הממשלה החדשה כבר כאן. בהצלחה.

אם תסמכו רק על כלי דיווחים מכלי התקשורת, תגלו שאנו עומדים בפני חורבן גדול ושעוד מעט קט אנשים מתחמשים ויוצאים לרחובות כדי להילחם מחנה מול מחנה. 

האמת היא הפוכה. אני איני מצביע לגוש הימין, אבל גם לא עיוור.

כבר עשרות שנים שחלק מהעם מזלזל, מתכחש ומתעלם מאוכלוסיות רבות שחיות בקרבנו – חרדים ועוד מגזרים אינם נחשבים כבעלי זכויות שוות אם נשאל את החילוני שמאלני הממוצע.

דווקא בגלל שהממשלה הזו נשענת על רוב ימני וחרדי, יש לה הזדמנות אדירה לתת שירות אמיתי לכל העם, בלי אפליה, בלי הבדלים. זו הזדמנות חד פעמית להוכיח שניתן להביט על האינטרס המשותף ולעקוב פעם אחת ולתמיד את המחשבות שיש מגזר נאור ומתקדם מול מגזר פרימיטיבי ותקוע.

כולנו חיים בטריטוריה הקטנה שלנו. אני מסתכל על העסק שהקמתי ורואה חרדים, מוסלמים, מסורתיים, דרוזים, אתיופים, אוקראינים, צברים, פנסיונרים, חיילים, בעלי עסקים, מנהלים, הורים וילדים - שכולם נפגשים במרכז תל אביב, כדי לעבור התפתחות אישית ושיפור עצמי יחד!
את העסק שלי "קלירינג סנטר" פתחתי גם כדי ללמד את שיטת LifePower הוותיקה שמרגיעה את המים הסוערים שבנפשנו. 

בכל בוקר הלב מתרחב כשאני פותח את הדלת ומגלה אנשים מכל דת, גזע ומין עובדים אחד עם השני. כשמדובר על התפתחות אישית וצמיחה, האינטרס הוא לגמרי משותף. כולם מתרגלים תרגילים לשיפור אישי יחדיו. במציאות שלי, מוסלמית מאמנת אדם דתי וילד מאמן מבוגר סביב תרגילים מיוחדים בתקשורת בין אישית, יכולות מנהיגות, ביטחון עצמי ואפילו שחרור חסמים מהתת-מודע. 

אחדות, שלום ואחווה אפשריים כאשר מיישמים כלים של תקשורת נכונה, ערכים, כבוד והערכה והכל שלא תחת הכרח אלא מתוך רצון אישי ויוזמה אישית.

הכותב הוא הבעלים של רשת מרכזי "קלירינג סנטר"