בזמן האחרון אני סובלת מכאבים חזקים מאוד באגן ובצד והימני של גבי התחתון. ייתכן שזה נובע מנעילת נעליים לא נוחות, אבל למיטב הבנתי דברים לא קורים סתם, ולכן אני רוצה לדעת מה אני אמורה להבין מכך מבחינה פילוסופית?
"יש הרבה סיבות לכאבים ולכן את חייבת לבדוק זאת גם מבחינה רפואית. מהפן הפילוסופי, צד ימין תמיד משקף קשר עם חלק זכרי. את צריכה לבדוק את היציבות הזכרית בעברך בשרשרת הדורית. אם מדובר בכאב שמקרין עד הרגל עצמה, פירוש הדבר שמדובר גם במשהו עתידי. כלומר, את צריכה לעשות עבודה עצמית מול השרשרת הדורית הזכרית מהעבר. זה יכול להיות עם אביך שלך, אול לחלופין עם העתיד, כלומר עם ילד ממין זכר.
 
מדובר בתהליכי הבנה שאת צריכה לעשות עם עצמך. ייתכן כי מדובר בקשר בין העבר לעתיד, בין אביך לילדך, וייתכן כי מדובר בקשר שלך עם שניהם. צריך לעשות עבודה פנימית, כי יכול להיות שיש גם סוג של קשר חדש שאת רוצה לבנות, שבו קיים הרצון שלך לחופש, להיות אדם בן חורין, כי הרצון של האדם הגבוה הוא תמיד להיות חופשי. מדובר בתהליך ארוך מאוד של רצף בשרשרת דורית, של תהליכים על גבי תהליכים. אנחנו תמיד שואפים לחופש ותמיד יש חורבן בכל שרשרת דורית. נראה שאצלך היכולת להיות חופשייה נתקלת בקשר בין המרחב לאביך או לסבך, מישהו מהעבר, לבין הילד שקיים או הילד העתידי. חשוב מאוד שתגיעי להיות חופשייה במרחב הזכרי כי את מרגישה כבולה במקומות האלה. 
 
כאשר אנחנו מרגישים סוג של כאב שמגביל אותנו, כמו שולחן שיש לו רגל אחת מקולקלת, שהיא לא ישרה, ואנחנו צריכים לסדר את המרחב של הרגל, כדי למנוע את הכאב שלך. את לא מרגישה בנוח במרחב ואת צריכה להשיג עוד מיומנויות כדי לסדר את יחסייך עם הדמויות הזכריות בחייך כדי שתרגישי נוח במרחב שלהם".

 
מה עושים אם הילד מתעקש לישון במיטה עם ההורים?
"מצב כזה מופיע לרוב במקרים שבהם יש רצפים דוריים של יתמות, ילדים שסבתם הייתה יתומה או שאביהם היה יתום - כשיש הרבה מאוד יתמות ברצף. אותם תינוקות ברצף הדורי רוצים להישאר קרוב כמה שניתן להורים שלהם ולישון לצדם עד גיל מאוחר. לדעתי יש לתת לילד שלנו לבחור. אנחנו מנסים להפיל על הילדים שלנו הרבה מאוד דעות מוצקות והופכים אותם למה שהם לא נולדו מלכתחילה, אבל זה לא בר־תוקף לרוח התקופה הזאת, ובטח לא בר תוקף למי שהם. אנחנו בעצמנו צריכים להתפשט מכל כך הרבה הטבעות, דפוסים ודעות מוצקות, לכן יש לשים לב שלא להפיל זאת גם על ילדינו. כי הילדים שלכם הם אלו שיכולים לחולל את המהפכה החינוכית החדשה, אף איש לא יוכל לעשות את זה מלבדם".

זה כמה חודשים שאני חווה סחרחורות ותחושה של חוסר יציבות, מעין עייפות גדולה מאוד, ולפעמים גם תחושה כמו לפני שפעת. עברתי בדיקות ולא נמצא אצלי דבר. אני רוצה לדעת: על מה זה יושב?
"השאלה הגדולה היא אם את רוצה לשנות את הייעוד שלך ואם את מרוצה ממה שאת עושה בחיים, כי ייתכן שגופך שלך לא מוכן לקבל את הפשרה שאת עושה בחייך. נתקלתי בהרבה אנשים שהגיעו אליי עם תלונות על מֵחוֹשים גופניים. אותם אנשים עבדו בכל מיני עבודות נוחות והתפרנסו טוב עד כדי שעמום בלי היכולת להתפתח, אבל גופם לא היה מוכן לקבל זאת, ולכן חלו ולא הגיעו לעבודה. מצב של חולי שאין לו ביסוס רפואי נובע ממצב שבו הגוף והנפש אינם מסונכרנים יחד. כלומר, גופך לא מקבל את חוסר הסיפוק הנפשי שלך. לכן את חייבת לעשות משהו בנידון כדי להסתנכרן חזרה עם גופך. 
 
תעשי בדיקה אם גם בשאר תחומי החיים חוץ מעבודתך את מרגישה מסופקת. עד שלא תמצאי משהו שיגרום לך סיפוק הגוף ימשיך לאותת לך סימנים שונים ומגוונים. את נמצאת במקום של נוחות בעבודה שמונע מבעדך להתפתח יותר, ולכן את צריכה למצוא איזשהו עניין אחר בחייך. נסי ללכת ללמוד משהו אחר, יכול להיות שמהלימודים יתפתח משהו אחר שיעניק לך סיפוק. לפי ראייה אחרת יש לרצף הדורי הרבה משמעות והרבה תהודה, ואני חושבת שלימודים כגון לימודי 'קיימוּת', יסבו לך הרבה יותר סיפוק. פשוט להתחיל לפתח אפיק חדש בחייך שלדעתי יעשה לך טוב".