לבקש מגבר להחליף את מכשיר הגילוח שלו, זה לא דבר של מה בכך. נדירים הדברים שאנחנו מפתחים איתם יחסים כל כך קרובים (אולי חוץ ממכשיר הפלייסטשיין שלנו). לכן, כשקיבלנו את ה-ONE BLADE לניסיון, לא רבים קפצו על האטרקציה. תירוצים נדירים של פחד לפגוע בעור, שזה לא ייצא כמו שאני רגיל, ועוד, הביאו אותנו לשלושה יחידי סגולה שהסכימו "להקריב" את הגילוח הרגיל לטובת הגילוח החדשני.

שלושה אנשים - אחד שמתגלח באופן יומיומי, כזה שפעם בשבוע מספיק לו לזיפים, ועוד אחד, המחזיק בזקן עבות, שמפאר את רחובות תל אביב ואת הפאבים ההיפסטרים ברחבי העיר. לשלושתם היתה משימה - תתגלחו כמו שאתם רגילים, וכעבור יומיים תודיעו מה עבר עליכם, ועל הפנים שלכם. התגייסנו, והתחלנו בתהליך.
 
לפני שנתחיל, נסביר כי הבלייד של חברת "פיליפס" מגיע לישראל אחרי שבארצות הברית ובאירופה הוא התקבל בצורה אוהדת מהמתגלחים. הסכין הגיע לישראל - Oneblade דגם QP2520, במחיר של 189 שקלים, ה-Oneblade pro דגם QP6510 במחיר של 499 שקלים וה-Oneblade pro דגם QP6520, שעומד על מחיר של 699 שקלים, ושאותו גם ניסינו.
 

ראשון המתגלחים הלך על המראה החלק, זאת אומרת - גילוח ללא עיצוב, ודי מאסיבי. אחרי שבועיים של שיער פנים לא ממש נוח, הבאנו לו לנסות את ה-ONEBLADE (750 ש"ח) והתוצאה היתה חלקה ומדהימה. לשאלה עד כמה הוא היה צריך להשקיע, קיבלנו תשובה מדהימה כשהגיע למשרד - גילוח של עשר דקות הצליח לפרק את כל הבעייתיות שהיתה. גם עניין הגירוי לעור עבר כמו שצריך. השימוש היה רק על הסכין, ללא האביזר הנוסף, שמיועד לזקנים. ההרגשה בסופו של דבר היתה מצוינת
השני היה בעל הזקן, שקיבל על עצמו את משימת הגילוח. המטרה - גילוח לרמת הזיפים. את הזיפים הוא כיוון ל-0.5, ובסופו של דבר הצליח, לאחר מאבק די פשוט, להגיע לתוצאה הראויה. אמנם זה היה קצת יותר מאתגר מזה שיועד להיות מהמגולח למשעי, אבל גם שם מצאנו יופי של אפשרות ומאבק קצת יותר קשוח, אבל באפשרות לעצב זיפים, הבנו שהניסיון להגיע למידתיות, היתה בעיה שלא ממש הצלחנו לפתור. המגולח הודה שרק לאחר שאשתו תיקנה אותו כמה פעמים, הוא הצליח להגיע לתוצאה המיוחלת. אשמת מי? אתם מוזמנים לבחור.
המגולח השלישי, בעל זקן ההיפסטרים התל אביבי, מצא מבחינתו את "המכונה המושלמת". גילוח על צדדיו (התוסף על 3.5), יישר את הזקן בצורה מרשימה, סידר אותו ואף נעשה בזמן שיא, מבחינתו. המגולח השלישי ישר התעניין על המכונה ועל מחירה, והרתיעה והאכזבה בעיניו גרמו לנו לרצות לתת לו חיבוק גדול. 

לסיכום, האפשרות לעצב, בשילוב עם גילוח נוח ומהיר, בהחלט קנו אותנו. לגבי המחיר - זאת כבר ההחלטה שלכם.

המפרט, על פי החברה מדבר על מכשירים שהם בעלי ראש גילוח דו כיווני שרוחבו כרוחב סכין גילוח ממוצעת ולכן מאפשר גישה קלה גם לאזורים צרים וליצירת קווי מתאר מדויקים של הזקן, קו השפם, הפאות או הצוואר. המכשיר מאפשר קיצוץ זיפים במספר דרגות אורך (מספר הדרגות האפשריות תלוי בדגם הנבחר) על מנת להשיג מראה זיפי מסוקס.

המכשיר מגלח בקלות ובמהירות שיער זיפים בכל אורך. גם זיפים ארוכים במיוחד נחתכים בקלות וביעילות בידי הראש הדו כיווני, עם כיוון הזיפים או נגדם. הגילוח המתקבל מהיר במיוחד ואינו קרוב מדי לפני העור, כך שאינו מייצר אדמומיות או גירוי בעור ומותיר אותו נעים ורגוע. הטכנולוגיה ההיברידית הבלעדית של OneBlade מעוגנת בעשרות פטנטים וכוללת להב דו כיווני שנע במהירות ומבצע 200 פעולות חיתוך לשנייה ומערכת הגנה מעוגלת היפו-אלרגנית.

הסדרה המקצועית OneBlade PRO דגם: QP6520 כוללת ראש סכינים איכותי המספיק ל-4 חודשי שימוש (בתדירות דו שבועית). סכינים חלופיות זמינות לרכישה בנפרד. עמיד במים וניתן לשימוש רטוב או יבש, עם קצף או בלי. פשוט לנקות את ראש הסכינים במים זורמים במהלך השימוש. מסרק מתכוונן באמצעות גלגלת לקיצוץ הזיפים ב-14 דרגות אורך שונות החל מ0.4 ועד 10 מ"מ. סוללת ליתיום איכותית נטענת המספיקה ל-90 דקות שימוש אלחוטי לאחר שעת טעינה בודדת ובעלת מסך תצוגה לחיווי מדויק של מצב הסוללה באחוזים. כולל עמדת טעינה.