1. ספר: החיים הבלתי רגילים של האנשים הרגילים
גל חום בלתי נסבל עובר על אנגליה של שנות ה-70, ובמהלכו, מתפתחת תעלומת היעלמות מסתורית במיוחד אותה צמד ילדות מתגייסות לפתור בעבודת בילוש א-לה הסרט "אני והחבר'ה". על הדרך, הן חושפות לא מעט סודות אפלים שמסתתרים מאחורי הדלתות של התושבים. הספר "הצרה עם עזים וכבשים" הוא רומן הביכורים המדובר של ג'ואנה קאנון, רופאה פסיכיאטרית מדרבישר. או במילים אחרות- יש כאן בהחלט המלצה של רופאה. אם תעלומות פרברים מצמררות וכתיבה סוחפת הן הלחם והחמאה שלכם, ללא ספק, נמליץ להתארגן במהירה על הספר.


"הצרה עם עזים וכבשים" להשיג בחנויות הספרים המובחרות 



הספר "הצרה עם עזים וכבשים". צילום: יח"צ



2. טלוויזיה: לוורן ושירלי על קראק
תשכחו מהסדרה "בנות", אם יש אירוע טלוויזיוני פמיניסטי ששינה לנו את החיים בשנתיים האחרונות זו הסדרה Broad city בכיכובן של אילנה גלזר ואבי ג'ייקובסון . מדובר בצמד הנשים משולחות הרסן והאמינות ביותר שנצפו על המסך מאז תוכנית הדראג של רו- פול. סקס אקראי, קולות משונים ואקראיים אף יותר ובאופן כללי חוויות מטופשות וריאליסטיות להטריד- לכל זה ועוד אנחנו עתידים לצפות גם בעונה השלישית של סדרת המופת המופלאה הזאת.


Broad city"", עונה 3, עולה לשידור בארה"ב השבוע ותעלה בהמשך בהוט קומדי סנטרל של Hot



3. רהיט: דמות עגולה
לא נשקר, לא מדובר בפיתרון הפרקטי ביותר לדירות אורבאניות קטנות בהן מומלץ שכל רהיט יתפוס פינה מדויקת בפאזל המתסכל של הדירה - אבל אם התברכתם בדירה רחבת ידיים וחזון, שולחנות עגולים קטנים מפוזרים מעדנות, הם כנראה הדרך השיקית ביותר להעניק למרחב שלכם לוק בוהמייני עכשווי ראוי. אנחנו נסתפק כנראה בשולחן מלבני קטן מאיקאה בדירת הסטודיו העלובה שלנו.


התאהבנו בשולחן העץ והברזל הזה של פלדינוקס (1871 שקלים) ובשולחן ה- Gold Rose המושלם הזה של אינוביישן (610 שקלים)



שולחן העץ והברזל של פלדינוקס. צילום: יח"צ



4. ניחוח: נפל עלינו תיק
כבר הבהרנו לא מעט פעם שבכל הנוגע לניחוחות ובשמים- העטיפה חשובה לנו לא פחות מהניחוח. למזלנו, צורת התיק המדליקה של הבושם החדש של מארק ג'ייקובס (שידוע באריזות המופלאות עד כדי מופרכות שלו), היא רק הספתח החגיגי לניחוח הדרמטי, מתקתק ואפלולי שמחכה לך בתוך התכשיט הזה. הבושם MARC JACOBS DECADENCE פותח על ידי אמנית הבישום אנני בוזנטיאן והוא מתהדר בתו ניחוח עליון של שזיף איטלקי עסיסי, זעפרן מוזהב ואיריס קטיפתי. תו הניחוח האמצעי הוא זר של ורד בולגרי עשיר, המתערבב באירוּס מהודר ובניואנסים חלקלקים של יסמין סמבוק. תו הניחוח התחתון מכיל ניחוחות של ענבר נוזלי וסקסי, וֶטיבר מסעיר ויערות פפירוס חמימים. אז אמרתם עומס על חוש הראייה והניחוח? לגמרי! איפה נרשמים?


להשיג בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, 99-84 דולרים



הבושם MARC JACOBS DECADENCE. צילום: יח"צ



5. מסעדה: ערב הסועדים
"מאקלובר", בר המסעדה החדש של השף ניר צוק מציג חוויה קולינרית המשלבת בין אוכל ערבי אותנטי, אלכוהול ומוזיקה. כל המנות בתפריט על טהרת המטבח הערבי האותנטי, באינטרפרטציה הקולינרית המקורית המזוהה עם ניר צוק ובמחירים שווים לכל נפש. בשורה התחתונה? מדובר בקונספט מנצח שמשלב את חוויית הבילוי והאכילה התל אביבית עם הטעמים, שבואו נודה בזה- כולנו גדלנו עליהם. בין המנות שמציע תפריט המסעדה: מקלובה עם בשר, עוף או ירקות, מלוחייה עם או בלי עוף, מנסף עוף ופלפלים חריפים ובורי אג'יסר – טבעות דג בורי מבושלות ביוגורט עם עגבניות ופלפלים חריפים.


