שיק פלוס

בוטיק האופנה NOEMI PLUS חגג לאחרונה שנה להיווסדו. בקולקציית סתיו־חורף 2015־2016 החדשה בבוטיק ניתן לראות את הטעם האישי של בעלת הבוטיק, נעמי יונה, שמתבטא בסגנון הבוהו־שיק שמככב העונה בכל פינה. הקולקציה מיובאת מעיר האורות פריז ומשלבת פרינטים, טקסטורות מיוחדות וצבעוניות מדליקה לצד פריטי בייסיק שהופכים כל מלתחה לפרקטית אך מלאת שיק. ישנם דגמים נבחרים בקולקציה המגיעים אף עד מידה 60, לצד קולקציית תיקים ונעליים מרהיבה, שביחד יוצרים טוטאל לוק בעל אמירה ייחודית ומלאת נוכחות.
 
אהבנו: את העובדה שאף על פי שטווח המידות הוא 42־60, עדיין מדובר באופנה לכל דבר. בעוד שהתרגלנו לראות בגדים זקנים במידות האלה, נראה כי הבוטיק מביא בשורה רעננה לשוק האופנה המקומי ומאפשר גם לפאשניסטות גדולות לבטא את אהבתן לאופנה. גם הבחירה בפרזנטורית מלאה עושה חסד עם קהל היעד, ואין ספק שזה מרענן.

פחות אהבנו: מחירי הנעליים והתיקים גבוהים ביחס לשאר הקולקציה. בעוד שחולצה עולה 179 שקל, תיק, אומנם מעור, עולה 699 שקל, ואין ספק שזה קצת מבאס.
טווח מחירים: 129־699 שקלים.
להשיג בבוטיק בבזל 32 תל אביב


אמירה ייחודית. NOEMI PLUS. צילום: גלית דויטש, יח"צ

בגלל הרוח

מותג האופנה “טלי אימבר”, הנושא את שמה של המעצבת, חוגג 14 סתווים, הישג מכובד בעולם האופנה הישראלי. לרגל החגיגה החליטה המעצבת להוסיף שתי קולקציות בשנה (קולקציית סתיו וקולקציית אביב) ולהסתער שוב על התקשורת, אחרי שנים של עשייה שקטה. לשם כך, בחרה בפרזנטורית מעיין קרת להוביל את המהלך. העונה משיקה אימבר קולקציית חורף רחבה במיוחד החובקת בתוכה חמישה סיפורים שונים שנותנים מענה אופנתי לכל אישה, כהגדרתה. לצד הקו המחויט, הקלאסי והעל־זמני ניתן למצוא לא מעט נגיעות טרנדיות, הדפסים נועזים וחליפות מכנסיים וחצאיות שלא ישאירו אף פאשניסטה אדישה.
 
אהבנו: את התעוזה בצבעים. בעוד מרבית קולקציות החורף של המעצבים מורכבת מ־50 גוונים של אפור ושחור, טלי אימבר מעזה לגעת בסקאלת צבעים שמכניסה רעננות לעונה האפרורית. בנוסף, אין ספק שהדיטיילים והדיוק בגזרות עושים את כל ההבדל ומחמיאים לגוף הנשי.
פחות אהבנו: את ההיצע הגדול והמגוון מאוד של סגנונות. היתרון הוא שניתן למצוא את הכל בקולקציה, אך החיסרון הוא שקצת הולכים לאיבוד. מסוג הצרות שנקראות “צרות של עשירים”, אבל עדיין צרות.
טווח מחירים: 279־1,200 שקלים.
להשיג בבית טפר בתל אביב, בקניון שרונים בהוד השרון ובמרכז קייזר במודיעין


מענה אופנתי לכלכ אישה. טלי אימבר. צילום: גלית דויטש, יח"צ

הבאנו ביכורים

קולקציית הביכורים של מותג האופנה החדש MOTIF מוכיחה שאפשר לעשות דברים קצת אחרת. מעצבת האופנה הדס אביקזר, שנטשה עבודה כמעצבת בחברת אופנה גדולה ויצאה לדרך עצמאית, מכניסה קסם פשוט ומרתק לקולקציה מדויקת ומפתיעה. לצד בגדי גוף מלאי נוכחות ניתן למצוא מגוון שמלות וחולצות בגזרות שונות, שמלטפות ברכות את הגוף. הבחירה בבדים טבעיים לצד משחקי גזרות יוצרים קולקציה לבישה ולא מתיימרת בהשראת עולם הדנים; השטיפות, התיפורים והדיטיילים שמגיעים מעולם זה המתחברים לבגדים נשיים ורכים.
 
אהבנו: כמה שזה פשוט, ככה התאהבתי בבגד הגוף שכנראה יהפוך להיות סימן ההיכר של MOTIF. בניגוד לבגדי הגוף הקיימים בשוק, הוא לא מבליט דבר שאינו צריך להבליט, מחזיק היטב את הגוף ומעניק סילואט נשי ומחמיא.
פחות אהבנו: למרות הדיוק הרב בגזרות והגיוון בקולקציה, היעדר המכנסיים והחצאיות יוצר קולקציה לא מלאה בעיני. אין לי ספק שזה יגיע, והייתי שמחה לגלות את הגזרות שאביקזר תבחר כדי להשלים את הלוק הנקי עם החותם המיוחד שלה.
טווח מחירים: 200־650 שקלים.
ניתן להשיג אצל המעצבת, בתיאום מראש 050-8619544


קסם פשוט ומרתק. MOTIF. צילום: גלית דויטש, יח"צ