עורך הדין והשדר יורם שפטל התייחס היום (חמישי) בתוכניתו ב-103FM לביטול משחק הכדורגל בין נבחרות ישראל וארגנטינה, והאשים את השמאל בהטלת אחריות בשרת התרבות והספורט מירי רגב ממניעים פוליטיים, תוך הלבנת האחריות הפלסטינית לביטול המשחק. "ראינו שוב השבוע הוכחה מוחלטת מדוע הכנופיות המחבלו-תקשורתיות הם האנשים הכי שפלים, בזויים וטמאים, שקמו לעם ישראל בדור האחרון, והם הרפש של העם היהודי הזורם בתעלות העם היהודי".



"צהלות השמחה על ביטול המשחק, ובמיוחד על יסוד השקר שהם מפיצים בלי בושה כאילו מישהו מכנופיית המחבלים ערוץ 2 שוחח עם מקור מדיני בכיר בארגנטינה שאמר לו שבגלל ההתעקשות של להעביר את המשחק לירושלים, אז הוא בוטל. כשאומרים 'מקור בכיר' זה יכול להיות מומצא בראש של מי שמספר את המעשיה הבזויה הזאת כי לעולם אי יהיה אפשר להגיד מי זה, כי הוא יכול להגיד ש'לא מגלים מקורות'. אף פעם אי אפשר לאמת את זה, ורמאי אוהב דברי רמייה שאי אפשר להוכיח".



"מעבר לצהלת השמחה, יש פה עניין הרבה יותר חמור, מדובר בכנופיות שמשתמשות בזה יום יום, וזה בא לידי ביטוי במשחק מנגנון תעמולה בעניינם של הרוצחים. למה אני מכוון, חד משמעי, וברור לכל מי שעיניו בראשו, שהטרור הפלסטיני בהנהגתו של אחד מהאנשים שלא ראויים לשם בן אנוש, צואה מהלכת על שניים, ג'יבריל רג'וב, בן ברית יקר של הכנופיות התקשורתיות והשמאל הפוליטי".





אבי גבאי - הארכי דגנרט של הפוליטיקה הישראלית

"במהלך מלחמת אוסלו, במסגרת פעולות של הצבא נפגע קשות הבית שלו, כנופיה שלמה של אנשי תקשורת וחברי כנסת של השמאל, בראשותו של ג'ומס, שהיה במשך זמן לא מעט ראש מרצ, והוביל אותה ל"ניצחון גדול מאוד" בבחירות, שלושה מושבים בכנסת, והיה מתייצב פעמיים בחודש אצל ברגותי כדי לקדם את השלום עם רוצח סדרתי, שהורשע ברצח חמישה ישראלים ו-30 ישראלים נרצחו תחת ארגונו. ולכן, כשפגעו בביתו של המרצח התאום, רג'וב, התייצב שם ג'ומס עם חברי כנסת ועוד סוללה מחבלו תקשורתית, כדי להזדעזע".

"ובכן, אותם כנופיות מחבלו-תקשורתיות, כדי להסיט את העיניים מהעובדה החד משמעית לביטול, שכללה לגאל את חולצתו של מסי בדם, כרמז ברור של מה עומד לקרות לו אם הוא ונבחרתו ישחקו בירושלים, כדי להוציא את תשומת הלב הציבורית, כדי להסב למה בוטל המשחק, כתב ההאשמה לגבי מירי רגב, שנתמך בשקר הבזוי שמקור בכיר בממשלת ארגנטינה שבגלל העברת המשחק לירושלים, הוא בוטל. המשחק הרי הועבר לפני 10 ימים, ושום דבר לא היה בעייתי. הכנופיות המחבלו-תקשורתיות, בדור האחרון, המציאו את השקר המתועב שזה בוטל כי המשחק עבר לירושלים".

"נשיא ארגנטינה פרסם הודעה לגבי עמדת הממשלה שלו בפרשה הזאת. אין זכר להתנגדות לכך שהמשחק יהיה בירושלים, ונאמר שם ההתאחדות החליטה לבטל, ובגלל האיומים הפלסטינים של הרוצחים הערבים ואך בגלל בגללם, וחרדה לשלמותם של השחקנים, היא והיא בלבד עומדת מאחורי הביטול. מסע השקרים המתועב הזה, שהתחיל היה פרצוף של תשעה באב שהוא העביר את השגרירות לירושלים, והאיומים על חייו של מסי - אז אורו פניהם, כולם פרצו בצהלות שמחה. וכמובן, הצטרף אליהם האיש שמחליף בתואר את היו"ר הקודם שלו, הארכי דגנרט של הפוליטיקה הישראלית, אבי גבאי, שמחליף את הקודם, שפשוט טוען שצריך לפתוח בחקירה פלילית נגד מירי רגב. מאוחר יותר אף הוסיף שפטל בשיחה עם מאזין כי דני קושמרו וחבריו לכנופיה עובדים בשירות האויב הערבי".