טלה 21.3־20.4

שבת־ראשון: עשויים להעיד כי אתם נוטים להתעסק בענייני בית ומשפחה. שלישי: ישתלם לכם להתעסק בפעילות יצירתית ברוכה. 

טיפ השבוע: רביעי־חמישי: אלה הם ימים תובעניים. יש לכם נטייה להיתפס לדאגנות ולמצבי רוח, ונראה שתצטרכו להאט את הקצב. מיקום מרס־ונוס־יופיטר בבית העבודה שלכם מצפה מכם להיות מחושבים, בעלי תושייה ופרקטיים. הפוטנציאל למפגש עסקי עם אדם כריזמטי גובר. בעבודה יגברו היצירתיות, התושייה והמקוריות. 
 

שור 21.4־20.5
חשוב שתהיו מעורים במתרחש. מישור מסוים בחייכם עשוי להעיד על מגמה של גדילה ושל התרחבות, לכן חשוב שתהיו אסרטיביים ושתתמקדו במה שחשוב לכם להשיג. 
 
טיפ השבוע: ונוס כוכבכם שולח השבוע איתותים בעלי משמעות בענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. הצלחתם של קשר, של שותפות או של עסקה תלויה בנכונותם של שני הצדדים להתחייב, אם כי חשוב לציין כי בשבוע הבא השפעת ונוס עשויה להיות צוננת ומרוחקת. היזהרו מיחסים אובססיביים. 

תאומים 21.5־20.6
לתאומים לא קל במציאות הנפשית וגם במציאות האובייקטיבית. מיקום השמש במזל עקרב אף פעם לא מסמל עבורכם תקופה קלה. אתם לא במלוא כוחותיכם, ומצבי רוח הפכפכים מקשים עליכם להכניס סדר בחייכם.
 
טיפ השבוע: חשוב להתמודד עם מציאות טעונה ולא להתחמק מקושי משתק. עם זאת, בהמשך החודש האנרגיות הטובות צפויות להתגבר, תתחזקו ותתאוששו. 

סרטן 22.7-21.6
ילידי מזל סרטן זקוקים לקביעות ולמצבים ברורים ומתוכננים מראש, וכן לתבנית הגנתית ולתחושת שייכות. השבוע תוכלו להשתחרר מהשגרה ולבלות יותר בחוץ בנסיעות ובמפגשים, כמו גם בענייני יצירה, רגשות ואינטראקציה חיובית ודינמית עם הסביבה. 
 

טיפ השבוע: קשר סקסי ומרגש עשוי להתפתח כעת, אם זה יוביל לכיוון משמעותי יותר נדע רק בתוך שבועיים. גם אם עדיין לא נמצאו פתרונות לכל הבעיות, לפחות תרגישו שאתם חזקים מספיק כדי להתמודד איתן. 
אריה 23.7־22.8
זו תקופה סוערת שבה אין לכם רגע דל, מה שיכול להשפיע על התפקוד שלכם מחוץ ומבית. נכון שהתקופה מאתגרת ומחדדת את אופייכם התחרותי, אך חשוב להיות קשוב גם לשיבושים בהתאם למתרחש בחייכם. אתם חשים שמשהו מתרחש מתחת לפני השטח, בלי שתהיה לכם על כך השפעה. האינטואיציה שלכם לא מטעה אתכם וחוסר הוודאות גורר עצבנות. 
 
טיפ השבוע: אתם ניידים וכריזמטיים, אולם אתם גם נוחים להתרגז, להתפרץ ולריב. היו זהירים ומודעים לכך.  
בתולה 23.8־22.9
תקופת עקרב משפרת את האווירה ונקווה שגם את ההרגשה. קיים דגש על יצירתיות, המלווה בתחושה של התחדשות וברצון להעז ולהתנסות. הכוכבים מעניקים לכם פיקחות, חדות ויכולת לבטא את עצמכם. אתם מנתחים מצבים על פי גישה מעשית, מציאותית והגיונית, ושואפים למצוינות. 
 
טיפ השבוע: מיקום כוכבים משמעותיים במזלכם יוסיף לבני המזל שבכם אנרגיה מבורכת, כמו גם נקודות זכות ליצירתיים ולבעלי העסקים שבכם, וכולנו נחוש בהבדל. ענייני רגשות בסימן של התחדשות. 
 
