שנים לאחר שלא יצא מן הבית עקב מום ברגל, חנא זייתון מבית ג'אלה בן ה-8 שב לשחק עם חבריו. המום המולד בכלי הדם בכף הרגל גרם לפצעים משמעותיים וכאבים עזים אשר מנעו מהילד ללכת. באמצעות טיפול משולב של מנהל המרפאה לטיפול במומים וסקולריים ושל מנהל היחידה לאורתופדית ילדים במרכז הרפואי שערי צדק, הוא הפך לילד שמח ומתפקד.
בעקבות החמרה במצב רגלו, חנא לא הגיע לבית הספר, לא יצא מביתו ונמנע מביצוע פעולות פשוטות למעלה משנתיים. מצבו הבריאותי הידרדר וטיפולים אשר ניסה בבתי חולים שונים לא צלחו. ההמלצה של רוב הרופאים בבתי חולים שונים הייתה קטיעה של הרגל עד אזור הברך. חנא הופנה לקבלת טיפול במרפאת מומים וסקולריים במרכז הרפואי שערי צדק, בניהול ד"ר אדם פרקש, שם נקבע כי יש צורך בקטיעה מורכבת ודחופה לפחות באזור בו החלו להיווצר קרישי דם.

בהליך משולב ומורכב של  סגירת החיבורים הלא תקינים בין הכלי דם, שבוצעה ד"ר פרקש וצוותו וניתוח לקטיעה מורכבת שבוצעה על ידי  ד"ר אהוד לבל, מנהל היחידה לאורתופדית ילדים בשערי צדק וצוותו, כף הרגל ניצלה והוא צפוי לשוב וללכת. 
ד"ר לבל סיפר: "שיתוף הפעולה אפשר לנו לבצע קטיעה מוגבלת מאוד בלבד. הצוות כלל גם מומחי-כאב, וצוות היחידה לטיפול נמרץ לילדים. ללא טיפול כזה, צריך היה לבצע קטיעה סמוך לברך. הצלת רוב כף הרגל תאפשר לחנא להלך עם נעל מותאמת בלבד, וללא צורך בפרוטזה ואנחנו מקווים שהוא ימשיך להתאושש כפי שנצפה עד כה. הוא ילד עם כוחות מדהימים.

"התוצאה היא טובה והצלחנו להציל חלק נרחב מכף רגלו של הילד. מלבד הפחתה משמעותית ברמת הכאב, הוא יוכל לעמוד שוב על רגליו ולתפקד כשאר הילדים בגילו", הוסיף הרופא. האב, מלכי זייתון אמר כי "הרגל של בני החלימה ולאחר כל כך הרבה זמן חנא סוף סוף יוכל לשוב ולשחק עם חבריו".