רשימת הפאסון


עדי שילון
אופס, הצליח לך: אחרי שהחליטה שהיא לא נכנסת יותר בקירות או מפרקת פנטהאוזים של זוגות נשואים, ניידה עדי שילון היפה את גזרתה הסגפנית אך הבריאה למראה לסיבוב דאווין בכרך, והפעם זה לא ייגמר בדמעות: ז'קט עור טרנדי שחור, טופ וחצאית שחורים אף הם, ומגפונים הגיוניים לאאוטפיט זה.

הו, האימה: חמודה, בדרך הביתה מקיאים על הגרבונים הסחים. רצוי אחרי העלמת המו בורגר וצ'יפס ממוזס.
חיננית חומדת: להחמיא לך על הפריזורה ועל המקיאז' החיוניים, אבל שלא יעלה לך לראש ותתחילי לחפף, ברור?
שקר כלשהו: די להקאות! זה כזה אייטיז.

טהוניה רובל
אופס, הצליח לך: כמה נעים לראות את טהוניה רובל מחייכת מעושר כשהיא באאוטפיט אורבני, טרנדי, שנאה לחפלה בלבנט כשהיא משנעת את השוגר דדי מול הוודג' של חיננית. טייק א־לוק: ז'קט אופנוענים קולי ועל־זמני אובזר עם שמלה בגזרה אדג'ית, תיק שווה, גרבונים נסבלים ופתרון הנעלה סביר.
הו, האימה: חיננית עדיין מחפשת פשלות, היא אפילו מחבבת את התכשטת.
חיננית חומדת: אבל אין ספק שהתכשיט האהוב עליה בטוטאלוק זה הוא הבויפרנד, מיסייה מרסייה.
שקר כלשהו: תבואי כל שבוע.

איתי תורג'מן
אופס, הצליח לך: אין ספק בכלל שהכוסית הכי מעודכנת בחלל הייתה לא אחרת מאיתי תורג'מן, שחיננית החליטה שאם הוא ימשיך לגנוב לשאר הנקבות את הפוקוס עם הקוליות המצטברת שלו, לא תהיה לה ברירה אלא להחליף איתו פרטים על מעצב השיער, המניקוריסטית והגינקולוג. הפעם הצליח תורג'מן לרגש את לבה המפורר של המחומצנת בטוניקה א־לה בית חולים בילינסון באורך מוגזם ונכון - אם אתה אוחז בגזרה קוקטית וצנומה, אימונית שהייתה יכולה להרדים לולא הייתה אף היא באורך לא קונבנציונלי, סקיני ג'ינס מותרים ומושקוף א־לה ניינטיז. יפה לך, חמודה.
הו, האימה: הניסיונות והמאמצים לשבור טוטאלוק במגמת שחור־לבן מיותרים, כמו גם הסניקרס המטופשים.
חיננית חומדת: ברור שלצאת איתך לשופינג.
שקר כלשהו: והיי, אפילו קיבלתי משכורת, ככה שלא תצטרך להוציא עלי שקל. בא לך?



האסונות. הראל, דישי ואיבגי (צילום: רפי דלויה)
 
רשימת האסון

ירדן הראל
הו, האימה: ירדן הראל מאבדת את זה? הרי פורים עוד רחוק, אבל זו התחפשה ללמפה בשואו רום של איקאה, והיי, יש אפילו ספה בסייל בצבע מתאים. כפרות, זכרי תמיד להסיר פריט לבוש אחד לפני שאת יוצאת מהבית (החוק הזה לא תופס על אורית פוקס) או במילים אחרות, הטיחי את הכובע המטופש הזה, בעל סילואט של דיאפרגמה משומשת, על שאר המתאמצות באיוונט.
אופס, הצליח לך: השמלה והשוסור מקסימים.
חיננית חומדת: בדקות אלו הראל קוראת שורות אלו ועדיין לא הפנימה את טעותה. אז הנה, שוב: הצמה המושלמת ברישולה היא האקססורי היחיד שראוי להלחים לראשך. למה? כובע. מטופש.
שקר כלשהו: תיזהרי להגיד שלא הבנת, הבנת?!
 
אלמה דישי
הו, האימה: חיננית כמעט התרגשה מההומאז' של אלמה דישי לעוד פיגורה שופעת וסקסית, להלן מרילין מונרו. אבל רק חבל שהתוצאה המתקבלת מסתמנת יותר כפודל שחרחר ומפואר בתחרות אילוף לכלבים גזעיים, כשהתקינה פריזורה שדורשת ליטוף, מעיל טרנץ' בגזרת ארגז צרכים, חולצה לבנה שזקוקה לגיהוץ הגון, סקיני ג'ינס מתישים ומגפונים שנושכים לחיננית את הנוף.
אופס, הצליח לך: קחי מדליה, מגיע לך.
חיננית חומדת: את הצניעות והענווה. זה מקסים.
שקר כלשהו: ברצינות!
 
דאנה איבגי
הו, האימה: דווקא שתדעו לכם שחיננית ממש מחבבת את דאנה איבגי המוכשרת, במיוחד אחרי שסרה זאת אל הקוסמטיקאית ונפטרה מאפקט הבונזאי, ועכשיו היא צועדת בקרבנו בגבות משוננות, נטולת שפם, והמחומצנת מקווה שגם שבבית שחי משויף. אפילו השמלה מימי פסטיבל מחולות כרמיאל והפריזורה א־לה איימי וויינהאוס העלו זיק של ברק בעיניים, אבל אז הגרבונים המטופשים בשילוב הבטונדות בגון צואת חתולים טרייה הפכו שוב את שפחתכם הנאמנה למיזנתרופית מיוסרת. 
אופס, הצליח לך: זה מקסים שאת עדיין מחייכת.
חיננית חומדת: שתהיו BFFיות ושתצאו לשופינג.
שקר כלשהו: תתכונני, אני הורסת גם במציאות.