שניים וחצי מיליון תלמידים חוזרים היום לשגרה, חוזרים לבית הספר, חוזרים ללימודים - ואני ביניהם. אחד מתוך שניים וחצי מיליון. בשבילי החזרה הזאת ללימודים מרגשת יותר מאי־פעם, כי זאת החזרה שלי לכיתה י״ב - הכיתה האחרונה והמרגשת ביותר. החזרה הזאת לשגרה גם לא באה בקלות. בשנתיים וחצי האחרונות תלמידי ישראל התמודדו עם הקורונה, שפגעה בנו לימודית, חברתית ורגשית. צברנו פערים גדולים, והרבה מאיתנו היו לבד. עדיין הצלחנו להתגבר ולהתעלות - והצלחנו להגיע גם לשנת הלימודים הזאת.

החזרה הזאת לא קלה, גם כי בחודשים האחרונים היו לא מעט אירועים שכמעט מנעו אותה. אנחנו כמועצות תלמידים ונוער לקחנו אחריות מתוך ידיעה שיציבות היא הצורך מספר אחת של התלמידים. היינו בקשר קבוע עם ראש הממשלה, שרת החינוך וכל השותפים האחרים כדי לחזור לבתי הספר - והצלחנו.

אני רוצה לאחל לכל תלמידי ישראל שנה טובה ומוצלחת. שנה של אור ואהבה, שנה שבה נצליח להשתקם ולהתחזק מכל המשברים. אני מאחל לנו ללמוד יותר, להתפתח יותר, להיות חברים טובים יותר, ולשנות את המציאות שסביבנו בכל יום מחדש. מועצות התלמידים והנוער בכל הארץ תמשכנה לפעול למען בני ובנות הנוער בישראל בכל מקום, ותמשכנה להשמיע את קולנו בכל צומת קבלת החלטות שקשורות לנוער בישראל.

הכותב הוא יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית