נוגעת בשמיים

קולקציית החורף של בית האופנה דניאלה להבי מקבלת את ההשראה שלה מהספר ״הנסיך הקטן״, כך שהיא נעה בין מציאות לדמיון. הבחירה בסיפורו של “הנסיך הקטן” נעשתה אחרי שבארכיון המותג מצאו מחזיק מפתחות שעיצבה להבי לפני שנים, ולו היא קראה “הנסיך הקטן”. הגילוי הזה הוביל לקולקציה שמשלבת אלמנטים מהסיפור האלמותי. כמובן שכמחווה למחזיק המפתחות הישן שנמצא בארכיון עוצבה גרסה חדשה.



מלבד זאת, תמצאו בקולקציה את סדרת תיקי ״ווגה״ שכוללת תיקים מעור בטכנולוגיה המשלבת בין מראה מט־זמש משופשף לבין מראה מבריק. הסדרה מגיעה בגוני שחור, חום־חציל וקאמל. לצדה ניצבת סדרת תיקי ״פיבי״ שנוצרה בהשראת חלוקי נחל וסדרת התיקים ״ליה״ שעוצבה בהשראת מראה המדבר. קולקציית הנעליים של להבי משלבת בין המראה המדברי לחלל והירח. בקולקציה מגוון נעליים, מגפיים ומגפונים, המשלבים מגוון חומרים וצבעים חמים.



אהבנו: כשמסתכלים על הפריטים בקולקציה אפשר לחוש את ההשראה של המעצבים. פשוט צריך להתחבר לדמיון.


אהבנו פחות: התיקים בקולקציה כבשו אותי, אך לא כך במקרה של קולקציית הנעליים, שבה למרות הרצון הניכר לפרוץ עם הדמיון, נדמה שמשהו החזיק את המעצבים על הקרקע והם לא הצליחו לרגש ולהפתיע באותה מידה.


מחירים: 95־2,390 שקל.
להשיג בסניפי המותג 



פיל דה פילה


המותג האיטלקי FILA משיק לראשונה קולקציית וינטג’ בהשראת פריטים מהארכיון העשיר שלו. הקולקציה משלבת אלמנטים מתרבות אופנת הרחוב וההיפ־הופ ועושה הומאז’ לימיו הראשונים של המותג ולהשראה ששאב מעולם הטניס של שנות ה־70. הקולקציה מחולקת לשני קווים: Black LINE שמעוצבת בהשראה אורבנית ובהשפעת עולם המוזיקה, ו־White LINE שמעוצב בהשארת בגדי הטניס האייקוניים. כמו בקולקציות הקודמות של המותג, גם העונה גוני האדום, הלבן והכחול של הלוגו שולטים בקולקציה ומחוזקים על ידי נגיעות של שחור וצהוב. העונה ניתן לראות שילובים של בדים שונים, החל מקטיפה, דרך מכנסי פוליאסטר ומעילי ניילון ועד לכותנה. בדים אלו משתלבים בבגדי הנשים בעיקר בחצאיות, אוברולים, סריגים, סווטשירטים, מעילי רוח, שמלות טניס ועוד.


אהבנו: מגרשי הטניס לא מפסיקים לספק השראה, וניתן לראות את זה במובהק בקולקציה החדשה של FILA. הבגדים מוקפדים ומדויקים, והקולקציה נקייה ועושה חשק להיות חלק מעולם הספורט.


אהבנו פחות: מה שהכי פחות ריגש אותי בקולקציה היה הסטים של בגדי הקטיפה, שקצת הזכירו לי את “עקרות בית נואשות”.


מחירים: 150־569 שקל.


ניתן להשיג בחנויות פקטורי 54 ובחנות הפופ־אפ של FILA בנמל תל אביב



קולקציית הווינטג' של FILA. צילום: חן ושגל
קולקציית הווינטג' של FILA. צילום: חן ושגל


חדשות


רשת BAGIR השיקה קו חולצות מכופתרות עשויות סיבי במבוק. החולצות החדשות אקולוגיות וידידותיות לסביבה. הן מגיעות במגוון גזרות ועשויות מאריג עדין שיוצר מינימום קמטים. החולצות מגיעות בצבעים ממשפחות הכחולים והירוקים ובגוני הבורדו.


מחיר: 299־329 שקל

חולצה של BAGIR. צילום: יח"צ
חולצה של BAGIR. צילום: יח"צ


רשת אינטימה מרחיבה את קו הלבשת הפנאי שלה עם ליין של מכנסי טרנינג מבד פרנץ׳ טרי. למכנסיים מראה “סטריט וור״ יוניסקס, כולל גומי בקרסוליים ושרוך במותן. הבד של מכנסי הטרנינג סרוג מחוטים בצבעים שונים.


מחיר: 199.90 שקל

מכנסי טרניניג של אינטימה. צילום: טל טרי
מכנסי טרניניג של אינטימה. צילום: טל טרי


רשת Celio מציעה קולקציית Denim Indigo על טהרת הצבע הכחול (ג׳ינס). תמצאו בה חולצות טי מ־%100 כותנה, ג׳ינסים המשלבים כותנה אלסטן, חולצות מכופתרות, קפוצ׳ונים ומעילים.


מחיר: 159.90 לחולצה מכופתרת

חולצה מכופתרת של Celio. צילום: יח"צ
חולצה מכופתרת של Celio. צילום: יח"צ