עניין של קלאסיקה: חובבי מותגי־העל בוודאי ישמחו לשמוע על שואו רום ייחודי, שנפתח במתחם הבורסה ברמת גן. FASHION LIST מציע אופנת עילית, קולקציות עכשוויות ופריטים קלאסיים מעונות קודמות של מעצבי־על בינלאומיים במחירים נמוכים יותר ממה שהתרגלנו לראות בחנויות בארץ.  שלוש היזמות שעומדות מאחורי השואו רום הן יוכי הולצמן, נועה פסטרנק־גבאי ושלומית ברימה. שלושתן כלכלניות משוק ההון וחובבות אופנה מושבעות, שרצו להביא לארץ אופנה איכותית במחירים סבירים, שלעתים נמוכים בכ־30% מחנויות אחרות.



בין מותגי־העל בחנות תמצאו שמות כמו פראדה, מוסקינו, ורסצ'ה, לנווין, גוצ׳י, סטלה מקרטני, ברברי, מיסוני, מארק ג'ייקובס, ארמאני וארמאני ג'ינס, מונקלייר, אליזבטה פרנקי ועוד. נוסף על כך, בשואו רום יש התייחסות למעצבים מקומיים, בהם תמי חומסקי, דורית שרון ומרטלה. החנות פתוחה בתיאום מראש בלבד ובמתכונת ייחודית של מכירות שמתקיימות מדי חודש וחצי. כמובן, מי שלא יכולה לחכות למכירה או מוגבלת בזמן, יכולה לעשות את הרכישות שלה באתר און־ליין.



אהבנו: ל־FASHION LIST יש מגוון רחב של מידות וקו רחב של בגדי ערב, שדי חסרים לנו בנוף הישראלי. כמו כן, מציעות היזמות מגוון נעליים ואקססוריז משלימים. מי שאוהבת לקנות און־ליין, תמצא שהאתר נוח וקל לתפעול.



אהבנו פחות: בשואו רום אפשר למצוא בעיקר פריטים מהקווים הקלאסיים של מעצבי־העל, ואין ניסיון להביא לקהל אופנה אחרת, סטנדרטית פחות.


טווח מחירים: 120־5,000 שקלים. כעת יש מבצע של 30%־50% הנחה.



להשיג ברחוב הרקון 8, מתחם הבורסה ברמת גן, או באתר השואו רום



צייר לי נעל



לאחרונה התוודעתי ל־DOGO, מותג חדש יחסית בארץ בתחום ההנעלה והאקססוריז שפועל בעולם הארט־ברנד. הסיפור של DOGO מתחיל בשנת 2006 בעיר איזמיר שבטורקיה. חבורה של מעצבים גרפיים החליטו להעיר לחיים פרינטים אהובים עליהם ולשלב אותם בפריטים אופנתיים. התוצאה היא מותג שמחזיק כיום ב־150 נקודות מכירה ברחבי העולם וכ־5,000 עיצובים מקוריים המשתלבים בנעליים, תיקים, חולצות וכריות.



יוצאים מהמסגרת DOGO. צילום: יח"צ



את DOGO מייבאים לארץ בבלעדיות משפחת עולים מליטא, שהתאהבו בעיצובים הייחודיים של המותג והחליטו להציג אותם לקהל הישראלי. כעת בבעלותם חנות אחת בדיזנגוף סנטר בתל אביב, ובהמשך מתוכננת חנות נוספת בקניון גינדי החדש בתל אביב. 



בחנות אפשר לראות מקבץ רחב ומייצג של נעליים ותיקים מהקולקציה החדשה, שברובה מעוטרת בהדפסי פופ־ארט. בין היתר אפשר למצוא שם נעלי סירה, נעלי בובה, סניקרס, מגפונים בכמה גבהים, מגפיים עם סוליית ד״ר מרטינס וגם תיקי גב וקלאץ'. על המוצרים מככבים הדפסים של הנסיך הקטן, צ'רלי צ'פלין, "הצוללת הצהובה" של הביטלס, אליס בארץ הפלאות וגם בעלי חיים, נקודות וצורות אחרות. הנעליים והתיקים טבעוניים ומשלבים חומרים ממוחזרים.



אהבנו: כשנכנסתי לחנות של DOGO הרגשתי כאילו נכנסתי לחנות ממתקים. העיצובים שובי לב, צבעוניים ומאפשרים לכל אחד למצוא את המראה הייחודי לו. ההדפסים, שבחלקם ציטוטים או סצינות מסרטים מצוירים ומאגדות, מאפשרים לנו לצאת מהמסגרת וליצור מראה שובב.



אהבנו פחות: חסרה התייחסות לנשים שמעדיפות מראה יותר סולידי. כמו כן, הייתי שמחה לראות התייחסות גם לילדים ולגברים.



טווח מחירים: 209־470 שקלים.  

חדשות

חבל קשמיר
רשת אופנת הגברים celio החליטה שגם לישראלים מגיע להתפנק והשיקה ליין סריגי קשמיר במרקם רך, מבודד וחם. הסריגים מגיעים בצבעים אפור, בז', כחול, פחם וחאקי.



מחיר: 159.90 שקלים.

CELIO קולקציית סתיו חורף 2016-17. צילום: דיוויד סטיוארט


עצב זאת בעצמך
אם בא לכם להיות מעצבים חובבים ולשדרג פריטי אופנה שכבר נמאסו עליכם, ברשת אבגד ישמחו לספק לכם חומרים מתאימים כמו פאצ'ים, אבני חן, חוטי עור, חבלים צבעוניים וניטים, שיעזרו לכם להפוך ישן לחדש ולשדרג אקססוריז ובגדים בשיטת עשה זאת בעצמך. ואם אתם חוששים שאין לכם חוש עיצובי, בחנויות הרשת מציעים עזרה וייעוץ.



מורן אפטר לאבגד שדרוג סריג. צילום: גלעד בר שלו



רטרו-אתלטי
רשת האופנה HOODIES השיקה קולקציית חליפות בהשראת סטייל הרטרו־אתלטי המזוהה עם שנות ה־70. הקולקציה, שפונה לגברים ולנשים, מציעה דגמים מבד קופר עם תיפורים ייחודיים שיוצרים מראה מחמיא.



מחיר: 129.90־149.90 שקלים.


בר רפאלי, קולקציית סתיו חורף 2016-17, HOODIES. צילום: יניב אדרי