הכתבה נכתבה בשיתוף חברת ויזה.נט

ישראלים טסים לשם בכל הגילים, מחבר‘ה אחרי שירותם הצבאי העושים את הטיול הגדול; אלו שעבורם אין קיץ בלי ביקור בחופים של תאילנד, ועד משפחות והגיל השלישי המבקרים בהודו או וייטנאם. אם המזרח הרחוק על הכוונת, אל תשכחו כי יש צורך באשרת כניסה (ויזה). 

בכל פעם שאנו טסים לחוץ לארץ מיד עולה השאלה האם אנו צריכים ויזה. לכל מדינה צריך ויזה, אך ישנן מדינות איתן ישנם הסדרים ואת הויזה מקבלים באופן מיידי עם הכניסה למדינה. לעומתן, מדינות אחרות נוקטות במדיניות יותר מחמירה, ובהן נדרש להוציא את הויזה מראש. 

הפעם נדבר על שני יעדים מרכזיים במזרח הרחוק - וייטנאם והודו. עשרות אלפי ישראלים מבקרים במדינות אלו מידי שנה. חלקם לטיולים קצרים, אחרים לטיולים ארוכים. אלו הן מדיניות עשירות בנופים, אטרקציות ותרבויות, והן מהוות מוקד משיכה לבני כל הגילאים. אז אם בתכנית שלכם לבקר בהלונג ביי או העיר הוורודה ג‘ייפור, המדריך הזה נוגע אליכם. 

ויזות אלקטרוניות
חלקכם בוודאי זוכרים את הימים שבהם הוצאת ויזה הייתה כרוכה במילוי טפסים והגשתם לשגרירות, בתהליך בירוקרטי מעיק. החדשות הן שהיום הדברים השתנו, מדינות רבות עברו לאשרה אלקטרונית. כלומר הנפקת ויזה באמצעות טפסים מקוונים וקבלתה בדואר האלקטרוני. וגם הודו ו-וייטנאם, שתי מדינות שבעבר נודעו בזכות ההליך הבירוקרטי, עברו לויזה אלקטרונית. 

כל אחד יכול להנפיק את הוויזה באמצעות אתרי האינטרנט אותן מפעילות הרשויות בווייטנאם או בהודו, אך לא תמיד זה כדאי. קשיי שפה, אי הבנות לגבי הדרישות או מילוי הטפסים, עשויים לגרום לבלבול ועיכובים מיותרים; כמו תמונה דיגיטלית שאינה עונה על הדרישות. לכן מוטב לעשות זאת באמצעות חברות ישראליות המתווכות בתהליך. העלויות זניחות, ובתמורה אתם נהנים מהליך מהיר ושקט נפשי. צוות ישראלי יבדוק את הבקשה, לפני שליחתה. 

ויזה אלקטרונית לוייאטנם
וייטנאם, מהיפות במדינות דרום מזרח אסיה, הפכה לאחת האטרקטיביות ביותר עבור התייר הישראלי. יש הרבה מה לראות בוייטנאם, וזאת לצד היתרונות של מזג אוויר נוח המאפשר לבקר בה בכל עונות השנה.

וייטנאם מציעה אטרקציות רבות ביניהן טרסות האורז הציוריות של הכפר סאפה. מפרץ האלונג היידוע בזכות הצוקים המזדקרים מהים. האווירה הסואנת וחיי הלילה של סייגון. מנהרות קו-צ׳י, שריד ממלחמה עקובה מדם. וישנן עוד אטרקציות רבות במדינה נפלאה זו. וזאת לצד עושר תרבותי יוצא דופן, מטבח וייטנאמי מעניין והכנסת אורחים נפלאה. 

לגבי ויזה אלקטרונית לוייאטנם, נכון לרגעים אלו (מרץ 2023), הרשויות בווייטנאם מנפיקות ויזה ל 30 יום בלבד. הצפי הוא שבעתיד הקרוב יונפקו גם וויזות ל 90 יום. עלות הויזה והטיפול בבקשה היא 149 ₪ . הויזה תתקבל תוך 4-7 ימי עבודה. קיימת גם אפשרות לבקשה דחופה בעלות של 179 ₪ , בה הוויזה תתקבל תוך 4 ימי עבודה.  שבת וראשון אינם נחשבים לימי עבודה בוייאטנם. 

