1. רשת סולתם רדד השיקה לאחרונה סדרת סירים חדשה מדגם Excellent. הסדרה החדשה כוללת עשרה פריטים, בהם מחבתות, סירים בגדלים שונים, קלחת ופינג’אן. הסירים עשויים מפלדת אל חלד והם בעלי גוף ישר כדי להגיע לתוצאת בישול טובה יותר.

מחיר: 89.90-379.90 שקל.
בשורה התחתונה: הסירים החדשים של סולתם מעוצבים בסגנון מודרני יותר, וגם הצבע האדום שמעטר את הידיות תורם לשדרוג המראה. המכסים שלהם עשויים זכוכית, מה שמקל להציץ לתוך הסיר בלי לפגוע בטמפרטורת הבישול.

2. המותג הצרפתי TEFAL משיק את ,MINERAL SIGNATURE סדרת כלי בישול חזקים לחוויית בישול בריאה. הסדרה חסינה ועשויה מיציקת אלומיניום, אך גם קלה יחסית. היא גם בעלת ציפוי טיטניום עמיד. בין מוצרי הסדרה: מחבתות, מחבת גריל, ווק, סירים, סוטאז’ ותבנית צלייה.
מחיר: 659.90-309.90 שקל.
בשורה התחתונה: מוצרים מעולים, קלים מאוד יחסית לאיכות שלהם. תבנית הצלייה שבסדרה מגיעה בגודל אידיאלי ומתאימה למגוון תבשילים.
3. סט מחבתות של חברת סטונוול (STONEWELL) - שלוש מחבתות העשויות אלומיניום ומצופות באבן שיש. המחבת מבצעת פעולה המדמה בישול על אבן טבעית כדי ליצור פיזור אחיד של החום ולבישול מהיר.
מחיר: 472 שקל, בערוץ הקניות.
בשורה התחתונה: למחבתות, שמגיעות בשלושה גדלים, יש מראה רטרו. הן מתחממות מהר ואינן מצריכות שימוש מוגבר בשמן.
4. סודה סטרים השיקה לאחרונה את מכשיר ה PLAY החדש שלה. המכשיר החדש עוצב על ידי המעצב הבינלאומי איב בהר, הוא מאופיין בקו נקי ויש לו מנגנון חדשני הנועל את הבקבוק אל תוך המכשיר בתנועת דחיפה פשוטה. הוא מתאים גם לשומרי שבת. המכשיר מגיע בצבעים: שחור, אדום ולבן. בנוסף, החברה משיקה בקבוקי מיני צבעוניים המותאמים לילדים.
מחיר: 350 שקל. מחיר הבקבוקים: 25 שקל לזוג.
בשורה התחתונה: העיצוב החדש משתלב מאוד עם השיש במטבחים מודרניים. המכשיר נוח לשימוש וקל להפעלה. בקבוקי הילדים שהצטרפו לאחרונה למותג נוחים מאוד, הם רב פעמיים וקלים לנשיאה ומתאימים גם לתאים בתיקי בית הספר.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של "מעריב אונליין"
5. הביסטרו “לחם יין” יצא מגבולות יהוד והחל למכור את סדרת עוגיות הפרימיום שלו ברשתות השיווק. העוגיות של “לחם יין” מיוצרות בעבודת יד, והן מוצעות בחמישה סוגים: עוגיות אלפחורס, עוגיות חמאה, עוגיות גבינה וזיתים, עוגיות אוזני פיל ועוגיות ביסקוטי.
מחיר: 22.90-19.90 שקל.
בשורה התחתונה: בהתחשב בכך שמדובר בפס ייצור המוני, לא ציפינו לאיכות גבוהה והתבדינו. העוגיות מצוינות והן עשויות מחמאה ללא תחליפים. גם עוגיות האלפחורס שלהם, שקשה מאוד למצוא באיכות גבוהה במרכולים, מושלמות.
6. התזונה של תינוקות הסובלים מאלרגיה לחלבון חלב פרה ומרגישות במערכת העיכול, חברת אבוט מציעה את סימילאק אלימנטום. זהו תחליף חלב היפואלרגני, שנועד להפחית את תסמיני העיכול הנובעים מאותה רגישות.
מחיר: 59.20 שקל, למבוטחי קופת חולים מכבי.
בשורה התחתונה: המון ילדים סובלים מבעיית עיכול בגלל רגישות כזאת או אחרת. התחליף החדש נועד לעזור לאותם ילדים וגם למי שרוצה לוותר על לקטוז בתזונה של ילדיו.

7. סדרת הבקבוקים אוונט נטורל מתחדשת בדגמים ובצבעים חדשים. הבקבוקים מעוצבים באופן הדומה ככל האפשר מבנה השד כדי שהילדים ירגישו הכי קרוב להנקה.
מחיר: 54.90 שקל.
בשורה התחתונה: הצבעים החדשים בסדרה הם כחול וורוד, כך שנוכל להבחין בקלות בין המינים.
 
8. תערובת להכנה מהירה של עוגיות מקרון, מבית המרשלג. התערובת מאפשרת גם לבשלן החובבן את האפשרות להכין את העוגיות בלי מאמץ מיותר ותהליכים מורכבים.
מחיר: 55 שקל ל-500 גרם.
בשורה התחתונה: מי שאוהב את עוגיות המקרון, בוודאי יודע כמה תהליך ההכנה שלהן מורכב וארוך. התערובת החדשה, שאליה צריך להוסיף מים, מפשטת את העבודה, כך שאפשר לסיים את כל ההכנה בעשר דקות.
 
9. חברת סוכרזית החלה במהלך של מיתוג מחדש ועיצוב של אריזות הממתיקים. במסגרת המיתוג תהיה הבדלה קלה בין הסדרה הקלאסית, סדרת הסוכרלוז וסדרת הסטיוויה של החברה. נוסף לעיצוב, סוכרזית משיקה את הממתיק “סוכרזית קלאסי 100 שקיות”, שמותר לשימוש בקרב שומרי שבת.
מחיר: 40-15 שקל.
בשורה התחתונה: העיצוב החדש מסיר מעט את האבק מהחברה הוותיקה. מלבד העיצוב, החברה הכניסה גם כמה אריזות פטנט נוחות לשימוש.