רק עוד הצצה


אתר האופנה Sneak Peek אומנם לא נמצא הרבה זמן באוויר, אך הוא צובר פופולריות. את האתר, שנפתח לפני שתי עונות, הקימו האחיות לירז שלו, 30, עורכת דין במקצועה, ולוסי אללי, 33, בעלת תואר ראשון בניהול וכלכלה. אף על פי שהשתיים למדו תארים בתחומים שונים, הן תמיד עסקו בתחום האופנה.



לירז ניהלה חנות נעליים בכיכר המדינה, ולוסי החזיקה בזיכיון חנות של רשת אופנה. את Sneak Peek הן הקימו מתוך הבנה שכיום הרשת היא המקום הכי חם, שיכול להציע בגדים במחירים שפויים ובלי הגבלת זמן ומקום. האתר שלהן מתמקד בפריטים מיובאים, בבגדים, בתיקים, בנעליים, באקססוריז ובתכשיטים, ביניהם מותג הבגדים Alex&Chloe האהוב על סלבריטאים דוגמת סלינה גומז, סיארה, קניה ווסט ועוד, מותגי התכשיטים “האוס אוף הארלו” מבית ניקול ריצ’י וסניקרס שעיצבה הזמרת טיילור סוויפט ל־Keds.



בין פריטי קולקציית הקיץ, שמוצגת עכשיו באתר, ניתן למצוא פריטים עם הדפסים של כוכבים מצוירים (מיקי מאוס, בארט סימפסון), קולקציית דנים רחבה הכוללת שמלות, מכנסיים ומכנסונים, טוניקות וחצאיות, סרבלים ואוברולים. בנוסף, מוצגת עכשיו גם קולקציה לבנה לקראת החגים, הכוללת שמלות, חולצות מכופתרות, מכנסיים, חצאיות ואוברולים.



אהבנו: יש לא מעט אתרי מכירות אופנה באינטרנט, וכשמחפשים מה לקנות לפעמים נראה שכולם מקבצים את אותם פריטים, אך פה יש ניסיון לצאת מעט מהמשבצת ולהציג מגוון רחב יותר, גם באקססוריז וגם בבגדים. לגבי המשלוח, הוא הגיע עוד הרבה לפני שהפנמנו את הרכישה, כך שזה פלוס למי שסובל מדחיית סיפוקים.


אהבנו פחות: כשקונים בגדים ברשת, צריך לקחת בחשבון שלעתים יש הבדלים בין התמונה לאיכות הפריטים בפועל, ובאמת, כשמדובר בפריטים הממש זולים, האיכות של הבד לא הייתה מספקת, וכך גם התפירה.


טווח מחירים: 10־320 שקלים.


להשיג באתר www.sneakpeek.co.il 


קולקציית הדנים של sneak peak, אופנה. צילום: ליאור קסון



ג’ינסמאניה


מותג האופנה הישראלי מאניה ג’ינס, שפונה לקהל הגברי עם פריטי קז’ואל יומיומיים וביגוד מעונב, השיק בימים אלה קולקציית חורף טרנדית שברובה מהללת את בד הדנים. הקולקציה של מאניה ג’ינס מתכתבת עם הטרנדיים הבינלאומיים, עם אדפטציה קלה כדי להתאים לגבר הישראלי שרוצה להיראות טוב אך לא להרגיש שהוא מתאמץ.



אל תחום הדנים שמאוד מאפיין את המותג וכולל גזרות סקיני, רגולר קלאסי וג’וגר, הצטרפה העונה גזרה חדשה: tarped slim - ג’ינס רחב ומעט נופל באזור המותן, שהופך לצמוד יותר באזור הרגליים. אל הגזרות הללו הצטרפו גם שטיפות גסות יותר ותיפורים במראה וינטג’. מלבד ג’ינסים, העונה הם עובדים מאוד חזק על בדי פוטר המשלבים מרקמים מנוגדים, כמו עור, צמר או בד ניילון. בנוסף, יש להם תת־קולקציה שמדגישה את מראה הרוקר עם שילובים של עור, בדי סטרץ’ והמון שחור.



אהבנו: אף על פי שבמאניה פונים לקהל הישראלי, יש שם גם סממנים של לוק צרפתי קל המתבטא בגזרות העדינות והלא צעקניות. קולקציית הערב שלהם קלאסית מאוד עם שילובים של גזרות SLIM צרות מאוד וגם גזרות אובר־סייז.


אהבנו פחות: הצבעוניות מאוד משעממת ובנויה ברובה על שחור־כחול־אפור. בישראל 2015 הגברים קצת יותר נועזים, ולכן יש מקום להגדיל את פלטת הצבעים.


טווח מחירים: 49.90־399.90 שקלים.


להשיג בחנויות הרשת


אוליביה ווילד, אופנה. צילום: יח"צ



אקלים טרופי


במקביל לאמהות הטרייה, מור ולין (32), בעלת המותג PIOO PIOO, עסוקה בלהרחיב את קולקציית הקיץ שלה. הקולקציה שעוצבה ברובה בהשראת חופשות התענוגות האקסטרווגנטיות, שרובנו לא יכולים באמת להרשות לעצמנו, מכילה בתוכה את מיטב המוטיבים הטרופיים. ומכיוון שהעונה הצבעוניות היא טרופית בעיקרה, תוכלו למצוא אצלה הרבה גוני תכלת, צהוב, אדום, כתום וורוד.



הקולקציה בנויה מדגמים שנעים ללבוש (גם כשבחוץ 40 מעלות), וזאת בזכות השימוש בבגדים רחוקים מהגוף, נשפכים ולא נצמדים. את הבדים והדגמים הללו מעטרים הדפסים של דקלים, פירות ותוכיים. דבר בולט בקולקציה הוא שאף על פי שהבגדים נראים סופר יוקרתיים, הם מתאימים ומשתלבים נהדר לאורך כל היום. לעתים מספיקה החלפת נעליים או תכשיט כדי להיראות בהם אחרת לגמרי.



אהבנו: שמלות המקסי שתופסות חלק נכבד מהקולקציה הן הפייבוריט שלנו. הן רחבות, נעימות ומחמיאות לסוגים שונים של נשים. התרשמנו גם מהסטים שהיא מציגה, שרובם מורכבים מחצאית וטופ מאוד מוצלחים מבחינת הגזרה והצבעוניות היפהפייה.


אהבנו פחות: קיץ הוא הזמן המושלם להתפרע עם הדפסים וצבעים מגניבים, אך מי שלא מספיק נועזת לא תמצא מספיק פריטים חלקים. ונכון שבשביל פריטים סתמיים אפשר ללכת לכל רשת אופנה, אך היינו שמחות אם מור ולין הייתה מתחשבת גם בנשים שרוצות ללבוש משהו שונה, אך עדיין מתקשות להיראות יותר מדי דומיננטיות.


טווח מחירים: 320־1,600 שקלים.


להשיג ב־PIOO PIOO, גת רימון 13, תל אביב