מאזניים 23.10-23.9 
העדינים שבכם זקוקים מפעם לפעם לפסק זמן של שלווה ושקט כדי שיוכלו למלא את מצברי הגוף והנפש. הימצאותו של מרס מאחורי גבכם עשויה להשפיע על בריאותכם. את כל זה אפשר למנוע אם הסביבה שלכם תיתן לכם מרחב מחיה. 

טיפ השבוע: מיקום אורנוס בהיבט בעייתי לשמש עשוי לסחוף לפזיזות. כל מצב נתון שתימצאו בו דורש גישה שמרנית וזהירה. ייתכן שהתנאים עדיין לא בשלים למימוש, וזאת תדעו בוודאות אם תבדקו דברים ביסודיות. 
עקרב 24.10־21.11
השמש במזלכם מביאה עמה תחושה של התחדשות ושל אסרטיביות. נצלו זמן זה לרכישת ידע ועוצמה. אתם  פיקחים, חדים ובעלי יכולות ביטוי מרשימות. הצורך שלכם לצמוח ולהתפתח בולט עכשיו יותר מתמיד, וחשוב שתקבעו לעצמכם יעדים ומטרות. 
 
טיפ השבוע: בהשפעת נוכחותם של יופיטר, ונוס ומרס בבית החברתי שלכם אתם צפויים לפגוש מועמדים לזוגיות ולהתאהב. כדאי שלא תישארו בבית, אלא תצאו ותיפגשו עם כל מי שיכול לפתוח בפניכם הזדמנויות להיכרויות. 
 
קשת 22.11־21.12
אתם נמצאים בתקופה הלא נוחה שמקדימה את יום הולדתכם, תקופה שעשויה לחשוף אתכם (בתוך שבוע) לכל אותן אלרגיות מוכרות. כהרגלכם, אתם עושים כמה דברים בעת ובעונה אחת, אך בקרוב מאוד תוכלו להתעסק במה שמעניין אתכם ולא במה שאחרים מצפים מכם. 

טיפ השבוע: לא קל למצוא את שביל הזהב וכנראה תצטרכו לוותר. עם זאת, מאמצע החודש ואילך צפויה הארה, תהיו פחות מכונסים ותעסקו בקידום יעדים דינמיים. 
גדי 20.1-22.12
הכוכבים עשויים לרענן בכם צדדים יצירתיים ועסקיים. רבים מכם תקשורתיים ועסוקים בנסיעות ובפגישות שנועדו לקדם את האינטרסים שלכם. מיקום ונוס בעקרב מסייע לכריזמה שלכם ומשפיע לטובה על חייכם, בעיקר על ההזדמנויות שנפתחות לפניכם. ירח מלא לקראת יום חמישי: סגלו לעצמכם ראייה קוסמופוליטית רחבה והדגישו מגעים חובקי עולם, עסקים ונסיעות. 
 
טיפ השבוע: זה הזמן לטפח קשרים וחברויות. אתם חושקים בקשר בעל עומק ומשמעות שבו מומלץ לפעול בהיגיון. 
דלי 21.1־18.2
ניגוד האינטרסים בין העקרב לדלי אחראי להצטברות המתח ולהשקעת מאמצים במיצוי שני עקרונות מנוגדים: מחד גיסא, סימן מזל דלי, האחראי לביטוי אישיות מיוחדת ומקורית - ומאידך גיסא, עקרב, מזל רגשי וטוטאלי, רגיש, סוער וקיצוני הנוטה לרגשות קוטביים. הירח המלא לקראת אמצע השבוע הבא עשוי להקצין את הקונפליקט הזה. 
 
טיפ השבוע: אתם עובדים תחת לחץ מתיש ולא זוכים ליחס ראוי. ביום שלישי מומלץ לחשוב על נתיבי בריחה מבורכים. 
דגים 19.2־20.3
מיקום הכוכבים במזל עקרב עשוי להעיד כי מבחינתכם, קשרים עם חו"ל נעשים אקטואליים. מפגשים והתכתבויות ייטיבו עם אלה היוזמים פגישות וניסיונות התקרבות. אלה יישאו אנרגיה מכוננת, פתיחות ונגישות. היענו להזמנות ונצלו קשרים חברתיים. 
 
טיפ השבוע: הירח המלא לקראת השבוע הבא עשוי ליצור השראה ואיכות יצירתית מבטיחה, ומסמן מפגשים חברתיים חשובים, כמו גם אופציות הקשורות לחו"ל.