טלה 21.3־20.4



זוהי תקופה של שאלות, של ספקות עצמיים ושל חוסר ודאות בנוגע להמשך. סוגיה לוחצת עשויה לקבל דחיפות השבוע. תחום מסוים בחיים מציק או מהווה איום. טפלו במה שמציק בפתיחות ובדרכי נועם כדי לשחרר מצוקות. סבלנותכם ונכונותכם להקשיב לצד השני יעזרו לגשר על הפערים. 
טיפ השבוע: יש לכם מחויבויות רבות, וכוחותיכם (בימי אמצע השבוע) אינם בשיאם - כדאי שתנסו למצוא את האיזון הנכון כדי לא לפגוע באינטרסים שלכם. 

שור 21.4־20.5

כוכב מרס מייצר השבוע אנרגיה מאתגרת ומועצמת, מצב שיחזק לנחושים שבכם את ההתמדה ואת העקשנות. ירח חדש (בימי אמצע השבוע) מדגיש ענייני זוגיות ושותפויות. לא הסלחנות מאפיינת את השמש בעקרב, אלא הקנאה והחשדנות. לכן יש לשאוף לשיתוף פעולה.
טיפ השבוע: מיקומו של כוכב יופיטר בבית האהבה והיצירה שלכם עשוי להעיד על חדשות טובות.
היצירתיים ביניכם עשויים ליהנות מהצלחה באחד מהמישורים האלה.

תאומים 21.5־20.6

תיתכן תחושה שאינכם מקבלים משוב מקצועי על פועלכם, מצב בלתי נסבל שיגרום לכם להסס ולהטיל ספק בעבודתכם, ועקב כך יאלץ אתכם לאמץ מנגנוני הגנה חדשים. ייתכן שהעבודה תובענית ונדרשת השקעה רבה במשימות מייגעות. אלה עתידים להשפיע על מצב הרוח שלכם.
טיפ השבוע: שמירה על איזון ועל פרופורציה היא הדבר שהכי חשוב לדבוק בו עכשיו. סגלו לעצמכם התנהגות זהירה ומודעות עצמית. הרווח האמיתי יגיע בשלב מאוחר יותר.

סרטן 21.6־22.7

השבוע תיאלצו לגייס תעצומות נפש. תקופת עקרב מבטאת עבור הנמרצים ביניכם את יכולת העשייה, היוזמה והביצוע, אך לרגישים שבבני המזל היא מעצימה רגישות ופגיעות.
טיפ השבוע: מרס במיקום רגיש למזלכם מתחיל לנתח ולבקר על ימין ועל שמאל, ועשוי להיות ביקורתי, חד־לשון וחריף, מצב שעשוי להעכיר מערכות יחסים מסוימות במישור התקשורתי, הרגשי או המקצועי. תצטרכו למצוא את האיזון הנכון שיאפשר תחושת נינוחות וביטחון לכם ולצד שכנגד.

אריה 23.7־22.8

ירח חדש (בשלישי־רביעי) נוטה לעייפות החומר, מצב שעשוי לשבש ולהפריע לתחושה של נינוחות. זהו שבוע מועד של פערים בין ציפיות למציאות. מעורבותכם במתרחש אצל בני המשפחה תעסיק אתכם ועשויה למלא חלק ניכר מזמנכם. יש נטייה לאובר־דרמטיזציה המלווה במצבי רוח טעונים. 
טיפ השבוע: שנו שגרה מבורכת לקראת יום חמישי. בילוי מהנה בסדר היום שלכם עשוי להחניף לאגו שלכם ולהטעין אתכם באנרגיות מחזקות.

בתולה 23.8־22.9

תקופה זו תתאפיין בנטילת יוזמה ובהתקדמות עבור בעלי האוריינטציה העסקית ביניכם. מצד שני, ישנו הצד של הפנמה־קיטור־חפירה המבטא ביקורתיות חדת לשון שעשויה לפגוע.
טיפ השבוע: במקום לעסוק בחיטוט יתר, אולי כדאי להפשיל שרוולים ולנקוט גישה פשוטה, ישירה ומעשית שתיצור יסודות יציבים אך מתוגברים שעמם תוכלו למנף את כישרונכם ואת רעיונותיכם. היו נגישים תקשורתית וחברתית, בניסיון להשתחרר מחוסר השקט. 

