בילוי ליום שלם: פארק המים ימית 2000 בחולון

מי מה מו: הבילוי בפארק מים הוא בילוי ליום שלם. 70 דונמים הכוללים 4 בריכות ו-26 מגלשות אקסטרים חדישות לכל המשפחה כולל מתחם "עולם הילדים" ענק עם משטחי התזה, מגלשות לקטנטנים ובריכת פעוטות. לקראת עונת הרחצה של קיץ 2023 שודרגו ונוספו כרי דשא בכניסה ובמרחבי המתחם, נוספו אזורים מוצלים ותוגבר מערך האבטחה והניקיון. עוד בפארק - מתחם ספא הכולל 5 בריכות ג'קוזי בטמפרטורות שונות, חמאם תורכי, סאונות יבשות ורטובות ומרפסת שיזוף ומנוחה. במקום פועל גם מזנון המציע מאפים, שתיה, קרטיבים וארוחות צהריים מהירות. המחירים לא זולים והתורים בסוף השבוע ארוכים. אל תגידו שלא אמרנו. מותר להביא אוכל מהבית. 
איפה ומתי: רחוב מפרץ שלמה 66 חולון. ראשון–שבת, 9:00–17:00.
כמה: כרטיס ליחיד (מגיל שנתיים) 130 שקלים. כרטיס משפחתי 4 אנשים 400 שקלים. שימו לב למבצעים וההנחות השונות במועדוני צרכנות ובחברות האשראי (למשל 1+1 בישראכרט) זה משמעותי
פרטים נוספים באתר https://www.yamitspark.co.il

מספר המקומות מוגבל. פארק המים שפיים (צילום: מיטל דור)
מספר המקומות מוגבל. פארק המים שפיים (צילום: מיטל דור)

רוצים מגלשות: פארק המים שפיים

מי מה מו: בחזרה למגלשות. והשנה המגלשה המוזיקלית הראשונה בישראל מצטרפת לבריכת הגלים הגדולה בישראל, מסלולי האבובים, ספינת הפיראטים, מגלשת הסופה המהירה, הקמיקאזה, הסלאלום ושאר האטרקציות המרגשות בפארק המים שפיים המשתרע על חמישים דונמים. אחרי הכל, אם כבר מים, שיהיו גם כמה מגלשות. בקטנה. בנוסף, המקום התחדש במתחמי מזון מעוצבים, בהיצע גדול לכל אורך שעות היום, מקפה, מאפים, כריכים ונשנושים, דרך ארוחות מלאות ועד קינוחים מפנקים שונים. וההגשה – בכלים מתכלים. את האוכל אפשר להזמין און ליין בצורה קלה ומהירה, באמצעות ברקודים, ולאסוף אותו כשהוא מוכן, בלי לחכות בתור. כדי להעצים את כל היבטי חוויית הביקור, כמות המבקרים היומית מוגבלת מאוד. לכן חובה להזמין מקומות מראש. 
איפה ומתי: בצמוד לקיבוץ שפיים
כמה: 144 שקלים לכרטיס בהזמנה באתר, החל מגיל שנתיים.  מומלץ להתעדכן במבצעים ובהנחות השונות במועדוני הצרכנות ובחברות האשראי (למשל 1+1 בישראכרט) זה משמעותי
פרטים נוספים באתר https://waterpark.co.il

אטרקציית ספלאש מתחם מיקס שרונים. 35 שקלים לכניסה (צילום: יחצ)
אטרקציית ספלאש מתחם מיקס שרונים. 35 שקלים לכניסה (צילום: יחצ)

