תושב מזרח ירושלים נעצר אמש (חמישי) בחשד כי ביצע עבירות מין במאושפזות בעת עבודתו בבית החולים שערי צדק. על פי החשד, החשוד בשנות ה-50 לחייו, פגע במטופלות עליהן שמר במקום. מעצרו הוארך עד ה-14 בחודש.

מפרטי החקירה הראשוניים, עולה כי החשוד מועסק כעובד קבלן במקום מזה מספר חודשים, ותפקידו הוא להשגיח על מטופלים מאושפזים ברמת תפקוד נמוכה. על פי החשד, הוא ניצל את מצבן של המאושפזות במקום, וביצע בהן עבירות מין ומעשים מגונים.

לאחר קבלת התלונה בעניינו, הופסקה מיידית העסקתו במקום. הוא צפוי להיות מובא בהמשך היום לבית משפט השלום בירושלים, לדיון בעניינו שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בשל החשד למעשיו. 

משערי צדק נמסר: "בשערי צדק התקבלה תלונה של מטופלת כי עובד חברה חיצונית  הטריד אותה. עם קבלת התלונה נעשה בירור,  הופסקה באופן מיידי עבודתו של עובד הקבלן החשוד במעשה בשערי צדק והתלונה וכלל המידע עבר למשטרת ישראל על מנת שתפתח בחקירה. שערי צדק מגלה אפס סובלנות כלפי אלימות והטרדות מיניות כנגד עובדים ומטופלים ועובד בשיתוף פעולה מלא ואינטנסיבי עם משטרת ישראל על מנת לטפל בכל מקרה שהוא".

עו"ד מוסטפא יחיא שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד בתקיפת מטופלות בבית החולים שערי צדק: "מדובר באדם מבוגר ללא עבר פלילי. הוא מכחיש את החשדות. לצערנו המשטרה היזדרזה לעצור את האיש מבלי שביצעה פעולות חקירה בסיסיות בזירה כדי לאמת את התלונות. אנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתו של החשוד והוא ישוחרר בהקדם".