רשימת הפאסון


מלי לוי

אופס, הצליח לך: אם מלי לוי הצליחה לגרום לחיננית לא לתעב אוברולים כשעטתה כזה, ועוד בצבע ובסילואט שמעניק לה ניחוח של נקניק מורטדלה, אזי מגיעים לה כל השבחים על בחירת טוטאלוק זה. הפריזורה חופשייה ומטופלת, מושקוף חביבים לא נמסו מהחום על המקיאז' העמיד שעל הוודג', ואפילו האקססוריז לא עצבנו. יפה לך, גוש.


הו, האימה: חיננית הייתה מנשנשת אותך בכיף, אבל היא כרגע חלבית.


חיננית חומדת: עברו כבר שעתיים?


שקר כלשהו: עצה ידידותית, תפסי מרחק.




מלי לוי. צילום: רפי דלויה


סיון קליין


אופס, הצליח לך: יום הנכבה של חיננית הגיע איך ששיבצה את סיון קליין בצד הזה של המדור, עקב מצוקה תמידית של מתלבשים מעוררי השראה. ובכל זאת, קליין הצליחה לספק מראה מודרני, טרנדי ואף כזה שמחמיא לנתוניה. בליין־אפ מככבים בסך הכל טופ עממי וחצאית קטנה חושפת רגליים, כמיטב המסורת של האובייקטית.


הו, האימה: חיננית מחבבת גם את השוסור בגון הפודרה של פנינה רוזנבלום, אפילו שאינן קשורות לכל הפאנק בשנקל הזה.


חיננית חומדת: אם כבר מדברים על פודרה, להביא לך כמתנה לראש השנה כדי שלא תסנוורי את חיננית?


שקר כלשהו: עלי, בכיף.




סיון קליין. צילום: אור גפן


טהוניה רובל


אופס, הצליח לך: טהוניה רובל חוזרת למדור בגדול ובענק, עת לבשה שק בגזרת טוניקה שככל הנראה נחמסה מארונו של איתי תורג'מן. אל הפיס הטרנדי בקרב מידות 24 ו־54 הלחימה זו סניקרס א־לה אושרי כהן, מקיאז' זוהר ופריזורה שהיה עדיף לקשור אותה בכניסה לאיוונט ברצועה.


הו, האימה: מקווה שלא שרפת את הקונקשן עם האקס מישל מרסייה.


חיננית חומדת: אפשר להצטרף אלייך ואליו בהזדמנות הראשונה שתתאפשר לך?


שקר כלשהו: ממש כמוך, גם חיננית סובלת מיובש תמידי וקצוות מפוצלים. איתך בייסורים.




טהוניה רובל. צילום: אור גפן


רשימת האסון


עוז זהבי


הו, האימה: המשיכה של חיננית לטרף הבא הוציאה אותה מדעתה. מצד אחד, עוז זהבי – גבר אלפא שיכול להתמודד עם ליטופיה של הבלונדה שעל פי רוב מרגישים כמו מכות חשמל; ומצד אחר – עטה זהבי אאוטפיט אזוטרי ונטול כל אפיל, שפונש בסטיילינג על ידי המיניונים שמחרבים כל דבר שהם נוגעים בו: פריזורה ספק נתלשת ספק מותחת, שעשתה לאובייקט וודג'ליפט צ'יפי כנהוג באייטיז, מושקוף מעולם הטיס שהסתירו את עיניו היפות, וחולצה יוז'ורלית שחוברה לסקיני ג'ינס וסניקרס מחרודות, שהרסו לשחקן המוכשר ולמחומצנת את הצ'אנס להיום.


אופס, הצליח לך: חיננית לא תתקרב אליך ככה.


חיננית חומדת: שתוריד את כל הג'אנק. וממה שהיא שמעה, אתה יכול גם בלי בגדים.


שקר כלשהו: אוף, כל כך רציתי שתצליח הפעם!




עוז זהבי. צילום: רפי דלויה


דינה סנדרסון


הו, האימה: דינה סנדרסון תעשה כמעט הכל כדי להיכנס למדור של חיננית, והפעם שגשגה זאת כשעטתה את התופת הבאה בהומאז' לדורה, הילדה החוקרת את האשפה בחירייה: פריזורה שחייבת חיסונים, עיקור ואז בית חם לאימוץ, מאקיוז'ור, סמרטוטופ, מוכנוס מחרודים מן הל, סניקרס מטופשות ותיק גב שלא מחביא בתוכו שום תיבת אוצר או תווי קנייה לשופינג בכיכר המדינה.


אופס, הצליח לך: ברוכה הבאה למדור של חיננית!


חיננית חומדת: לפטר את מי שהעביר אותך סלקציה.


שקר כלשהו: וכדאי שתפטרי את הסוכנות שלך, כפרה. אם הם לא שלחו לך סטייליסט אישי לאיוונט הם נגדך, ג'אסט סיינג.




דינה סנדרסון. צילום: רפי דלויה


חן יאני


הו, האימה: בימים כתיקונם חיננית מאוד מחבבת את חן יאני היפה, שבזמן האחרון משגרת מראות שלמים שיזכו אותה בקמפיין לנזקי הרכבת הקלה, עת היא מציגה מערכת לבוש שנולדה ככל הנראה כתוצר מדו־קיום עם חולדות ופשפשים שכרסמו לה את הגרדרובה. אקזמפלר מספר אחד: שאריות מוכנוס המוניים ולא מחמיאים לאיוונט עם שטיח אדום. אל אלו חיברה יאני פריזורה לא מטופלת, מאקיוז'ור, חולצה מסמורטטת ופתרון הנעלה שמעמיד את זאת בנקודה לא מחמיאה במדור. תגידי, מה נהיה?


