הפתעה בשידור: בין המאזינים האדוקים של פרופ' קרסו, ישנם גם כמה ידוענים. אחד מהם התקשר ביום שישי כדי לקבל עצה רפואית, גדעון רייכר שמו.



רייכר: "שלום רב לך, מדבר מעריץ וידיד ותיק, גדעון רייכר. אני זקוק לעצתך הטובה. אני עומד לעבור ניתוח קוסמטי בעיני על מנת להיטיב את מראה פניי הקמל והולך".
 
פרופ' קרסו: "וטוב שכך. אני חושב שהרבה מאוד אנשים, בעיקר גברים, ברגע שהם מתקנים את השקיות מתחת לעיניים, המראה שלהם משתפר דרמטית".
 

רייכר: "שאלתי היא כזו, האם לפנות לכירורג פלסטי שאני מכיר ומוקיר או לרופא עיניים שלכאורה מתמצא יותר?".
 
פרופ' קרסו: "לא זה ולא זה. יש היום מומחיות בעיניים שנקראת אוקולופלסטיקה. זו תת מומחיות של רופאי עיניים שהתמחו בפלסטיקה של העיניים. אומנם כל רופא פלסטיקאי עושה גם ניתוח עפעפיים ועושה זאת טוב, אבל הרופאים האוקולופלסטים עושים את זה בתדירות גבוהה ובמומחיות גדולה". 
 

תחשוב על זה כך, אם תהיה לי בעיה בכף היד ואצטרך ללכת לאורתופד, יהיה אפילו יותר טוב שאלך לאורתופד שמתמחה בכף היד.אוקולופלסטיקה זו תת התמחות של רפואת עיניים, אך הם לא עוסקים רק בפלסטיקה מסיבות אסתטיות. הם מתקנים נזקים שלאחר תאונה, גידול או שיתוק של העפעפיים. אני אוהב ללכת למישהו שהוא מקצוען בתחומו. פעם הרופא היה רופא. אבל היום יש מקצועות ותת מקצועות. אולי בעתיד תהיה מומחיות לעין ימין ולעין שמאל בנפרד. בכל אופן, אני בעד ניתוחים פלסטיים. אולי אף אשקול לעשות אחד בעצמי".
 
שיחות אלו אינן המלצה רפואית אישית, ויש תמיד להתייעץ ולהיבדק על ידי רופא המשפחה או רופא מומחה

מתוך תוכניתו של פרופ' רפי קרסו, כל יום שישי ב־13:00 ב"רדיו ללא הפסקה"