רשימת הפאסון

לאה שנירר

אופס, הצליח לך: תמיד כיף להתנגש בלאה שנירר, שחיבתה לאנטי אייג'ינג הקנתה לה הפעם טוטאלוק של נערה בת 16 לאחר כוויית שמש. הוודג' הזוהר מציג לחיים שמסרבות לקרוס אל המחשוף, מעיל מחויט נהדר, תיק מעצבים יוקרתי ושאר יחידות גלאם שעולות כמו השכירות השנתית של חיננית.


הו, האימה: גם הפעם שנירר תתעלם מהחנופה ומחיזוריה של חיננית.


חיננית חומדת: חבל, חברות משאילות זו לזו דברים.


שקר כלשהו: את יכולה להשאיל לי את האקססוריז שלך ואני אשאיל לך את ההרפס שקיבלתי אך לא מזמן מאיזה היפסטר. אל דאגה, בתל אביב זה עדיין טרנדי.



טהוניה רובל

אופס, הצליח לך: איזה כיף לראות שטהוניה רובל התאפסה על הטורט של בלוטות טעמה, והציגה הפעם מראה אחיד שלם ומסחרי להמונים של נסיכת שטיחים אדומים בהוליווד העונה לשם ריהאנה.


הו, האימה: חיננית נותרה ספיצ'לס.


חיננית חומדת: כך אני אוהבת אותך.


שקר כלשהו: ושלא יעלה לך ובשבוע הבא אלכוד אותך שוב באימונית מיוזעת, ברור?



רשימת הפאסון. צילום: יח"צ
רשימת הפאסון. צילום: יח"צ




לירן כוהנר


אופס, הצליח לך: מצוקת המתלבשות ודיכאון החורף שוב משתלמים ללירן כוהנר היפה, שפקדה השבוע שלושה איוונטים שמתוכם יצא לה אאוטפיט אחד טוב שמעלה חיוך אצל חיננית. הפריזורה מושלמת כמו המקיאז', ושמלה לעונה אחרת לגמרי סתמה לחיננית את הפה עקב דו־קוטביותו של מזג האוויר בלבנט.


הו, האימה: אם רק היה באפשרותה של המחומצנת להעלות את כל תמונותיה של האובייקטית מהארכיון, גם אתם הייתם מבינים את הבלבול במיצובה בחלק זה של המדור.


חיננית חומדת: העורכת הגרפית איימה בהתפטרות עקב הטענה שיש דברים שהפרינט לא סובל.


שקר כלשהו: נשבעת שככה היא אמרה.



רשימת האסון


אירית רחמים


הו, האימה: פריזורה ומקיאז' שנושקו על ידי מלאכים, פיגורה שגורמת לכל עלמה ענוגה בציוריו של בוטיצ'לי להתקנא, ועדיין הסחורה שמספקת אירית רחמים גורמת לשסע במזרח התיכון בכלל ובעם בפרט, רק בגלל שמלה שמעניקה לה אפיל של ונוס עולה מהכרמל. שוק הכרמל. לחיננית אין בעיה עם התערטלות על הבמה, אך גם כשביונסה או מדונה שופכות את כל איבריהן המוצנעים לכל דכפין כשהן על השטיח האדום, ועושות את זה כל כך רע, גם הן חוטפות מחיננית.


אופס, הצליח לך: בשם האמנות וחופש הביטוי חיננית השוותה בין מיז רחמים לביונסה. אם זאת לא מחמאה, אז מה כן?


חיננית חומדת: ארזי לי את האנרגיות שלך או שפשוט תיתני לי את המרשם.


שקר כלשהו: רגע, את מאלה שזה בא להם טבעי?



קורין גדעון

הו, האימה: די. תמו ימי החסד שהוענקו למנחת “האח הגדול" קורין גדעון, וחיננית מצטערת כבר להיתקל בערמת התלתולת של הסטודנטית למשפטים שנאלצת להשלים הכנסה באאוטפיחס של מארחת בנאפיס הרצליה: פריזורה בטקסטורת זרי פטרוזיליה טריים, מקיאז' בגוון של חצי זיווה ואאוטפיחס שרק חסר לו חיג'אב ואת יכולה להלך בו בחופשיות במקומות מאוד חשוכים.


אופס, הצליח לך: ברוכה הבאה למדור של חיננית!


