצחים.

ואם מדברים על מדינות טרור האם לא הגיע זמן שישראל תשתמש בכלים המשפטיים שאויבנו משתמשים נגדנו כנגד אירן ודרום אפריקה ? האם לא הדיע זמן לנתק את הקשרים הדיפלומטים עם דרום אפריקה  ולהתלונן בבית הדין נגד אירן תומכת הטרור מספר אחת המצהירה בגלוי שהיא תומכת בהשמדתנו, "שהישות הציונית" תחדל להתקיים. לא חסרות הוכחות שידה של אירן הבוחשת בפעולות טרור רבות מהפעילות הנפשעת בארגנטינה ועד היום.רק מות והרס המדינה הטוטליטרית שפועלת לעשות רק רע באמצעות שלוחותיה החוחים הגורמים למצרים ולעולם נזקים של מאות מיליינים בסגירת הנתיב הימי באב אל מנדב,

ארה"ב לא מבינה שתגובותיה הרופסות כנגד החוטים מגבות את אירן גם בזירות האחרות.אירן ממתינה לשעת כושר לתקוף אותנו, אולי ממש בזמן הקרוב וכשהלבנונים מתחילים  להכנס לחרדה. כנראה שיש להם סיבה טובה לכך. האם עלינו להמתין ששלוחתה של אירן חיזבאללה תתקוף אותנו ראשונים?