כבוד מהוליווד: המגזין הנפוץ "הוליווד ריפורטר" פרסם בשבוע שעבר כתבה ארוכה מלאה בשבחים לתל אביב. תחת הכותרת "מדוע נבחרה תל אביב לעיר החטאים, השווה מיליארד דולר, החדשה של הוליווד", מסביר הכתב מרל גינסברג איך בעשור האחרון "נחשפה תל אביב כמעין עיר חטאים זוהרת".



בכתבה מפרט גינסברג את היתרונות בתל אביב: "החופים המהפנטים, בתי הקפה, חיי הלילה והשילוב הייחודי של המזרח התיכון עם תחושה של מסיבה ים תיכונית". כל זה, מסביר הכתב, "מבטיח שבירת אוהבי החיים הטובים תמשיך לבעבע באנרגיות טובות".


תושב תל אביב הסביר לכתב שהמציאות שונה לחלוטין מהנחת הרבים, "שאנשים פה עדיין רוכבים על גמלים... חושבים שאנחנו כל הזמן במלחמה ושלא בטוח כאן". לדברי הכתב, "למרות זאת, כשמגיעים לתל אביב מגלים ישר עיר אורבנית ותוססת המשופעת בכל הדברים שהציבור המתוחכם מחפש, ואף יותר".



בכתבה מוזכרים לא מעט אנשי עסקים וסלבריטאים שונים שמהללים את העיר ללא הפסקה כמו למשל מוטי רייף, שמכריז כי "תל אביב היא העיר הכי סקסית בעולם"; המפיק האוורד רוזנמן, שטוען כי תל אביב כעת היא "בירת העולם"; המפיק בן סילברמן, שכל כך מאוהב בעיר הזאת שהחליט להתחתן פה לפני כחמש שנים: "יש פה האוכלוסייה הפתוחה ביותר בחברה"; מנכ"ל שואוטיים דיוויד נווינס, שהגיע לישראל לצילומי סדרת הלהיט שלו "הומלנד", חזר לביקור פרטי מאוחר יותר והסביר כי "המקום הוא העיר האמיתית של המאה ה־20 - עתיקה ומודרנית כאחד".



בהמשך הכתבה מוסבר על מחירי הנדל"ן שהאמירו בשנים האחרונות. על פי הדיווחים, מדגיש הכתב, הזמרת מדונה שילמה 20 מיליון דולר עבור דירה, השחקנית נטלי פורטמן "זוכה לטיפול הפנים הקבוע שלה ב’סלון יוליה’. ברברה סטרייסנד שכרה מאה חדרים במלון דן ואפילו ג’רי סיינפלד החליט להופיע כמה פעמים במקום".