דוקטור מאיה רוזמן היא תזונאית קלינית המגישה ב"103FM" תוכנית ייעוץ בנושאי תזונה נכונה ודיאטה. במסגרת התוכנית חושפת רוזמן בפני המאזינים את האמת על מיתוסים רווחים מעולם התזונה. והפעם: האם מי שעושה דיאטה יכול לאכול קרמבו? באופן מפתיע, ד"ר רוזמן טוענת שכן, שיחסית לממתקים, שוקולדים או חטיפים אחרים, אין בו קלוריות רבות. למעשה, אומרת רוזמן, אפשר בדיאטה מאוזנת לשלב שלושה קרמבואים ביום.




ד"ר מאיה רוזמן: "זה נשמע מפתיע, אבל אפשר לשלב קרמבו בתפריט דיאטה. נכון שיש בו 50% סוכר ו-14% שומן, אין בו שם ערך תזונתי או ויטמינים, אבל יש בו רק 100 קלוריות, 40 קלוריות בעוגייה והשאר בקרם ובשוקולד. 100 קלוריות זה פחות מממתקים, שוקולדים וחטיפים אחרים".

"הנה דוגמה לתפריט שבו אפר לשלב אפילו שלושה קרמבואים ביום. בבוקר אוכלים שתי פרוסות לחם קל עם גבינה, ירקות ושתייה חמה. כארוחת ביניים אוכלים פרי או קרמבו. בצהרים אוכלים עוף או דג עם כרובית בתנור או שעועית מבושלת ברוטב עגבניות עם סלט ירקות גדול. אחר הצהרים, עם השתייה החמה, אפשר שתי עוגיות או עוד קרמבו. לארוחת ערב אפשר שתי פרוסות לחם קל עם גבינה, ביצה, חביתה או קופסת טונה, סלט ירקות גדול עם כף טחינה, וגם יוגורט. ונשנוש לילה מול הטלוויזיה, אפשר לאכול 12 שקדים או עוד קרמבו. התפריט הזה מכיל רק 1,100 קלוריות".