מסעדת מאקלובר, לינקולן 11, תל אביב. כל המנות במסעדה במחירים של עד 55 שקלים בלבד.



6. נייר: אחסון עדין
כשאנחנו חושבות על אחסון, אנחנו בדרך כלל חושבות על קופסאות מברזל מלובן שיצליחו להכיל את השפע האקלקטי של הפריטים שאנחנו אוהבות לדחוס לתוכן. אבל לאחרונה, הנשים השיקיות ביותר החלו לאכסן את החפצים המפוזרים שלהן, כולל כביסה מלוכלכת, השם ישמור, בשקיות נייר מעוצבות למיניהן. מובן שעל שקיות האחסון להיות חזקות ועמידות למדי, ועדיין, מדובר באתגר לנשים מעודנות מאיתנו. נשים ודאי יעריכו את שקית האחסון המופלאה הזאת מנייר ממוחזר.


www.mystylishhome.co.il, 60 שקלים



7. טרנד: רציניות ונהנות
נדמה שלאן שלא נפנה, לא נצליח להתעלם מטרנד השמלות חמורות הסבר של הקיץ הקרוב. תחשבו על שמלת החולצה עם הצווארון, אבל אפילו רבה יותר מאסיבית ומהוגנת. אנחנו אישית התלהבנו מאוד מהגרסא של דורין פרנקפורט שהיא אמנם קודרת למדי, אך גם קלילה וקולית לאיזון.


דורין פרנקפורט, שמלה, 880 שקלים וחגורה 155 שקלים



שמלה של דורין פרנקפורט. צילום: יח"צ



8. חנות: 35 סיבות להגיע לרחוב בלוך
בחודש שעבר נפתחה חנות סטודיו של שני מותגי עיצוב לבית קוליים להפליא. Irregular Trendו - BUBA מבית היוצר של ענבר היימן ושני רייזר, אוחדו לתוך חלל ברחוב בלוך ששימש בעבר כמכולת שכונתית במשך 35 שנה. המעצבות שיפצו אותו במו ידיהן והפכו אותו למתחם עיצוב חדש ומרענן. היימן מציגה בחנות את פריטי הפורצלן שלה וגופי תאורה ורייזר את ליין הטקסטיל והנייר שלה שכולל כריות, מחברות ודגלים לתלייה על הקיר.


בלוך 35, תל אביב



9. טיול: טסים מרופד
אם אתם חובבי מלאכת יד, עיצוב ומפגשים בלתי אמצעיים עם מעצבים מהשורה הראשונה, בטח תשמחו לשמוע על הטיול של מיכל ויטל מהבלוג upcyclish ועדי ברלוביץ בעלת travelart. שיתוף הפעולה החברי והמקצועי בין השתיים, הוליד טיול בוטיק להולנד תחת השם 'עיצוב וקראפט עכשווי' המתמקד בשילוב אג'נדות חברתיות ועיצוב בר קיימא. משתתפי הסיור יבקרו בחנויות מעצבים ובמלונות בוטיק, יפגשו מעצבים ידועי שם וישתתפו בסדנת ליבוד בת יומיים אותה מעבירה מעצבת הטקסטיל האקולוגית Beatrice Waanders. סדנת הליבוד נערכת בסטודיו של וואנדרס ברוטרדם כשהצמר מגיע ישירות מהעדרים הרועים בסמוך. בתום יומיים ייקח איתו כל משתתף שטיח, מושב רך לכסא או כרית שיצר בעצמו. הסיור ימשיך לאיינדהובן ולרוטרדם ויסתיים באמסטרדם השופעת. טיול הקונספט, המיועד לאנשי מקצוע ולחובבי עיצוב כאחד ונערך בקבוצה אינטימית, נולד מתוך הכמיהה ואהבת האמת של ויטל לתחום העיצוב ומתוך מחקר מעמיק וקשרים משובחים שיצרה כבלוגרית בתחום// אודית לורן בלקין


הטיול יוצא ב-30/3. עלות: 1790 יורו לאדם כולל הכול.



The Soft World. Courtesy: Van Soest & Van Krimpen Photography