לפני שנתיים, כשמיכל וטל פישלר מנתניה הביאו את בנם השני לעולם, הם לקחו בחשבון שעומדים בפניהם לילות נטולי שינה, אבל לא ידעו עד כמה. בני הזוג, שחזרו לביתם לאחר לידה תקינה, גילו שהלילות כמו גם הימים היו נטולי שינה לחלוטין, מכיוון שבנם הקטן אלון, שהצטרף לאחיו הבכור גיל, לא ישן יותר מחצי שעה ברצף.



מדובר בתופעה נדירה, שלא אופיינית לתינוקות בני יומם. ההורים ניסו כל דרך אפשרית כדי לפתור את המצב ולגרום לאלון לישון, החל מתרופות סבתא, דרך שיטות שינה שונות, פטנטים להרדמה ועוד. כך עברו להם 12 חודשים נטולי שינה. ההורים, כמעט על סף ייאוש, הגיעו למרפאת מכבי טבעי בנתניה, שם פגש אלון את הרפלקסולוגית מירי צרפתי.
 
טיפול ברפלקסולוגיה מתמקד בלחיצות באזור כף הרגל, שתפקידן לשחרר חסמים ולאזן אנרגיות בגוף. “מיד כשהתחלתי לטפל באלון גיליתי שיש חסימה אנרגטית במערכת העיכול, מה שגרם לו לתחושת עצבנות וחוסר מנוחה”, מספרת צרפתי. “עבדתי הרבה על הנקודה הזאת, והשיפור הגיע מהר יותר ממה שחשבתי. העבודה על הרגעה בשילוב העיכול עבדה”. 
 

אלון הקטן ואביו חזרו הביתה לאחר הטיפול הראשון והשיפור היה מיידי. אמו מיכל מעידה ש”פתאום הוא היה הרבה יותר רגוע, כאילו השתחררה איזו מתיחות מגופו. בלילה, לראשונה מאז שנולד, הוא נרדם לכמה שעות ברצף. זה היה מדהים”, מספרת פישלר. מאז עברה כבר שנה וחצי וחיי משפחת פישלר השתנו מהקצה אל הקצה. אלון ישן לילות שלמים בנינוחות וברוגע.