אופס, הצליח לך: חיננית מתקשרת מיד לעירייה ומדווחת על המפגע התברואי.


חיננית חומדת: הריסוס מגיע אלייך מחר בין עשר בבוקר לצהרי היום, נתתי את הכתובת.


שקר כלשהו: אל תשאלי איך השגתי אותה, פשוט תהיי בבית בשעות האלו, והעזרה תגיע אלייך. אין צורך להודות לחיננית.




חן יאני. צילום: רפי דלויה


ארי שמאי


הו, האימה: על פי רוב, חיננית לא נוהגת למתוח את משנתה על קולגות מאותגרות עדנה או בלוטות טעם. אבל כשמדובר בעורך הדין ארי שמאי, היא נאלצת לצרוח לעברו אובג'קשן! ואף ששמאי הביא עמו דייט מתוקה ואקזוטית על ארבע, שולחת שפחתכם הנאמנה את גזר הדין: סמרטוטישרט צוותה למוכנוס באפיל מהמאה הקודמת ושוסור שמזכות את בעליהן בעברות חמורות לאישוניה של חיננית.


אופס, הצליח לך: למיזנטרופ כמוך חיננית גוזרת מאסר בית ותענית אירועים.


חיננית חומדת: והרי לך מספיק זמן לעשות סדר בארונך לקראת השנה החדשה.


שקר כלשהו: שיהיה המון בהצלחה עם זה.




ארי שמאי. צילום: אור גפן


נלי תגר


הו, האימה: להיות מטר ומיניון כמו נלי תגר המוכשרת אף פעם לא היווה עבורה בעיה במחלקת הפאשן בעבר, אבל לצערה של חיננית מסתמן כי בהווה מסתנוורת תגר בקלות מאווטפיחס שטרף לה את הסילואט, והיא נותרת לנזול בתוכו. חמודה, המניפה לא תעזור: האורך והחיתוך של המודל הנ"ל נמצא כלא מחמיא, משנמך נתונים קוקטיים ובעיקר מאכזב, כשמדובר בחברת וודג'בוק וירטואלית ותיקה שכמוך.


אופס, הצליח לך: את לא הולכת להשתמש בטקסט הזה כסיבה לעשות לחיננית אנפרנד בפייס, נכון?


חיננית חומדת: בואי נעשה תיקון, ונצא יחד לשופינג.


שקר כלשהו: מבטיחה להרים לך בפעם הבאה.




נלי תגר. צילום: רפי דלויה


דיט ודוט


מאור שוויצר וגפן ברקאי


רואים, קוראים יקרים, אצל זכרים זה ממש לא כמו אצל נקבות. למאור שוויצר הקוקטי והמסמורטט לא אכפת לעמוד ולהצטלם ליד גפן ברקאי ההורס, שאפילו שגם הוא אמון על סמרטוטאלוק מצ'וקמק – מצליח השני להפוך מראה זה לפוטגני, בניגוד לראשון. כמה נהדר שיש ערכים ומוסר, רק כמה חבל שהם לא עוברים מבעד העדשה.




מאור שוויצר וגפן ברקאי. צילום: רפי דלויה


צאו מזה


קים אקאפי, דנה זרמון ואבישג נגר


מה קורה עם האיט גירלז המקומיות שלנו? ומדוע לעזאזל הן מתנאות באנסמבל שגורם להן להיראות כמו שלישייה מהספייס גירלז דקה לפני עוד קאמבק ואז פירוק? תהתה לעצמה חיננית. גם ללא אדל בספלוב, הצליחו אלה לחרב את הנוף עת בחרו ברפרטואר צורם ולא הרמוני, כשקים אקאפי היפה השתחלה לפיס שחור ולא נורא בכלל, וכשעפו דנה זרמון ואבישג נגר על סל הכביסה של לסבו ספייס וסקרי ספייס, בהתאמה. חמודות, יש מספיק בלוגרים לענייני פשפשים בעולם, חיננית לא צריכה עוד שתיים נוספות, תודה.




קים אקאפי, דנה זרמון ואבישג נגר. צילום: אור גפן


מה נסגר איתך


זוהר ליבה


חיננית כל כך נבהלה עת נתקלה בדמות שלפניכם, עד שצעקה “ויוה פלסטין" וכמעט הייתה מוכנה למסור כל שטח מליהיא גרינר, רק בתנאי שזה יעזוב את המקום. אבל אז הסבירו לה שמדובר בזוהר ליבה ובטעמו הקלוקל בפאשן, ולראיה: פריזורה משוחה בשמן מכונות, זקן היפסטרי פג תוקף שיכול ליישב התנחלות שלמה של פרעושים, חולצה מדובללת סיבים לא מחמיאה שחושפת שיעור שאליו עושה הזקן המדובר סנפלינג, מוכנוס אגביים ושוז שלא הצילו את המצב. למי יש את הפון של מירי רגב? חיננית חייבת דחוף לדבר איתה על תקציב תרבות של שופינג לאומללים, תודה.




זוהר ליבה. צילום: אור גפן