עלמה זק


החטא: עלמה זק יצאה לסיבוב דאווין בטוטאלוס של סופר־נני מחבל בוואריה ואפילו התאימה פריזורה אוסטרו־הונגרית עם צמת זנב חולדה ווילונות תחרה שחלטרו כאוברול, שיותר נאה לאחת מבנות פון־טראפ הצעירות. רק חסר לחיננית שתתחילי לצווח איזה יודל, והיא מתה סופית.


כפרות: ככל הנראה, הפיגורה בצום כל השנה? קנאה.


תפילתה של חיננית: משמעת עצמית היא כלי נחוץ לחיים, אך בלוטות טעם יציבות הן כלי חשוב אף יותר.


חשבון נפש, בבקשה: חיננית עוברת עינוי בגלל בחירותייך. אם לא למענה, אז למענך - רכשי לך חבר גיי שייקח אותך כבר לשופינג.





יהודה לוי



החטא: ייסוריו של יהודה לוי פוסט־הפרידה מהאקסית ההיא ופרה־ההיכרות עם הנוכחית הולידה ככל הנראה אאוטפיחס מבהיל של מלווה בריבית בשוק השחור של קירגיסטן שכולל פריזורה של עובד רס"ר, זקן אבלים מיותר, חולצת פסים מחרודה וסניקרס מאאוטפיט אחר לגמרי.


כפרות: תגיד, זה פתק החלפה שם בכיס הז'קט שלך או שאתה סתם כועס לראות אותי?


תפילתה של חיננית: החליפה ממש לא רעה, אל תשליכה עדיין הפחה.


חשבון נפש, בבקשה: עם כל כך הרבה פשלות פאשן מצדך, המצפון של חיננית נקי!





מיכאל אלוני


החטא: האסלאמופוביה והחרדות של חיננית מדאע"ש הקפיצו אותה ממקומה היישר אל מנהל האבטחה של המקום, על מנת שיעצור את הבחור החשוד שנכנס לאיוונט ואחז בחוזקה בעלמה בלונדינית. אך לאחר בירורים התברר כי העלם המסתורי הוא לא אחר ממיכאל אלוני בעוד טוטאלוס עגום המערבב בין פריזורת ברחשים פלאס זקן, ז'קט מטופש, חולצת פלנל מפורעשת נטולת כפתורים בחלקה העליון, ג'יפייה לבנה ועוד אקססוריחס שקצרה היריעה מלתארם.


כפרות: רק מקלחת, שמפו, מרכך, סבון פילינג עמוק, סכין גילוח, דיאודורנט, ואתה מוכן לכבוש שוב את הנחיריים והאישונים של הסובבים.


תפילתה של חיננית: להדליק את הבוילר?


חשבון נפש, בבקשה: או שנסתפק במקלחת חמה במי אש?





אלמה דישי


החטא: כל פשעה של אלמה דישי היה שמלה בגזרה מטופשת ובדוגמה שככל הנראה נובעת ממעשה של פיה בולמית שתקעה טו מאץ' סלק, ואז שחררה את נפיחותיה הנוצצות על שמלתה של זאת. ולא, הכוונה היא לא לשיר אלמליח. אל מודל טיפשי זה צירפה דישי שוז יוז'ורליות מן הל ותיקלאץ' נטול הקשר ויזואלי. חבל.


כפרות: לפחות 15 דקות התהילה שלך פגו ונחסכות מאיתנו הזוועות.


תפילתה של חיננית: בעצם, לך מורשה לעשות קאמבק.


חשבון נפש, בבקשה: ולא מתוקה, גם הפעם אין צורך לצום.





לי לוי

החטא: אמנם לי לוי לא גדלה מול הטלוויזיה החינוכית, אך עושה רושם שמישהי כאן מנסה לשפשף את השפה העברית עם סדרות ילדים מהמאה הקודמת ועל הדרך מקבלת השראה. להלן הומאז' לספי ריבלין ז"ל, בדמותו האלמותית פיסטוק. חמודה, למרות שזה אולי נראה כך, אצלנו לא כל יום פורים. מובן?


כפרות: ד"ש לפריזורה הגוססת שנחנקה עקב יותר מדי טבילות במי חמצן.  


תפילתה של חיננית: השליכי את כל אלו, כמו גם את תוספות השיער מאחור, בצפרדע הירוקה הקרובה למקום ביתך.


חשבון נפש, בבקשה: ממש כמו טעמך בגברים, רצוי לעשות בחירות טובות יותר השנה.





ג'קי אזולאי


החטא: עוד הרבה לפני עבודות הרכבת הקלה, יש מצב ששרצו החולדות בארונה של ג'קי אזולאי, גילחו לה חצי חצאית והותירו את זאת מתפוררת, א־סימטרית, מלחיצה וצ'יפית למראה? עד שאזולאי תפסיק לסנן את חיננית בלי לתת תשובות, מוגשת לכם האובייקטית עם סמרטוטישירט יוז'ורלית מן הל ושוסור מטופשות.


