לאחר הפרסום במעריב, עצרה המשטרה, במסגרת פעילות של לוחמי מג"ב ושוטרי מחוז הדרום, חשודים בתקיפת נהגים ובגין נהיגה מסכנת חיים בכבישי העיר באר שבע.

אתמול התקבל דיווח במשטרה בדבר חשוד שהתנהג בבריונות כלפי נהגת בכביש הסמוך לגרנד קניון בבאר שבע. החשוד רדף אחרי הנהגת, חסם את דרכה, ניסה לפתוח את דלת הרכב שלה, איים עליה עם סכין, איים על אדם נוסף שנחלץ לעזרתה ונמלט מהמקום.

לוחמי מג"ב שפעלו אתמול בבאר שבע הצליחו, תוך זמן קצר, בסיוע כוחות מחוז הדרום של המשטרה, לאתר את החשוד באמצעים מודיעיניים וטכנולוגיים לאחר שזה כאמור נמלט מהמקום. הלוחמים הגיעו למקום הימצאו של החשוד ועצרו אותו. במהלך חיפוש ברכבו אותרה סכין שלפי החשד איים בעזרתה על האזרחים.

בנוסף, בשבוע שעבר נהג העיר לחשוד אחר בכביש, החשוד רדף אחרי הנהג, חסם את דרכו, תקף אותו תוך שהכניס את ידיו מחלון רכבו של הנהג, פצע אותו ונמלט מהמקום. לוחמי מג"ב דרום התחקו אחר החשוד בסיוע מודיעיני של כוחות המחוז הדרומי והכוונת יחידת התצפיות המחוזית - "מגדלור"  ואיתרו את החשוד במתחם "ביג" בבאר שבע. שני החשודים, תושב חורה ותושב הפזורה בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

רפ"ק שי מורדקוב מסביר על הפעילויות האחרונות (צילום :דוברות המשטרה)

באירוע אחר, לפני כשבועיים התקבל דיווח במשטרה על מספר רכבים שנוסעים בצורה מסכנת חיים תוך ביצוע "דריפטים" בחניית שוק הדגים בעיר ב"ש. פעילות מודיעינית מאומצת של מג"ב דרום הובילה למעצר אחד החשודים, תושב תל שבע, לפני כשבוע ע"י לוחמי יס"מ נגב, החקירה נמשכת.

מפקד מג"ב דרום, נצ"מ תומר אלדר התייחס לפעילויות: "בהמשך למדיניות מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן, ומפקד מג"ב ניצב בריק יצחק, שילוב הזרועות כמכפיל כוח ביישובים ובצירים יימשך ככל שידרש, בכלל הערים ובעיר בבאר שבע בפרט, על מנת לחזק את תחושת ביטחון ולשמור על תושבי הדרום. לוחמי מג"ב ושוטרי מחוז הדרום ימשיכו לפעול בנחישות ובכל הכוחות והאמצעים העומדים לרשותם על מנת לטפל בתופעות בריונות בכביש ועבירות מסכנות חיים, זאת במקביל למאבק עיקש כנגד תופעות המהוות מטרד לציבור ומאיימות על שלום הציבור ובטחונו. הפעילות הבלתי מתפשרת הובילה לאיתור ומעצר החשודים אשר יועמדו לדין, ואנו נמשיך ונפעל  למגר כל פעילות עבריינית הפוגעת בביטחון הציבור".