טלה


 שישי-שבת: אתם חווים התחדשות של אנרגיות וכוחות. ייתכנו מגעים, התכתבויות או אופציות חדשות הקשורות לחו״ל, עם אפשרות של טרנספורמציה ושינוי עמוק המביאים לתהליך של מודעות.



טיפ השבוע: בזכות כושר שכנוע, קסם ואינטואיציה תוכלו לקדם יעדים החשובים כרגע לבניית מעמדכם. ואולם תחת השפעתו של פלוטו הכוחני, הכפייתי והיצרי תתפתח נטייה לקיצוניות, שתלטנות וחוסר סבלנות.

שור
פלוטו שולח לשמש היבט משמעותי המצביע על כך שאתם זקוקים לשינוי, אך גם חוששים ממנו. הצורך להיצמד למוכר ולבטוח בולט אצלכם, כמו גם הרצון להתנסות בשינויים משמעותיים. בסופו של דבר, רק אם תתגברו על החשש תוכלו לפתוח לעצמכם דלתות ולבחון כיוונים חדשים.
 
טיפ השבוע: שישי-שבת טובים לחיבור עם בני המשפחה. שהות כוכב ונוס במזל בתולה השבוע עשויה להעיד כי הקסם האישי שלכם גובר. רגשות חמים ואמפתיים יועילו עכשיו.

תאומים
שישי-שבת: מיקום הירח באריה יעניק לפעילים שביניכם קצב מאתגר שעשוי להיות מלווה בקדחת תקשורתית ובנסיעות.
 
טיפ השבוע: בענייני כספים והשקעות, מרקורי כוכבכם בהיבט צמידות למרס מול כוכב פלוטו נוטה להקצין דברים, לפרק כל מצב לא יציב ולהביא אותו לידי הסלמה.
היזהרו מצרות עין שלכם ושל אחרים ומתחרותיות ושמרו על טקט. 

סרטן
מיקום כוכב התקשורת מרקורי במזלכם עשוי להחזיר אתכם אל מרכז העניינים, תיהנו מתשומת לב ותפגשו אנשים שיבקשו להיות בקרבתכם. מנגד, היחסים עם הקרובים אליכם עשויים להיות כרוכים במתח ולגרור קונפליקט ולעתים להיות מלווים בגישה צורמת ותוקפנית.
 
טיפ השבוע: כוכב התקשורת מרקורי בצמידות למרס במזלכם מול פלוטו במיקום מעצבן ומתסכל, ועשוי לעתים להשפיע על חיי הזוגיות ועל קשרים. 

מאזניים
השבוע צפויה פעילות פיזית ויהיה צורך רב במגע ובפרגון. מצב הרוח עשוי להבטיח אנרגיה עצמאית, אקטיבית ואסרטיבית יותר. מומלץ להתחבר עם חברים ועם ידידים שיש להם השפעה על שינוי נקודת המבט שלכם.
 
טיפ השבוע: מיקומם של מרס בצמידות למרקורי כוכב התקשורת מול פלוטו הכוחני מתריע מפני התרסה ואיבוד שליטה, שלכם או של אחרים כלפיכם. שמרו על איפוק.
אריה
כוכב יופיטר במזלכם בצמידות לונוס עשוי להעניק לבני המזל שביניכם יתרון גדול בהגשמת מאוויים כמוסים. האריה הנפעם מכוחו זקוק מאוד להכרה, לכבוד ולהערצה מאחרים, לכן חשוב לו לעמוד במרכז ולזכות בחשיפה, במנהיגות ובמעמד מכובד. תהיו פתוחים לכך ותקרינו כריזמה וכוח משיכה.
 
טיפ השבוע: גלו צניעות וערנות. מישהו עשוי לקנא בכם ולהכפיש אתכם. מנגד, אתם עשויים להתמודד עם מסגרות חונקות, דרישות ולחצים המגבירים עימותים.

עקרב
התנופה המקצועית שלכם קשורה למיקום יופיטר באריה, הקשור לתדמית ולקריירה, המרמז על מגעים ועל עסקים בקנה מידה קוסמופוליטי. נדיבות וקסם אישי יקלו עליכם ליצור קשרים חדשים וליהנות מיחס מועדף ואוהד.
 
טיפ השבוע: אתם מרגישים צורך בחופש ובעצמאות, נוטים להתמרד ולא מוכנים לקבל מרות. אתם רוצים לעצב את חייכם בעצמכם, אבל בינתיים טוב יהיה אם תמהרו להסתגל למצב - על חסרונותיו ויתרונותיו.
בתולה
אתם עוברים שינוי חשוב, שתהיה לו השפעה על הדרך שבה אתם רואים את עצמכם ואת תוכניותיכם לעתיד. מעל לכל אתם מרגישים שדרוש לכם שינוי, אך ייתכן שהעיתוי עוד לא מתאים לכך.
 
טיפ השבוע: בימים הקרובים בני מזל בתולה עשויים לחוש מוגבלות מסוימת, ויהיה להם קושי לפעול במסגרת כובלת. במיוחד בחודש הקרוב שמרו על בריאותכם. הקפידו על מנוחה ותזונה נכונות.
 
קשת
החודש תעסקו בעיקר בענייני לימודים ונסיעות. הצלחתכם תלויה בכך שתהיו מסודרים ומאורגנים. כדאי שעכשיו - ובתוך חודש אוגוסט - תתחילו לסגל לעצמכם פתיחות, ליברליות וראייה קוסמופוליטית רחבה, בדגש על מגעים חובקי עולם.
 
טיפ השבוע: שימו לב לגורם משפיע שעשוי להתיש אתכם ולהכניס אתכם לקונפליקט לא רצוי בסוגיה כספית (או אחרת), מהסוג שעשוי לגרום לכם ללחץ. 
 
גדי
אתם נכנסים לחודש תובעני ועסוקים בבחינה מחדש. עייפות ושאלות על עתידכם הכלכלי ועל תכלית החיים יעסיקו אתכם. אומנם תקופה זו דורשת גמישות ולעתים ויתורים, אך אלה יוכיחו את עצמם כמועילים, שכן בולטת ההתנגדות שלכם לקבלת תכתיבים.
 
טיפ השבוע: שימו לב, פלוטו במזלכם, מול כוכב התקשורת מרקורי, נוטה לפעול בקיצוניות, במוחלטות ובכפייתיות.

דלי
שישי-שבת: הירח באריה, מזל הזוגיות והשותפויות שלכם, מצביע על עשייה ועל התחזקות ברוכות, ועשוי להביא עמו סוג מיוחד של תקשורת, הבנוי על הברקות.
 
טיפ השבוע: כוכב יופיטר מול מזלכם מוכר כבר ככוכב המביא ברכה, אולם הוא גם עשוי לגרום לעודף ביטחון ולחוסר זהירות. תיתכן היכרות גורלית וסוחפת, וכן ייתכנו שותפויות או מגעים גורליים.

דגים
אתם עוברים שינוי חשוב, שישפיע על הדרך שבה אתם רואים את עצמכם ואת תוכניותיכם לעתיד. קשרים עם חו״ל נעשים אקטואליים מבחינתכם עכשיו.

טיפ השבוע: ונוס ומרקורי משפיעים לטובה על ההתקשרות עם סביבתכם, על מראכם ועל מערכות היחסים, מצב שעשוי לרכך את מגמת התקופה. אתם פוסעים בדרך חדשה וחשוב שתפגינו ביטחון, שכן יש לכם מה להציע.