כפרות: מוכנה לסלוח לך רק בתנאי שלא תחזרי להתחבא שוב מתחת לשביסים ושאר פיסים.


תפילתה של חיננית: כנראה שבורא עולם איבד את השמיעה עם השנים, כי חיננית חולמת בלילות רק על בליסת החריימה שלך, אבל בסוף נותרה לאכול השנה בעיקר אבק.


חשבון נפש, בבקשה: אפילו שעדיין לא סוכות, בא לך לעשות עם אלמה דישי ואיתי הקפות סביב החנות של גוצ'י בכיכר המדינה? טוב לפיגורה וגם להשראה.





אלינה לוי

החטא: חיננית יכולה להאשים רק את עצמה, בעקבות חיבתה לפשפוש תדיר בפחי אשפה ואז לדלייה מהתחתית של הטראש. הפעם היא ליקטה את זה של אלינה לוי לאחר שהחליטה לצאת לאיוונט נוצץ בשאריות טקסטיל, כיאה לבלוגרית לענייני גזזת. להלן: סמרטוטופ מחורר שהותאם למעט מדי מוכנוס והמון מדי קרעים. אל הדיזסטר הנ"ל חיברה זאת גם פתרון הנעלה מבעית ותיק שנדרשת עליו הדעת, שלבטח איבדה אותה לוי באותו היום.


כפרות: הבלונד הנוצץ מרכך את לבה של חיננית.


תפילתה של חיננית: יותר פריים־טיים שווה יותר שופינג איכותי.


חשבון נפש, בבקשה: הצגות בתיאטראות זה למכוערות. דלגי על זה.





אנה ארונוב


החטא: בימים כתיקונם אפשר למצוא את אנה ארונוב ברשימה הנוצצת של חיננית, אך השנייה לעולם לא תשכח את הראשונה כשזאת יצאה אל מול הפלאשים בטוטאלוס של לשכת האבטלה, הכולל עליונית טרנינג עם הכיתוב: "עובדת בשביל נעליים", מוכנוס טרנינג אף הם, ושוז שמוכיחות שכל העבודה הקשה של ארונוב לא השתלמה - אם בכל הכסף שהיא מרוויחה, זה הזוג שהיא הגרילה. עצוב. מאוד.


כפרות: אבל לך אני סולחת.


תפילתה של חיננית: מקווה שהמוח שלך לא עשוי טרנינג.


חשבון נפש, בבקשה: את אופנת חדר הכושר השאירי בבקשה רק בחדר הכושר.





עמית מכטינגר


החטא: עוד לפני שח"כ תמר זנדברג ויתרה על ז'קט מחויט וחשפה זרועות בכנסת, הקדימה אותה עמית מכטינגר כשוויתרה על תחתונים (כך זה נראה) באירוע שרבים משורציו השתייכו לקהילת הגייז. למרות חוסר העניין לציבור שהקיף אותה, פשעה של מכטינגר אינו התערטלות בפומבי אלא דווקא בחירת מראה תלוש, נטול עדנה ובעיקר מתאמץ.


כפרות: לא נורא דארלינג, רוב הקוראים של חיננית כבר שכחו מהמקרה וגם ממך.


תפילתה של חיננית: אבל הנה, תראי איך עשיתי לך קאמבק!


חשבון נפש, בבקשה: מי הגורו שלך? חיים הכט בעוד תוכנית על אינסטלטורים?





אוריאל יקותיאל

החטא: הקוטביות של אוריאל יקותיאל מדאיגה את חיננית, כשלמסיבות בכיכובו הוא עולה על הנש, סטילטו ופאייטים, ואילו דווקא לאיוונטים עם פלאשים בוחר זה להתנאות בטוטאלוס של מאבטחת לסבוש בקניון. כולל השפם. לולי, ז'קט רוח למידותיו הישנות של איציק כהן, סמרטוטישירט, מוכנוס יוז'ורליות וסניקרס של שחקנית כדורגל עם הפרעות הורמונליות זה ביג־ביג היוג' נואו־נואו, קאפיש?!


כפרות: אבל אתה יודע שאמא של חיננית מתה עליך, תרימי!


תפילתה של חיננית: שתשקיע גם בצד הגברי שלך.


חשבון נפש, בבקשה: ואני עושה את זה רק מאהבה כדי להזכיר שאתה לא עוד עובד עירייה במשכורת מינימום אלא כוכב. הבנת את זה או שנעצור את הסטופר של תהילת הריאליטי עד שתבין?





צילומים: רפי דוליה, שוקה כהן, באדיבות ארכיון הטלוויזיה החינוכית

חיננית הוא מדור סאטירי