על הדרך: מתחם "ספלאש" במתחם MEEX שרונים

מי מה מו: שימו מגבות באוטו. בביקור הבא בקניון אולי תקפצו לאיזה מזרקה להתרענן. במתחם meex בהוד השרון מחכות לכם מזרקות צבעוניות, דליי ענק, תותחי מים צבעוניים, מנהרת מים ועוד מיתקני מים ייחודיים שיובאו במיוחד מקנדה וארה"ב ומספקים חוויה צבעונית ורטובה לכל המשפחה, על פני שטח של 500 מ"ר. בנוסף תמצאו מסביב מסעדות, חנויות של הרשתות המובילות, סופר מרשת "חצי חינם", פארם ועוד. חניה ללא תשלום. שווה את הנסיעה לשם בהחלט.
איפה ומתי: הרקון 2 הוד השרון. ראשון עד חמישי בין השעות 9:30-20:00, ימי שישי בין השעות 9:00-16:00 וימי שבת בין השעות 10:00-20:00. 
כמה: כניסה חד פעמית 35 שקלים לשעה. ניתן לרכוש כרטיסיות מוזלות. מבוגה מלווה מעל גיל 18 ללא תשלום. 
פרטים נוספים באתר ספלאש https://www.meex.co.il

החלקה על הקרח. גם באמצע החמסין (צילום: עמית שיסל)
החלקה על הקרח. גם באמצע החמסין (צילום: עמית שיסל)

מיזוג אופטימלי: החלקה על הקרח בישראל

מי מה מו: מתחם הבילוי לכל המשפחה הכי קריר בארץ בחולון ובבאר שבע. מגיעים למתחם, רצוי עם בגדים ארוכים ואפילו מעיל או ג'קט מחמם, עולים על נעלי החלקה וקסדה מיוחדים, ומתחילים לגלוש. לשם שינוי לא בפלאפון. ההחלקה דומה לנסיעה בסקטים/ רולר בליידס, אך גם למי שאין מושג איך עושים את זה, תינתן הדרכה על-ידי המדריכים במתחם, ובנוסף אפשר להיעזר בפינגווינים מפלסטיק לשמירה על היציבות. חוויה מומלצת ומהנה ובילוי כיפי לכמה שעות טובות, שישכיחו מכם שבחוץ יש שרב.
איפה ומתי: מפרץ שלמה 1, חולון ובסינמה סיטי באר שבע רחוב החיטה 1
כמה: 75 שקלים בחולון, 65 שקלים בבאר שבע. שימו לב למבצעים וההנחות השונות במועדוני צרכנות ובחברות האשראי
פרטים נוספים באתר www.icepeaks.co.il

פארק המעיינות (צילום: אשחר בצר)
פארק המעיינות (צילום: אשחר בצר)

אפשר גם בטבע: פארק המעיינות

מי מה מו: שלושה מעיינות יפהפיים הנובעים כל ימות השנה, נחל הקיבוצים הכולל פיתוחים חדשים בגדותיו להנאת המטיילים, בריכות דגים, אתרי מורשת, שטחים חקלאיים וציפורים נודדות – חגיגה שלמה של מים, טבע ונוף. אפשר להביא אופניים מהבית לרכיבה בדרכים בפארק וניתן לשכור בתשלום רכבים ידידותיים לסביבה או אופניים.
איפה ומתי: בסמוך לגן השלושה (סחנה). כל השנה
כמה: חינם
פרטים נוספים באתר

פותחים עונה בקייקי כפר בלום (צילום: יוסי אלוני)
פותחים עונה בקייקי כפר בלום (צילום: יוסי אלוני)

מי מה מו: מסלול השייט  בקייקי כפר בלום פעיל ורבים פוקדים את האתר מידי יום. המסלול המשפחתי הוא הפופולרי ומתאים למשפחות עם ילדים מגיל 5. חווית השייט היא הדובדבן של הקיץ בצפון, המים הצוננים מרעננים ומספקים חוויה מהנה. בנוסף באתר, פארק חבלים "טופ-רופ", אומגה למים, קיר טיפוס המתנשא לגובה 12 מ', מתחם חץ וקשת מזנון האתר ערוך עם שלל ארוחות, גלידות ושתייה, שירותים, מקלחות, מים חמים ומרחבי דשא מטופחים לפיקניק משפחתי.
איפה ומתי: כפר בלום
כמה: 114 שקלים לאדם (מגיל 5). ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים באתר האינטרנט ובמועדוני הצרכנות
פרטים נוספים באתר