חיננית חומדת: יש לך במקרה בתיק היוז'ור הזה חוט תיל, מכבש ודבק שלוש שניות בספריי? לי יש סיכות, בואי נמתח לך את השיח הנאה הזה לאבועגלה בתנאי שטח, ותראי שזה יצטלם יותר טוב. דיל?


שקר כלשהו: או שפשוט בפעם הבאה אל תיתני לסטייליסט האישי ימי חופש סתם באמצע השבוע.



רשימת האסון. צילום: יח"צ
רשימת האסון. צילום: יח"צ




דודו אהרון


הו, האימה: איך דודו אהרון מצליח לקחת חליפה לא רעה מקיץ 2015 ולהפוך אותה לשכונה? פשוט מאוד, הנה הוראות ההפעלה: חולצה לבנה עם צווארון מצ'וקמק, מוכנוס מאווררי קרסוליים במזג אוויר שלא סובל סטרפטיז, שוז גנריות ותקווה שחיננית תצ'פר אותך על המטפחת שכיס הז'קט הקיא החוצה ופן וקונסילר שלא יזוזו גם ברוחות של 180 קמ"ש.


אופס, הצליח לך: הפריזורה והמקיאז' העדין אכן מוצלחים.


חיננית חומדת: יש מצב שכל מה שנותר לך הוא שופינג סייל מהשנה שעברה?


שקר כלשהו: חמוד, מה שלא עבד בסט “הרווק", לא יעבוד גם ב־2016. או־קיי?



שירלי בוגנים


הו, האימה: כשלחיננית אין חשק לצאת מהבית ביום סגרירי, היא פשוט לוקחת את הפרוזק שלה ומשאירה את בגדי הבית הכרבוליים הרחק מאישוני העולם. לא כך אצל שירלי בוגנים, שהחליטה שלהשקת קולקציית פאשן היא תתפקד באאוטפיט מנומנם כיאה לבלוגרית לענייני נזקי השיער. למרות הז'קט הנאה והמוכנוס החביבים, חיננית דורשת להעביר את הסמרטוטישרט המחרודה ואת המגפיים הוולגריים באש סל המחזור. ז'סטור עלייך.


אופס, הצליח לך: את נורא יפה.


חיננית חומדת: "כל ילדה צריכה שיגידו לה שהיא יפה. אפילו אם היא לא" / מ' מונרו.


שקר כלשהו: “אני יפה למרות מה שהם אומרים, מילים לא יכולות לדכא אותי" / כ' אגילרה.



אילנה אביטל


הו, האימה: חיננית חולה על וינטג', גם כשמדובר בסלבס מהז'אנר של אילנה אביטל, שלמעיל שווה, פריזורה נסלחת בטייפון המקומי ושוז לא רעות, התקינה שמלה מוחצת היקפים פלאס פתח אוורור בחזה בסילואט של משולש בורקס. ואם זה לא הספיק, השליכה האייקון על צווארה קישקע מהחמין של שבת בתור שרשרת.


אופס, הצליח לך: בניגוד לשאר הוויז'ות, לך חיננית כן מרשה לעשות קאמבק.


חיננית חומדת: מחכה לרגע שזה יקרה.


שקר כלשהו: נו כבר!



צא מזה


מיכל ויצמן


"אלוהים נותן פראדה למי שיש טעם של ליידי בוי", רשפה חיננית עת ראתה את מיכל הקטנה באאוטפיחס מטופש שכולל חוסם שט"ד בתור טופ וחצאית פליסה שתעבוד מעולה על כל פיגורה שאינה בגובה של מטר ומיניון. ואם זה לא יוז'ורליות גבוהה, הוסיפה ויצמן שוז של לוביטן שמוכיחות שאלוהים אכן יותר ציני מהמחיר המופקע של זוג זה. אבל היי, יודעים מה הכי גרוע? להגיע עם האנסמבל הז'סטור הזה לשני אירועים שונים (גם אם הם באותו יום).






מה נסגר איתך?


רון שובל

לא שרון שובל היה פעם פאשניסטה נחשבת, אבל ממש כמו דודו אהרון, גם שובל מצליח בכישרון רב להפוך חליפה מחויטת למדיו של בעל שווארמייה, כשלז'קט נאה עטה חולצה לבנה שנזלה מחוץ למכנסיו והציגה כוכב כבוי שאפילו הפלאש של חיננית לא מצליח להאיר.