קים קרדשיאן כנראה לא ממש התכוונה שזה יקרה, אבל אתמול (שני) העניקה לעולם הצצה נדירה בהחלט לאחד הסודות השמורים ביותר שלה בשנים האחרונות - איך מלכת הריאליטי-טראש נראית ללא טיפת איפור, על פניה הכל כך מפורסמות. הללויה, יזוס, קימי היא אדם בשר ודם!
 
כמעט חודשיים אחרי שעברה את מה שהגדירה כ"חוויה הקשה ביותר בחיי", כשילדה את הבייבי סיינט ווסט, קרדשיאן נתפסה על ידי הפפראצי שתיעדו אותה בתמונות נדירות יחסית מהתקופה האחרונה. הרי האישיות הכל כך מתועדת עובדת קשה על החזרה לפיגורה שלה לפני הלידה באמצעות דיאטה קפדנית, תוך כדי טיפול בשני ילדיה הקטנים ותחזוק האגו העצום של בעלה, קניה ווסט. למי יש זמן לצאת מהבית?

אבל השבוע, הצלמים קלטו אותה מנסה להסתתר תחת כובע מצחייה - וזה נראה ממש ככה:

מתברר שקרדשיאן ת ה-35, פשוט לא יכלה להמשיך לשבת בבית והחליטה לקפוץ לדאון טאון שבשכונת בוורלי הילס המפורסמת. היא לבשה מכנסי טייטס שחורים, טי שירט לבנה וכובע מצחייה מסיבוב ההופעות של הראפר האהוב עליה (קניה!), אבל זה מעיל הפרווה וההתעקשות לנעול עקבי ענק לרגליה שהסגירו את העובדה שמלכת הריאליטי בשטח.
ההבעה שעל פניה, ברגע שהבינה שהיא מתועדת ללא טיפת מייק אפ, מסקרה, פודרה, תוחם שפתיים, צללית וליפ גלוס (או כולם יחד) - היא פרייסלס. ככה נראית מלכה מותשת שאינה מצטלמת לעוד סלפי מלא חשיבות או מגיעה לאירוע שטיח אדום. מנומשת, מבריקה ועייפה, ממש כמו כל אם לשני זאטוטים! גלאם.


אז אם לא חייתם בעולם בעשור האחרון, ככה קימי נראית בדרך כלל:


קרדשיאן מאופרת מספיק עבור צילום סלפי (אינסטגרם)


קרדשיאן חשה דרמטית על השטיח האדום (רויטרס)


וגם מאוהבת בקניה ווסט. קים קרדשיאן (רויטרס)