אנחנו אוהבות לקנות מותגי טיפוח ואיפור בינלאומיים כי הבלוגריות הכי שוות מדברות עליהם, כי הסלבס שאנחנו מעריצות חומדות אותם, ובאופן כללי, כי כל מה שבא מחו"ל תמיד מריח מגניב יותר. אז חבל, כי מסתבר שיש בתחום הביוטי הישראלי היצע רחב ואנחנו נוטות לפספס אותו. אספנו עבורכן את המותגים הישראליים המובילים (שגם מיוצרים כחול – לבן!)  שלטעמנו כדאי לשים אליהם לב.



השגרירות שלנו בתפוצות

סבון עם יותר מ-170 חנויות ב-14 מדינות, "סבון" בהחלט מייצגת אותנו בכבוד. כדאי לשים לב לסדרת שמן הזית של המותג, שמכילה את כל הטוב שיש לארץ שלנו להציע.
 
ללין, הרשת שמאופיינת בעיצובים לבנים ובוהקים ומוצרי גוף ולייף סטייל, מונה כיום כ-123 חנויות בפריסה עולמית וחתומה על הסכם שיתוף פעולה מעניין עם רשת ההלבשה התחתונה האמריקאית AERIE. 
 

מים המלח באהבה 

אהבה אמרתם ים המלח, אמרתם "אהבה", החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח, עם חטיבת מחקר ופיתוח שרשמו לעצמן יותר מ-15 פטנטים בינלאומיים. כדאי לשים לב לקרמי הידיים העשירים של המותג, שמזינים את העור ומותירים אותו רך ונינוח.


מוצרי "אהבה". צילום: יח"צ

 

פרמייר ים המלח  חברה המייצרת מוצרי טיפוח המכילים מרכיבים ייחודים וטכנולוגיה מתקדמת במטרה לשפר את מצב העור ובריאותו. כדאי לשים לב לקרם הלחות Moisture Complex שמאזן את הלחות בעור תוך מניעת שומניות יתר, מה שהופך אותו לכזה שמתאים במיוחד לאקלים הישראלי.

המרגיעות הלאומיות 

סבוקלם אם אתן סובלות מעור רגיש במיוחד או סבוריאה, ודאי שמעתן על המותג הוותיק. מוצרי החברה מיועדים לטיפול בעור רגיש ואדמומי, והם מבוססים על רכיבים פעילים טבעיים המעשירים ומאזנים את העור. כדאי לשים לב להשקות חדשות של מוצרים מתקדמים. אהבנו במיוחד את קרם הרטינול המיועד לשימוש בלילה ולטיפול בקמטוטים ומראה עור לא אחיד.

לבידו  חברת לבידו הישראלית מתמחה בייצור קוסמטיקה טבעית ואורגנית, תוך דגש על מרכיבים איכותיים, ניחוחות מצוינים ואריזות נאות. כדאי לשים לב לסדרת נר הלילה מצוינת של המותג, שמזינה את העור בלחות עשירה ונעימה.

מטפלות לעומק 


חווה זינגבוים הקוסמטיקאית המוערכת זינגבוים השיקה קו מוצרים הנושא את שמה ואנחנו התמסרנו בקלות. כדאי לשים למסיכת הזהב המתחממת שמעשירה את העור בלחות וחיוניות.

 HL  חברה המציעה מגוון פתרונות בתחום האנטי-אייג'ינג, הבהרה, שיקום העור וטיפול באקנה. אף על פי שמדובר במוצרים איכותיים במספקים מענה ברמה גבוהה, המחירים של המותג נוחים.

 L REPHAEL מוצרי הפנים של הקוסמטיקאית רונית רפאל אומנם מיוצרים בחו"ל, אבל קו מוצרי הגוף של המותג שנושא את שמה הוא לחלוטין כחול לבן. 
ד"ר עור החברה הישראלית הוקמה בשנת 1994 על ידי קבוצה של רופאי עור. כדאי לשים לב לסרום לטיפול בפיגמנטציה של המותג, שיעזור לכן להילחם בכתמים.

על קצות האצבעות 


שיק חברת שיק נוסדה לפני כ-29 שנים, מתוך חזון לייצר מוצרי קוסמטיקה איכותיים במחירים נוחים. לחברה מגוון מוצרי טיפוח המבוססים על שמן זית כתית שאותם היא מייצאת לחו"ל תחת השם התנכ"י כנען. אותנו מעניינים בעיקר הלקים הצבעוניים, שמחירם הנוח מאפשר לנו להגדיל את האוסף וליהנות ממגוון צבעים.

לק שיק. צילום: יח"צ

גולדניילס חנות אינטרנטית ישראלית שמוקדשת כולה לעיצובים על קצות אצבעותינו. תוכלו למצוא בה שבלונות שונות ליצירת דוגמאות מורכבות על הציפורניים ועזרים נוספים למריחה מושלמת כמו חומר מיוחד שמורחים מסביב לציפורן ולאחר מכן מקלפים. www.goldnails.co.il

מתאפרים כחול-לבן 


קרליין  בכל ביקור בפארם אנחנו קופצים לבקר את העמדה של קרליין, מותג האיפור והטיפוח הישראלי. כדאי לשים לב לשפתוני הקולור מאט הנוזליים הטרנדיים שעכשיו אפשר לקנות אותם כחול-לבן.

ג'ייד אין בית ישראלי שלא תמצאו בו לפחות מוצר אחד של ג'ייד, חברת האיפור והטיפוח הוותיקה. כדאי לשים לב לליין הטיפוח של המותג, שעבר לאחרונה מתיחת פנים ועיצוב מחדש.

מתחברים לשורשים 


מרוקנאויל חברת מרוקנאויל הייתה מהחלוצות בתחום השימוש בשמנים ותוך זמן קצר הפכה לאייקון בתעשיית האופנה והיופי הבינלאומית. וכן, רוב מוצרי המותג מיוצרים בארץ. כדאי לשים לב לשמן הטיפולי של המותג, שמותיר את השיער רך, מבריק ונעים. 
אחד מהיתרונות המרכזיים לרכישת טיפוח כחול לבן הוא שבארץ ישנו חוק שאוסר על ביצוע ניסויים בבעלי חיים לצרכים קוסמטיים. מבדיקה מול החברות שהזכרנו נמסר לנו כי הן אכן אינן מבצעות ניסויים בבעלי חיים.