על הפנים

ה'פונים' (פנים ביידיש) הוא הפרויקט החדש של סטודיו קאהן שמציג פסלוני קרמיקה מאוירים. "משפחת ה'פונים' במקורה היא אוסף של דמויות חלקות שיודעות ללבוש אינסוף פנים שונות ולשנות את זהותן באמצעים גרפיים", מסבירים הזוג קאהן, "מסרנו את הדמויות לשישה מאיירים שאיירו אותן לפי אופיים וסגנונם". המאיירים המשתתפים הם אסנת פייטלסון, איתן אלוא, אביאל בסיל, לנה רבנקו, עינת צרפתי ושירז פומין. מאי ובועז קאהן, הכירו במחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, נישאו במהלך הלימודים ומיד בסופם הקימו את סטודיו קאהן. הסטודיו מתמחה בעיצוב מוצרים עכשוויים בטכנולוגיה של יציקה קרמית ובהם כלי בית ותכשיטים.

מחיר לפסלון מאויר וחתום: 390 שקלים. הפונים מוצגים למכירה בחנות הגלריה של הסטודיו ברמות השבים.  


סטודיו קאהן, הפונים

יוסף מוסיף 

ממש לאחרונה השיק מעצב האופנה יוסף חנות קונספט חדשה שמשלבת בין פריטי ריהוט ואמנות וגופי תאורה בעיצובו, לבין בגדי אופנת העילית שלו. "אני מעצב אופנה מזה כשמונה-עשרה שנה אבל בתחילת דרכי עבדתי בבית העיצוב קסטיאל כך שיצא לי לעצב כמה בתים ובהמשך גם את כל החנויות שלי. התמחות שעשיתי בדפוס דיגיטאלי לפני חמש שנים, עוררה בי את התשוקה לעצב גם סדרות של רהיטים",  מספר המעצב, "הטריגר היה כשחיפשתי לרהט חלל והבנתי שאני בעצם יכול לעשות הכל בעצמי כולל טפטים ווילונות. כך התחלתי לייצר את הרהיטים הקיימים בחנות שייחודם בכך שהם משתלבים יחד בהזמנה אישית". יוסף עובד כבר על פריטי נוי נוספים כמו הדומים, כריות ומראות וחושב לפתוח אולם תצוגה בלוס אנג'לס יחד עם שותפו יעקב טוביאנו.

טווח מחירים: 400-25,000 שקלים. 'בית יוסף ויעקב', יהודה מרגוזה 28, יפו. 


 בית יוסף ויעקב.

קח פרי ותהיה לי בריא
אין יותר בריא ממיץ הדרים שהרגע נסחטו. לקראת החורף תוכלו למצוא אינספור מסחטות פרי הדר ידניות ומעוצבות. הנה ארבע שיקיות במיוחד.


ארקוסטיל. 28 שקלים


טולמנ'ס. 246 שקלים


סוהו. 55 שקלים


סאגה, עידן נויברג וגל בולקא. 230 שקלים

צילומים: יח"צ