טלה 21.3־20.4
תקופת מזל בתולה מכניסה אתכם לתקופה מאומצת. השבוע עשוי לייצר תחושת חוסר ודאות, שנוטה לייצר רגשות קוטביים. עכשיו יותר מתמיד יש להעדיף היגיון בריא ותקשורת בונה על פני מאבקים ושיקולי יוקרה.



טיפ השבוע: קשר שיתחיל - במהלך השבועות הבאים - יהיה מסקרן, מלהיב ושונה מהקשרים שלכם עד כה. ההיבטים שבין ונוס־מרס־אוראנוס עלולים לסחוף מבלי משים לקצר רגשי, התאהבות פתאומית או צורך לשבור שגרה ביחסים. מנגד, ההיבט הזה נפלא לענייני יצירה לא שגרתיים.



שור 21.4־20.5

תקופת מזל בתולה (מיום שני) מכניסה אתכם לחודש מחייב ואחראי. הישגיות ומעשיות הן המפתח בדרך לקידום.
 
טיפ השבוע: אתם מרגישים צורך לחוות דברים חדשים וחברים ותכנים חדשים ייכנסו לחייכם. עם זאת, כוכבכם ונוס יימצא בנסיגה עד 6 בספטמבר: כדאי להיזהר ממילים שמשתמעות לשתי פנים. התנהגות שאינה רגילה, תוקפנות, בוטות וחוסר סבלנות - כל אלה אפשר לייחס לנסיגה, שעלולה להזיק למערכות היחסים. 

תאומים 21.5־20.6
תקופת חודש בתולה מרמז על תחילתו של קצב מבוקר ואחראי שלא בדיוק מתאים למזגכם ומעיד על אופייכם. הכוכבים ונוס ואוראנוס אחראים על החלק הטוב של השבוע. בהשפעתם תוכלו להכיר, להתאהב וגם ליהנות מכריזמה מיוחדת. מיקום כוכב מרס במזל אריה (עד 25 בספטמבר) עשוי להעיד על גישה פתוחה ותקשורתית. 

טיפ השבוע: קשה לכם להשלים עם מגבלות ועם מסגרות. היבטים מסוימים לכוכב סטורן מייצרים לעתים קיפאון לא מוסבר, שמשפיע הן על הגוף הן על הנפש.  

סרטן 21.6־22.7
אנשי העסקים שבכם ישלבו יוזמה שתזמן אתגרים תכליתיים הקשורים לטווח הרחוק. האנרגיה שלכם מעשית וממוקדת עכשיו. למעשה, בהמשך החודש מצבכם צפוי להשתפר, במיוחד לקראת חודש ספטמבר. 
 
טיפ השבוע: מעבר כוכב יופיטר לבתולה משפר עוד יותר את יכולת הביטוי שלכם, אם בכתב ואם בעל פה, ותוכלו להבריק בתחום שאתם מצטיינים בו, מצב שעשוי לקדם אתכם ולסייע לכם להשיג את מטרותיכם. ההחלטות לטווח הארוך חייבות להיות מבוססות בעיקר על עובדות ועל התמקדות בפרטים. 

אריה 23.7־22.8
תקופת חודש בתולה, החל מיום שני, מצפה מכם להיות מחושבים וסולידיים בענייני כספים והשקעות. ראשון־שני: רעננו את הקשרים החברתיים וגם ענייני נסיעות וחו"ל. מרס במזלכם (שם ישהה עד 25 בספטמבר) סוחף לכיוון יצרני ודינמי במיוחד. 
 
טיפ השבוע: ונוס, בהיבט מבטיח לכוכב אוראנוס, מבטא התעסקות מבריקה בפעילויות יצירתיות. ונוס ואוראנוס מגבירים את הפופולריות שלכם ועשויים להעיד על היכרות עם אדם כריזמטי בעל קסם אישי רב. 
 
בתולה 23.8־22.9
אלה ימים שופעי יצירתיות והשראה. התקופה תעניק לכם מודעות וראייה בוגרות יותר בנוגע למה שחשוב לכם באמת, ראו מה סדר העדיפויות שלכם ופעלו בהתאם. שימו לב: כוכב נפטון משפיע עליכם השבוע ומגביר דמיון (שנפלא ליצירה) בצד אשליה. 
 
טיפ השבוע: שלישי־רביעי: תיתכן אופציה להתחלה מבטיחה עד גורלית, המסמלת עוצמה והתחדשות. מנגד, גלו מודעות בכל הנוגע לרגשות מתעתעים, שעשויים לפגום בכוח השיפוט שלכם.

