באילת יחגגו את יומיוגה - יום היוגה הבינלאומי והיום הכי ארוך בשנה בלוקיישן אהוב במיוחד - החוף של מוש. הפעילויות יתחילו בשעות אחר הצהריים של יום רביעי עם סשן יוגה המוני על שפת הים. התרגול יהיה בהנחיית לידר "אילת היוגה" ובליווי נגני תופי פאנטם. לאחר מכן ממשיכים למדיטציית צלילים עם כלים טיבטיים, יחד עם השקיעה, בהנחיית ליליאנה ומרקו מהבית הקסום. 
אחרי שהכנסתם קצת שלווה לגוף ולנפש, תוכלו לחגוג במסיבה והופעה של ההרכב HIGH PASS  מבית היוצר של ANNA RF. היי פאס מושפע מתנועת הברנינג מן העולמית, רוח החופש, מהטכנו של הפלאיה שמשלב תרבויות וזמנים. החיבור בין המדבר למסיבה מתכתב עם רוח ההרכב שבחרו לגור בשחרות, שם נולד ההרכב. וגם מופיע בקביעות בפסטיבלים שונים במדבר וכמובן במיד-ברן.
לכל אורך הערב תפעל מסעדת החוף, ולצידה בר קוקטיילים מיוחד לאירוע. ולמי שבכל זאת מרגיש שהגוף צריך עוד קצת הירגעות, במשך כל האירוע תפעל גם עמדת "מסאז' על החוף".
יום רביעי, 21 ביוני החל משעה 17:00, בחוף של מוש.
הכניסה חופשית. פרטים מלאים באתר https://eilat.city/event/35882

יום יוגה באילת  (צילום: אלכסנדר דרעי)
יום יוגה באילת (צילום: אלכסנדר דרעי)

במועצה אזורית עמק הירדן ואיגוד ערים כינרת יערכו שיעורי יוגה בחוף צמח השקט והמחודש. השיעורים יתקיימו ללא עלות. חובבי הבוקר, יוכלו ליהנות כבר בשעה 5:30 משיעור "יוגה בזריחה" בהדרכת נועה אפרת. בשעה 18:00 יתקיימו שיעור "יוגה תרפיה ומדיטציה" בהדרכת הילה דואק ושיעור "יוגה להורים וילדים" בהדרכת סיון ליבר, ובשעה 19:00 שיעור "יוגה ויניאסה" לסנכרון תנועה ונשימה בהדרכת שני אלוני, ושיעור 'שאדו יוגה' המשלב אלמנטים של אומניות לחימה, בהדרכת יפעת זינה. מומלץ להגיע לשיעורים עם מזרון.

יוגה בכנרת (צילום: מועצה אזורית עמק הירדן)
יוגה בכנרת (צילום: מועצה אזורית עמק הירדן)