מאזניים 23.9־23.10


ירח חדש בשני־שלישי ידגיש ענייני כספים. אל תבזבזו, אל תתעמתו. זו אכן הדרך הנכונה כרגע להתייחס לנושא הכספים. ענייני הרגש עלולים לגרור קונפליקט, חשוב לסגל גמישות ופתיחות ולהקשיב לרחשי הלב. עם כניסת השמש למזל קשת (ב־23 בנובמבר) תוכלו להביט על החיים מזווית מפויסת ואופטימית יותר.
טיפ השבוע: נכון שזוהי תקופה מעורבת ולעתים מייאשת, אבל ישנו לפחות ונוס במזלכם, בהיבט מבטיח ליופיטר, שעשוי להביא להתקדמות, להתרחבות ומזל.

עקרב 24.10־21.11

ראש חודש במזלכם בימים שלישי־רביעי עשוי ללמד על התחזקות. יש לכם גישה קצת חשדנית ועוינת כלפי העולם וצורך להגיב בעוצמה על כל גירוי קטן. דרוש שינוי מסוים בגישתכם הכללית. קל לכם לקלוט, ללמוד מיומנויות חדשות ולהפנים חומר הקשור לעיסוקכם המקצועי. 
טיפ השבוע: זוהי תקופה מעודדת והישגית, אך דורשת מתינות ושיקול דעת כדי למנוע סיכונים. יש לגלות ערנות כלפי מתנגדים וחתרנים שמנסים למנוע מכם מהלך נועז שחשוב לקידומכם.

קשת 22.11־21.12

שימו לב לירח חדש בימים שני־שלישי שסוחף למצבי רוח משתנים. אתם חשים שההתמודדות עם היומיום אינה פשוטה ושהדרישות מכם תובעניות. זה לא הזמן להיכנס למאבקים. ארגנו רגיעה חברתית ושינוי שגרה מבורכים לקראת צהרי וערב יום חמישי. 
טיפ השבוע: המיומנות המקצועית היא התנאי להצלחה. מצד שני, זה לא הזמן להיכנס למאבקים. בקרוב מאוד תתחיל תקופה משוחררת ותקשורתית, תהיו פחות מכונסים בעצמכם ותתעסקו בחגיגות ובעניינים המעשיים של החיים.

גדי 22.12־20.1


בימים שלישי ורביעי אתם תתעשתו - תזרום לחייכם אנרגיה חברתית, רגשית ותקשורתית, גם לבעלי האוריינטציה העסקית ביניכם. אומנם תצטרכו להתאמץ ולהשקיע, אך גם תוכלו לקדם את האינטרסים שלכם.
טיפ השבוע: בימים האחרונים אתם נתונים במצב של רפיון מתמשך או במאבק כוחות סמוי שדורש שמירה על דיסקרטיות. היזהרו במיוחד מקבלת מידע מוטעה, והשתדלו להימנע משיתוף אחרים במידע רגיש הנוגע לענייניכם האישיים. 

דלי 21.1־18.2

הכוכבים ונוס ומרס עשויים להאיץ מגעים חברתיים שיכניסו מעט איזון למפה הדחוסה והלחוצה. ירח חדש (בשלישי־רביעי) עושה רושם מתיש ושלילי, האווירה כלפיכם עלולה להיות חשדנית ולגרור קונפליקט, לכן חשוב להפעיל קסם אישי ופתיחות כדי לא להחמיר סוגיה לוחצת. 
טיפ השבוע: אין כמוכם בהסקת מסקנות נכונות ובשימוש בהן, וחשוב שתפעלו בהתאם למה שאתם רואים, חשים ומאבחנים. כדאי למצוא נתיב שבו תוכלו לשלוט במצב כדי שלא תצטרכו להתאים את עצמכם למציאות לא נוחה.

דגים 19.2־20.3

ירח חדש בימים שני ושלישי עשוי להעיד כי ענייני חו"ל ולימודים וכן מגעים אלה ואחרים מקבלים דגש. במקום להיות פסיביים ולהמתין שמשהו יקרה תוכלו לכוון את מהלך הדברים לטובתכם. עם זאת, שימו לב כי יש לפתח ציפיות בהתאם למציאות. מצד שני, משהו באיזון העדין - מחוץ או מבית - עשוי להשתנות עכשיו, היזהרו לא להסתיר דברים או להסתבך בחצאי אמיתיות. 
טיפ השבוע: הגבולות הרגשיים והאינטימיים שלכם יתרחבו אם תשמרו על פתיחות.