אם יש זמן לצאת בו לחופשה, הרי שזהו האביב. אם יש חג שמתאים במיוחד לנופש משפחתי, הרי שזהו חג הפסח. ואם יש יעד מושלם לחופשה משפחתית מפנקת בפסח, הרי שזוהי ישראל, ארצנו הקטנטונת. 
 
לקראת חג האביב אשר נמצא כבר בפתח, אספנו לכם כמה המלצות על המקומות הטובים ביותר לנפוש בהם עם המשפחה בחג, בנופש שכל המשפחה תזכור עוד שנים רבות.
נווה אטי"ב

היישוב שלרגלי החרמון מציע אולי את מזג האוויר הטוב ביותר בפסח: מצד אחד ימים קיציים נעימים, ומצד שני ערבים שבהם עוד תזדקקו למעיל מחמם. 'על הדרך' תגלו שסביבת החרמון מעניינת גם בתקופה הזו של השנה, והופכת מיוחדת במינה, עם שלל פריחות ובעלי חיים מסקרנים וסקרנים. ביישוב לא מעט צימרים ובתי הארחה, כולל בית המלון 'רימונים' אשר נחשב מושלם למשפחות בכל זמן בשנה.
הגליל העליון
לא רחוק מנווה אטי"ב נמצא אזור אשר מציע גם הוא קרירות נפלאה באמצע האביב. הגליל העליון, ובעיקר האזור שבו זורמים שלושת הנחלים העיקריים, הדן, הבניאס והחצבאני (שניר), מציע יופי בלתי רגיל וקרירות צוננת, בתוספת קול פכפוך מים מרגיע. חופשה משפחתית באזור זה תתגלה כתענוג בלתי רגיל. אחת האפשרויות (מיני רבות) היא לינה בבית המלון 'הגושרים מלון בטבע'.
חיפה
רבים מאִתנו מחפשים לנפוש דווקא באזור אורבני. עבורם חיפה תהיה יעד מושלם - ובייחוד חיפה שעל הכרמל, הצופה על הים התכול, על המפרץ היפהפה ואם אפשר, גם על הגנים הבהאים המרשימים. מלון לאונרדו חיפה נחשב מושלם מבחינה זו, ומציע אירוח נפלא למשפחות, מרחק קצר מהגנים הבהאים ומשלל מסעדות ומקומות בילוי מהנים בעיר.
רכס הכרמל
למי שאוהב מאוד את איזור חיפה, אך נהנה פחות מההמולה של העיר, ממתין רכס הכרמל היפהפה והשקט - אחד מרכסי ההרים היפים של ארצנו, ללא ספק. שם ימתין לו שקט מופתי, בתוספת נופים משגעים וקרבה אל הים. מלון ניר עציון יכול להפוך לאפשרות נפלאה מבחינה זו ולהפוך כל חופשה משפחתית למהנה, גם עבור משפחות מהמגזר הדתי, אגב.
תל אביב
כל משפחה ישראלית תשקול, בשלב כזה או אחר, לנפוש בתל אביב. ומה יותר טוב מאשר חופשה משפחתית בתל אביב בזמן הפסח? אז, החום עוד לא כבד, הלחות אינה בשיאה ומזג האוויר נעים במיוחד. אירוח באחד המלונות הטובים שעל הטיילת, כדוגמת מלון בסט ווסטרן ריג'נסי סוויטס, יבטיח חופשה מושלמת.
הרי ירושלים
גם במרכז תוכלו למצוא בקלות מקום שמציע מזג אוויר נפלא - אפילו בימים החמים ביותר. הרי ירושלים הנישאים יספקו לגם לא רק קרירות נעימה, אלא גם נוף יפהפה ואווירה ייחודית, אשר יש בה תמיד משהו מאווירת הקודש וההדר של עיר הבירה שלנו. תוכלו לנפוש באחד ממאות הצימרים ומרכזי האירוח הפזורים באזור, כדוגמת מלון 'סי הוטל' בנווה אילן.

אשקלון
אט אט, כמעט מבלי שנשים לב, הופכת להיות אשקלון עיר קיט של ממש, אי שם בדרומו של מישור החוף. מדובר בעיר קטנה ו'קומפקטית' שמציעה גם חופי ים מטופחים וגם מסעדות טובות. מלון הולידיי אין בעיר נחשב לאחד המוצלחים למשפחות, מה שיהפוך את החופשה למיוחדת במינה.
ים המלח
המקום הנמוך ביותר בעולם הוא מקום נפלא לחופשה משפחתית לאורך כל השנה, ובייחוד באביב, עוד לפני הגעתו של חום הקיץ הכבד. באזור ים המלח פועלים לא מעט מלונות ואתרי נופש, ואחד המומלצים למשפחות הוא מלון עין גדי הפסטורלי, המציע אירוח בתנאים נפלאים ונקודת יציאה לטיולים ולהרפתקאות בכל רחבי האזור.
הערבה
חבל הארץ הייחודי הזה הולך ומשתבח עם השנים, וכעת מציע גם אינספור אפשרויות אירוח בצימרים קסומים. אם אתם ומשפחתכם מחפשים לברוח מעט מההמולה היומיומית, ורוצים לנפוש במקום שמרגיש כמו 'סוף העולם' (במובן הטוב של הביטוי) - הערבה היא היעד הטוב ביותר בשבילכם, ללא ספק.
אילת
אין צורך להכביר במילים כשמדובר באילת, בירת הנופש והתיירות של ישראל. עשרות מלונות ממתינים לכם בעיר, וביניהם אחד המומלצים ביותר למשפחות: מלון יו קורל ביץ' קלאב, המציע חופשה משפחתית בתנאי 'אולטרה הכול כלול' - חלומה של כל משפחה.
עברתם על שלל האפשרויות? החלטתם כבר להיכן תרצו לנסוע? דעו שבכל רגע נתון מחכים לכם, בכל אחד מהיעדים הללו, אינספור 'דילים' וחבילות נופש, שיוכלו לצמצם משמעותית את עלויות הטיול. אתרי השוואות המחירים, כדוגמת טרווליסט, יאפשרו לכם להשוות במהירות ובקלות בין דיל כזה לאחר, בין חבילת נופש אחת לשנייה, ולבחור במה שמתאים לכם בדיוק.
חופשה נעימה!