מכירים את שיחות החבר'ה האלו, שאתם דנים בסוגיות מגעילות, כמו האם לשטוף ידיים אחרי מתן שתן? אז הנה המדריך המלא להיגיינה, כדי שלא תגידו שלא ידעתם.




שטיפת ידיים



כך עושים זאת כמו שצריך: שטפו את ידיכם במים חמים או קרים ולאחר מכן שפשפו עם סבון. את זה ודאי ידעתם, אבל כדי לסלק את החיידקים הצואתיים, חוקרים ממליצים לשפשף את הידיים במים וסבון כעשרים שניות לפני השטיפה. 
 

אגב, אותם חוקרים טוענים ששטיפה באמצעות חומרים אנטי-בקטריאליים לא יותר טובה מסתם סבון.


 

ניקוי אוזניים



הגיע הזמן לוותר על מקלוני האוזניים. אם האמא הפולנייה שלכם אמרה לכם פעם שאתם סתם דוחפים את השעווה פנימה - הקשיבו לה. מקלוני האוזניים אכן עושים נזק לעור התוף, כשהם דוחפים את השעווה לתוכו. 
 
ההמלצה היא להשאיר את השעווה באוזן, הרי יש לה מאפיינים אנטי-בקטריאליים. ואם זה ממש מפריע לכם, גשו לרופא שינקה לכם את האוזניים. הם באמת עושים זאת.
 

 

גזירת ציפורני הרגליים



נכון שציפורני הרגליים זה לא הדבר הכי אסתטי בעולם, אך רופאים ממליצים לגזור אותן עם מספריים או גוזז, שנגעו רק ברגליים שלכם. 
גזרו את הציפורניים בקו ישר, לא בצדדים ולא עמוק מדי, זאת כדי למנוע ציפורן חודרנית. גזירת הציפורניים בצדדים אף יכולה לגרום לזיהום.


 

צחצוח שיניים



שימו לב, אנחנו הולכים לחסוך לכם הרבה כסף. כדי לצחצח את שיניכם כראוי, יש להשתמש במשחת שיניים בכמות ששווה לגרגר אפונה. זה מספיק.
 משחת השיניים צריכה להכיל פלואוריד, רצוי שמברשת השיניים תהא רכה ופעולת הצחצוח צריכה להתבצע בעדינות מהחלק האחורי לקדמי, ולא לשכוח את הלשון. חזרו על הפעולה כשתי דקות, פעמיים ביום.