הליך קבלת ויזה לוייאטנם אונליין הוא קצר ומהיר. אין צורך בצירוף מסמכים, מלבד פרטי הדרכון והעלאת קובץ עם תמונה. את התשובה תקבלו בדואר האלקטרוני, ויש להדפיסה ולהציגה בעת הכניסה למדינה. 

ויזה אלקטרונית למזרח הרחוק - כיצד לעשות זאת ביעילות (צילום: Pixabay)
ויזה אלקטרונית למזרח הרחוק - כיצד לעשות זאת ביעילות (צילום: Pixabay)

ויזה אלקטרונית להודו
הודו היא אחת המדינות המיוחדות ביותר במדינות העולם. מי שהיה כבר בהודו יודע ששם ’ סאב קוץ’ מילגה‘ - הכל אפשרי. הודו היא מדינה ענקית שבתוכה תמצאו הכל מהכול - מפסגות הרים מושלגות, ועד חופי ים עם חולות לבנים ומזג אוויר טרופי. ערים עמוסות וסואנות, ושמורות טבע מבודדות. יש כאן ארמונות, מקדשים, פסטיבלים, שווקים, תרבויות וכמובן מטבח נהדר. 

ובשל גודלה של הודו, ניתן לטייל בה בכל עונות השנה. ישנן תקופות המתאימות לדרום, וישנן תקופות המתאימות לצפון. ומלבד טיולים וחופשות, הודו היא גם מרכז עסקים חשוב. אנשי עסקים רבים מגיעים לכאן לנסיעות עסקים חשובות, וגם הם צריכים ויזה אלקטרונית להודו. 

אז רגע לפני שמתכננים את הביקור בטאג‘ מהאל, טרקים בהימליה או החופים של אנדאמן, לא לשכוח כי אתם צריכים ויזה להודו. ניתן להנפיק ויזה אלקטרונית להודו במהירות, והתשובה מגיעה תוך 2-3 ימים. 

שימו לב כי ישנן מספר אפשרויות, ועליכם לבחור את האפשרות המתאימה עבורכם:

  • עבור טיול קצר בהודו ניתן להנפיק ויזת תייר ל 30 יום. עלות הויזה 159 ₪ , והיא מאפשרת לכם שתי כניסות למדינה במהלך התקופה.
  • עבור טיול ארוך בהודו ניתן להנפיק ויזה לשנה. ויזה זו מאפשרת לכם לשהות במדינה 90 יום ברצף, ואין הגבלה על מספר הכניסות והיציאות.
  • עלות הויזה 249 ₪ . אך שימו לב, יתכן כי תעדיפו ויזת עסקים המאפשרת שהיה ברצף של 180 יום.
  • עבור אוהבי הודו הנוהגים לבקר בה לעתים תכופות, ניתן להנפיק אשרת תייר ל 5 שנים. גם וויזה זו מאפשרת לכם שהיה ברצף ש 90, והיא תקפה לחמש שנים. עלות הויזה 399 ₪ .
  • עבור אנשי עסקים ותרמילאים הנשארים כאן תקופות ארוכות, ניתן להוציא ויזת עסקים לשנה. ללא הגבלה על מספר הכניסות, ושהייה ברצף של 180 יום. עלות הויזה היא 399 ₪ .
     

ויזה.נט המומחים לוויזות באינטרנט
העולם שלנו הופך ליעיל יותר בזכות האינטרנט. מדינות רבות עוברות לוויזה אלקטרונית, ובכך מאפשרות לנו לצאת לחופשות ונסיעות עסקים בצורה קלה יותר. אך לצד היתרונות הרבים של ויזות אלקטרוניות, עדיין רבים נתקלים בקשיי שפה וקשיים טכניים. 

חברת ויזה.נט מציעה לישראלים אפשרות קלה ומהירה להנפקת ויזות. השירות כולל הסברים ברורים בשפה העברית. זמינות מלאה בטלפון או וואטסאפ 24 שעות ביממה. והתחייבות להחזר כספי מלא במקרה של סירוב. 

הכתבה נכתבה בשיתוף חברת ויזה.נט