כמו בכל שבוע, פתח היום (חמישי) עורך הדין יורם שפטל את תוכניתו ב-103FM בצורה חריפה ביותר, כשהקדיש את מונולוג הפתיחה להשעייתה של העיתונאית עירית לינור מגלי צה"ל. שפטל טען כי מדובר בהשעייה שהגיעה אך ורק בגלל שתקפו את נשיא המדינה, שמבחינתו נחשב ל"יקיר השמאל".



אמש התבשרנו שבמיקרופון החמאס, בגלי צה"ל, הכנופיה הזאת, שסותמת פיות, שעושה תעמולה שמאלנית קיצונית, השעתה באופן מיידי את אחת השדרניות ואחת מכוכבות הטלוויזיה המובהקות במדינת ישראלית, שחפה מכל רסיס של מחבלו תקשורתיות, שיש לי הכבוד להכיר אותה בשלוש השנים האחרונות, ולהופיע עמה פעמים רבות מעל ערוץ הטלוויזיה הלא אנטישמי היחיד במדינה, שמשדר אקטואליה, ערוץ 20. 
ומה היה "חטאה" של עירית לינור? היא תקפה נמרצות את נשיא המדינה. זה היה החטא הנורא. בין השעייתה לבין ניסיון לשמור על כבוד הנשיא, אין ולא כלום. השעייתה הגיעה כי היא פגעה בנשיא, שמהרגע הראשון שנבחר, כל ההצהרות שלו עומדות קילומטרים שמאלה מהמרכז. ומי שמעז לתקוף איש שמאל מובהק, חייב להיות מסולק מהשידור, כי עסקינן בכנופיה תקשורתית, בולשיביקית-סטליניסטית-אדומה.

היום בבוקר לדוגמה, התנהל שם שיח למה המילה 'שלום' הפכה להיות מילה הגונה. אין אחראי יותר ממדינת ישראל יותר מתתפע"פ (תחנה תומכת פאשיזם ערבי פנאטי - מ.א), שהשלום הפך להיות מילה מגונה. איש לא ניהל תעמולה פרועה יותר מפשע אוסלו והצגתו של איש הדמים, גדול רוצחי הילדים היהודים, חלאת האדם והמין האנושי, יאסר ערפאת, כאיש שלום, ואת נתניהו כאיש מלחמה. ואף אחד לא עשה את זה במינון כל כך גבוה, לאחר פשע אוסלו, גם כאשר שהתברר שהוא מיזם הרצח הגדול ביותר בעם היהודי יותר מהם. 
גם כאשר מספר הקורבנות של פשע אוסלו עבר את ה-1500, עדיין, בתתפע"פ ראו את זה כתהליך שלום. השיח השקרי הזה, עם דמעות התנין, למה השלום הפך למילה מגונה, נא להפעיל את המכשירים הדיגיטליים, ולשמוע אותם מהללים את ערפאת. משתמשים כלפי נתניהו במילים החריפות ביותר. 
אתם הפכתם יותר מכל גורם תקשורתי, למילה מגונה.