פלטת הצבעים החורפית כמעט לא משתנה לאורך השנים, אך בכל עונה יש צבע אחד שמצליח לשדרג את מעמדו. הצבע החום, שזוכה בדרך כלל ליחס אמביוולנטי מחובבי האופנה, מצליח החורף לזכות בתהילה מחודשת. הסיבה: גון הקינמון העשיר שהשתלט על מסלולי התצוגות.



הגוון הקינמוני חם יותר מהחום שאנחנו מכירים בדרך כלל. הוא עמוק ויש בו נגיעות אדמדמות קלות. למען האמת, הוא מוצלח כל כך עד שהוא צפוי לדחוק הצדה את גון הקאמל שהיה פופולרי בשנים האחרונות. בדומה לתבלין קינמון עצמו, יש לצבע כמה טונים, חלקם כהים יותר וחלקם כהים פחות, אך מה שבטוח זה שהוא מתאים מאוד לגון העור הים־תיכוני. וכמו שאמרתי, מכיוון שפלטת הצבעים העונה לא עשירה מספיק ממילא, נראה שהצבע החום השתלט על הקולקציות החורפיות, ממעילים, דרך שמלות ומכנסיים ועד לנעליים ולתיקים. היות שהוא צבע נייטרלי יחסית, אפשר ללבוש אותו כמעט עם כל דבר.



האופציה של ג'ינס כחול ובלייזר או סריג קינמוניים תיראה נפלא בלוק היומיומי, אך אם אתם מעדיפים קצת יותר שיק - שמלה או סקיני בצבע החדש ייראו נהדר. כך או אחרת, מדובר בצבע שאורך החיים שלו מרשים, ולכן גם אם אתם קונים פריט יקר יחסית (כמו מעיל) תוכלו לנצל אותו במשך שנים ארוכות.




שמלה, ASOS, מחיר 207 שקלים










צילום: יח"צ