החורף חזר לבקר: אמנם אתמול החל לרדת גשם ושלג בחרמון אך האתר עדיין נותר סגור לגלישה. מיקי ענבר, סמנכ"לית השיווק של האתר סיפרה היום (שני) ב-103FM על מצבו בימים אלו: "החרמון לבן ויורד גשם גם אצלנו. אני מקווה שהקור יישמר והחרמון יישאר גם לבן, זה תלוי בטמפרטורות ואנחנו אופטימיים. אני מקווה שתהיה מערכת חורפית כמו שצריך כדי שנוכל לפתוח את אתר החרמון למבקרים ולגולשים. אנחנו נאחזים בכל שמועה או תפילה להורדת גשמים". 

אתר החרמון. יחזור לימים היפים? צילום: אתר החרמון
אתר החרמון. יחזור לימים היפים? צילום: אתר החרמון
יחזור , "על הקור להגיע עם משקעים, בדרך כלל הם מגיעים בנפרד ולא יורד שלג. האתר אומנם פתוח למבקרים אך לא ניתן לגלוש, זהו שלג שמיועד למבקרים והכניסה לעת עתה היא ללא תשלום. ישנו רכבל שניתן לעלות עמו לפסגה ומזחלות אקסטרים על מסילות שניתן ליהנות מהן במהלך כל השנה- בואו מהר לפני שיעלם. שנה ללא שלג היא שנה קשה, כולנו  זוכרים את שנת 2014 שהחלה בסופה קשה אך נותרנו ללא שלג. בשנים האחרונות קיבלנו מנות קטנות של שלג בתחילת דצמבר ופתחנו את עונת הסקי בסוף אותו החודש. אנחנו מקווים שנקבל בינואר פיצוי על חודש דצמבר היבש".
  

חזאית 'כאן', שרון וכסלר, סיפרה על הגשמים הרבים שירדו במהלך הלילה אך התאכזבה ממצב הגשמים במהלך העונה הנוכחית: "אתמול היה נהדר, יצאתי החוצה ומאוד שמחתי שירד גשם אבל כשאתה מסתכל על סך הכל הגשמים שירדו מיד עולה הבעיה. הכמויות הכי מרשימות מאתמול הגיעו ל-62 מיל', שזה מרשים ונחמד אבל הגירעון שנותר לנו הוא עצום. חודש דצמבר היה יבש כמעט לחלוטין, יותר מידי אנשים נדבקו כמוני למכ"ם בניסיון לחפש ענני גשם, מדובר על מערכת קצרה ולא מרשימה. זה עצוב מאוד שאנחנו כל כך מתלהבים מיום חורף שלא היה דרמטי בשום סטנדרטים".

עריכה: איתמר זיגלמן