מאזניים 23.9־23.10
במוצאי שבת מומלץ להיות נגישים חברתית. שלישי־רביעי: מומלץ לשמור על איזון אנרגטי, במיוחד מבית. רגישות פיזית מאפיינת תמיד את התקופה שלפני יום הולדתכם, אלה יגיעו לשיאם לקראת שבת־ראשון הבאים. 

טיפ השבוע: הקסם האישי שלכם יקל ליצור קשרים, להתקדם ולהתיידד. מצד שני, היזהרו מצרות עין ומתחרותיות וגלו ערנות למה שקורה כדי לשמור על האינטרסים שלכם. אין ביטחון שקשר עסקי או רגשי יצלח כאשר רגשות קיצוניים ומרירים שולטים בו. 

עקרב 24.10־21.11
אתם נכנסים לחודש של מזל בתולה שמדגיש את הצד הביקורתי והפרקטי של החיים, המעיד על תחילתה של אנרגיה אחראית אך תובענית. לכן זהו חודש של סיום סוגיות שאינן מתאימות לכם, כדי לפנות את הדרך להישגיות ולהכרה. 
 
טיפ השבוע: : השמש תסבול השבוע מהיבט ריבוע עם סטורן המקפיא, הגורם תחושה שהכל תקוע ומסובך. בהשפעתו נאלצים לעבוד קשה ולהתאמץ, וסובלים מחששות ומפחדים. אל דאגה: בהמשך החודש אתם משתחררים מהשפעתו המעיקה של סטורן, מצב שישפיע לטובה על פועלכם. 
 
קשת 22.11־21.12
מיקום יופיטר בבית הקריירה שלכם עשוי לקדם אתכם מקצועית במהלך השנה הקרובה. 
 
טיפ השבוע: גישתכם בכל הקשור לעבודה ולקריירה עשויה להשתנות עם כניסת השמש למזל בתולה (בשני) ומצריכה עכשיו עצבים חזקים. גלו תושייה וסגלו זהירות. עם זאת, מרס באריה וונוס באריה (במזלות אש) מתאים מאוד לאופייכם. במצב כזה נטענים באנרגיה, והעבודה והפעילות נעשות ביתר התלהבות ומתוך שמחת יצירה. קור רוח, ערנות והתנהלות תקשורתית מתוחכמת יסייעו לכם.

גדי 22.12־20.1
תקופת מזל בתולה מביאה עמה משב של פעילות בונה והישגית. בהמשך השנה צפוי קידום מרשים בזכות עבודה אחראית ומדויקת, וייווצרו קשרים עם מעגלים חדשים של אנשים, שהקשר איתם יהיה חשוב. מגעים קוסמופוליטיים יזרזו בתוך שנה מפנה מאתגר. 
 
טיפ השבוע: מתגנבת תחושת בדידות מעיקה, המקשה על בעיית דימוי עצמי ומחדדת קושי בביטוי רגשי. כוכבכם סטורן מותקף שוב השבוע. עם זאת חוסר הוודאות, התסכול והדאגה יחלפו בקרוב ותוכלו סוף סוף לנשום לרווחה.

דלי 21.1־18.2
אתם קצרי רוח, מצב המייצר תחושת חוסר ודאות ורגשות קוטביים. כדי למנוע מצבים לא נוחים חשוב שתאמרו דברים בבירור, בלי להתנצל ובלי להרגיש שעליכם לוותר. ונוס מול מזלכם מיטיב עמכם: חשוב שתהיו קשובים יותר לאחרים ומומלץ שתסמכו על האינטואיציה שלכם, שבמקרים רבים תגלה לכם יותר ממה שייאמר לכם. 
 
טיפ השבוע: מיקום כוכב מרס באריה עשוי לעתים לסכן מערכות יחסים חשובות. קשר או מישהו שמתעניין בכם עלול להוביל לכיוונים שאינם נכונים לכם כעת. 

דגים 20.3-19.2
צפו לחדשות מעודדות. מפגשים ונסיעות יהפכו לחוויות שמהן תוכלו להפיק הרבה. נדרשת הסתכלות אמיצה ופתיחות עם אנשים ששיתוף הפעולה עמם עשוי לתרום למוניטין שלכם. כוכב יופיטר מול מזלכם מסמל בתוך שנה קרמטית והישגית. 
 
טיפ השבוע: יש נטייה של ערפול קל על פני מה שנראה כתקשורת חיובית, פתוחה וכנה - מצב שעלול לייצר אשליות וטעויות נלוות. אתם נוטים לראות דברים בצורה ורודה וסטראוטיפית, מה שנפלא ליצירה, לאמנים ולשחקנים.